|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al die trainers die nu lopen te zeiken over doellijn technologie en tv referees . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook de analisten de Boer en Perez die het mannelijke fluiten van Nijhuis afkeuren. Flapdrollen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 19:33 schreef van geil het volgende:Al die trainers die nu lopen te zeiken over doellijn technologie en tv referees . Scheidsen vallen er ook aardig op terug wanneer ze iets gevraagd wordt over een beslissing. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Terwijl er duidelijke afspraken zijn gemaakt over deze proef . Is gewoon goed voor iedereen op termijn. Moet je nu niet zeiken over oneerlijke competitie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ongelofelijk inderdaad. Conservatieve wereld is het. Ook hoe die Groenendijk volledig uit zijn plaat gaat. Kinderlijke logica die ze gebruiken. Natuurlijk was het een penalty, maar om je zo te laten gaan... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 19:35 schreef van geil het volgende:Ook de analisten de Boer en Perez die het mannelijke fluiten van Nijhuis afkeuren. Flapdrollen. Komt niet ten goede van hun spel hė, mannelijk voetbal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stelletje zeikwijven bedoel je, koffietijd is er niets bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker met KramerT van darten jongen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar ik deel zijn mening wel, al heel lang. Maar ik blijf er in geloven... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De scheids van Barcelona-PSG uiteraard |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met stip, wat een zeikert is die vent zeg die snapt er werkelijk geen reet van en dat is chef voetbal bij de Telegraf..wat een lachertje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 maart 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jullie bedoelen Valentijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Damn ook goeiemorrege.. Lekker begin vd dag :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 maart 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Youri Mulder stuk verdriet |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Idd....die lult ook naar dat hij verstand heeft.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En Erdogan maar weer nomineren..
In zijn tegen EU-landen gerichte retoriek heeft de Turkse president Erdogan vanochtend een nieuwe stap gezet door impliciet te dreigen met geweld tegen Europeanen. "Als Europa zo doorgaat, kunnen Europeanen over de hele wereld niet meer veilig over straat", zei de Turkse leider. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar ga je toch niet meer naar toe op vakantie. Ik zou me er niet veilig voelen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben daar sowieso al een poosje klaar mee. Doe mij maar een klein eilandje ergens in de zon op zee.
Kaapverdië, Kuba, Sri Lanka... eens zien wat het dit keer gaat worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ook VV,. Afgelopen jaar nog geweest, maar na 13 jaar Turkije nu helemaal klaar mee. Dat land gaat hier zo economisch op achteruit door die gek als de toeristen wegblijven.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik citeer Erdogans laatste uitspraak. Als Europa zo doorgaat,kunnen Europeanen wereldwijd niet meer veilig over straat. (Elsevier)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 maart 2017 - 20:09 schreef van geil het volgende:Ik citeer Erdogans laatste uitspraak. Als Europa zo doorgaat,kunnen Europeanen wereldwijd niet meer veilig over straat. (Elsevier) Dat had ik al een paar Posts teruggedaan, brilletje nodig geile.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah , ik zie het, excuus maat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha maakt niet uit maat..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Schijnt volgens zijn advocaat vast te zitten in de gevangenis..(????) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zag hem daar ook op straat liggen, lijkt hem mij toch te zijn.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Waarom
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dit begint schandalige vormen aan te nemen. Volgens mij zijn de meeste spelers er ook wel klaar mee. |
|
|
|