|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het is maar voor een week he.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Toch hoop ik wel dat ze morgen 2e staan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Je veter zit los. Kijk maar es |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jaja..
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gevaar voor de samenleving. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha.. dacht er ook al even over :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die laten we deze maand staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 april 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Knvb omdat zij 2 klasiekers plannen , en gunnen Vitesse en NEC niet de aandacht die het verdiend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die kopschop idioot die een kutdag nog even wat verder verziekt. GODVERDOMME !! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We weten het niet he ? Hoe en waarom ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Weer wel munitie om Feyenoorders als "soort" aan de schandpaal te zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Klopt, maar ik bedoel, we weten het niet. Misschien was het bijvoorbeeld gezellig, totdat de man op de grond vuurwerk naar de politie gooide of bierflessen op het terras.???? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik was t niet hoor ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heb ook n keer bijna klappen gehad van "mede supporters" Eerst een beetje babbelen in de trein, wedstrijdjes ophalen uit het verleden, totdat bleek dat ik wat wedstrijden gemist had live, geen seizoenkaart . Opeens was ik een gloryhunter . Aangesnelde kameraden moesten ertussen komen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pff ook lekker idioot. Erger mezelf zowiezo wel vaak aan hersenlozen als ik naar de kuip ga. Net de echte wereld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is voor een goed doel. niet flapdrol waardig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ha niet flapdrol waardig zegt ie.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wanderlei Silva.. Wie het is weet ik niet maar ging pm sturen omdat ik Schalke het niveau Willem2 vind. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 19:16 schreef Leon FR1908 het volgende:Wanderlei Silva.. Wie het is weet ik niet maar ging pm sturen omdat ik Schalke het niveau Willem2 vind. Eensert, heb hem inmiddels geblokkeerd voor pb. Wat een onzin dat meisje allemaal blijft sturen pfffff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik had 1 x geantwoord daarna niet eens haar berichtje meer gelezen. Dood zwijgen dat soort lui |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stukken beter inderdaad.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik trek deze nominatie in, best lekker die vrije dagen. Overweeg zelfs om moslim te worden , komen er nog wat feestdagen bij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ha als je het nog een paar keer zegt geloof je het misschien.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 april 2017 - 10:34 schreef van geil het volgende:[..] Ik trek deze nominatie in, best lekker die vrije dagen. Overweeg zelfs om moslim te worden , komen er nog wat feestdagen bij. Makkelijk omkoopbaar? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Of wa..geeft hem een lolly en.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, hij is te makkelijk op de kast te krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou de meeste moslims van tegenwoordig hebben n prima leven Hoeren neuken nooit meer werken . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelukkig maar, zijn brabo's niet de enige groep. |
|
|
|