|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bizar, die pakistaan was toch gevolgd door iemand. Lekker als zo'n vent nog vrij rondloopt.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En zo lopen er nog 10.000 rond.. Bijvoorbeeld die persoon die vorige week met een AK47 in Rotterdam werd opgepakt.. Zijn broer zegt ach hij doet geen vlieg kwaad..Ja en die IS vlag lag onder een stapel andere dingen..Het hing niet aan de muur ofzo... Eigenlijk is hij een schijterd.Iedereen heeft toch tegenwoordig een wapen in huis.
Wat moeten wij er mee die figuren? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Misschien past hij niet in het gewenste profiel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb wel eens eerder geroepen dat in mijn leven niet veel deugende Islam aanhangers zijn verschenen . Maar dat kan aan mij liggen. De meeste waren laf, en geen respect voor de westerse beschaving |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Blijkt dat die persoon m kwijt geraakt was en een uur later is deze man aangehouden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
D66 . waarom ? Gewoon omdat het kan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ff nieuws gegoogled laatste 24 uur, bedreiging met hamer, kindermishandeling. Vergeef me als ik het allemaal niet meer kan volgen maar dit is toch ziek. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Flapdrol van de week Danny Blind, met in zijn kielzog Hans v Breukelen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geef ze maar gelijk een jaar nominatie.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Liever niet, zou betekenen dat ze nog zo lang op die functies zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
<> Van Praag woest over rol Gudde: ''Dat heb ik toen nooit van hem gehoord'' 4 januari 2017 11:25, Bron: VI Delen Tweet Whatsapp
Michael van Praag heeft geen goed woord over voor Feyenoord-directeur Eric Gudde. Volgens Van Praag had Gudde hem moeten laten weten dat er onvrede heerst bij de betaald voetbalclubs over zijn functioneren.
Van Praag had in augustus contact met Gudde. "Om te vragen wat ik hem kon adviseren met betrekking tot de problemen die Feyenoord heeft met de tuchtcommissie van de UEFA", zo vertelt hij in gesprek met Voetbal International. "Die club wordt inderdaad nogal gepakt, dat vind ik zelf ook. Er wordt niet gekeken naar wat Feyenoord allemaal doet om incidenten te voorkomen."
"Toen heb ik – tijdens de verkiezingscampagne overigens – geregeld dat Gudde kon praten met Theodeore Theodoridis, de secretaris-generaal van de UEFA", vervolgt Van Praag. "Dus dat ik alleen maar met verkiezingen bezig was, is onzin. Van Eric heb ik toen nooit gehoord: À propos, Michael, we moeten ook nog eens even praten over de relatie tussen clubs en de KNVB. Terwijl Eric Gudde nota bene commissaris is van de ECV", besluit hij ziedend. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar ja kijk eens naar de achtergronden van de KNVB meestal 020 en een klien beetje Pisvee. Of zie ik dat verkeerd meneer 020 v 0raag ? |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik ben geen Gudde-fan, maar van Praag? Die vertrouw ik voor geen cent. Als je die vent een hand geeft onmiddellijk je vingers natellen. Wie weet mis je er en paar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik moet even goed kijken wie er in dat stukje nu de flapdrol is. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Van Ginkel is voor mij de flapdrol van de week omdat hij weer naar de Gloeilampen gaat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gudde is mogelijk een flapdrol in deze. De echte, overduidelijke grote klootzak is van Praag. Janken en frustreren via de media. Onbetrouwbare klerelijer, die vuil spuit over anderen om zijn eigen straat schoon te houden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2017 - 15:16 schreef FR-Henk het volgende:Gudde is mogelijk een flapdrol in deze. De echte, overduidelijke grote klootzak is van Praag. Janken en frustreren via de media. Onbetrouwbare klerelijer, die vuil spuit over anderen om zijn eigen straat schoon te houden. Benut de winterstop nog even voor een poging onrust te zaaien in Rotterdam. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou daar komt geen onrust van in Rotterdam. Vieze paling die van Praag ,en Gudde is ook een Aaltje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En dan met scholletje is het compleet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sjaak Polak ( 020 kampioen ) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wilders. Nep en kortzichtig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan kijkt ie net iets verder als de mensen met de handen voor de ogen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Precies. In het land der blinden is eenoog dus ook een lul. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Donald Duck weer te laat zeker ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens. Dit kan alleen maar een smerige neus verzinnen |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ook nog eens terwijl ze al 2-0 voor staan.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik had die wedstrijd gezien maar net dat stukkie niet helaas.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: - Dylan Vente is de vervanger van Michiel Kramer, die vanwege een sanctie een apart trainingsprogramma afwerkt.
Goed bezig idd. er maar uit flikkeren voordat ie de groep naar de klote helpt. Hup Dylan!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil