|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
zekers...komt wellicht weer in de jupilerlegue |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook mee eens maar ook Hoofddorp is 023 dusssss |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Of je dat dan wilt onder het juk van Red Bull.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mag niet ..Red bull mag maar clubs sponseren in europa |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Las het net, regels bond zijn dichtgetimmerd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wel jammer want Haarlem was keihard genaaid door de knjb |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Redactie voetbalprimeur hahaha
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gasten zijn echt aan t malen geslagen daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga er toch een pbtje aan wagen naar de beheerder. Opzouten met die lui.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ook naar headliner, waarom is die onzin 'hot'? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Het is een betaalde positie.
Ik zal de kritiek van jullie doorgeven, maar zelf ook rechtstreeks bij hun je beklag doen heeft misschien extra nut. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ah. Dat verduidelijkt een hoop. Geen Feyenoorder die op VP zit te wachten.. Wat een neuzenvreugd is dat dan op die redactie zeg. Weet ik gelijk weer waarom ik niet tot nauwelijks gebruik maak van de newsfeed maar gelijk naar de vaste eigen fanpagina's klik..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 april 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 19 april 2017 - 06:42 schreef tomson het volgende:[..] Ah. Dat verduidelijkt een hoop. Geen Feyenoorder die op VP zit te wachten.. Wat een neuzenvreugd is dat dan op die redactie zeg. Weet ik gelijk weer waarom ik niet tot nauwelijks gebruik maak van de newsfeed maar gelijk naar de vaste eigen fanpagina's klik.. je kan in ons systeem je favoriete sites selecteren en dan krijg je dat op 1 pagina onder elkaar te zien. Die pagina kun je dan bookmarken. Mocht je een site missen, laat het me weten en dan voeg ik die toe. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Achja het zal wel Boudewijn. Het viel me zomaar op dat de newsfeed nogal anti Feyenoord overkwam. Betaalde propaganda zoals nu blijkt hahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 16:07 schreef tomson het volgende:Achja het zal wel Boudewijn. Het viel me zomaar op dat de newsfeed nogal anti Feyenoord overkwam. Betaalde propaganda zoals nu blijkt hahaha Naja, het zou onverstandig zijn als ze tegen de zin in van Feyenoord supporters gaan schijven want dan loopt dat gedeelte weg bij ze en Feyenoord is geen klein clubje ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De nieuwe naam voor Woudestein pdff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lars Sörensen van Leefbaar Rotterdam.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die idioten met dat walgelijke doek over Cruyff, Keizer En Sjaak Swart.En de kroegbaas die zo laf/dom is geweest dat te tolereren. Je schaamt je toch kapot voor zulke gasten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Joe jietsoe. Met je zielige PB's |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeker vol leedvermaak, net zo als de rest van die neuzenclub. Na, het is gezonde afgunst laat maar zeggen, hopende dat het hun afgang van laatst verzacht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben weggegaan van kantoor. Werk thuis vandaag verder. De tyfus voor die gasten die je nooit hoort over voetbal en nu allemaal voor aaajaks zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 13:45 schreef Stylzz het volgende:Ik ben weggegaan van kantoor. Werk thuis vandaag verder. De tyfus voor die gasten die je nooit hoort over voetbal en nu allemaal voor aaajaks zijn. Walgelijk inderdaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 05:35 schreef tomson het volgende:Die idioten met dat walgelijke doek over Cruyff, Keizer En Sjaak Swart.En de kroegbaas die zo laf/dom is geweest dat te tolereren. Je schaamt je toch kapot voor zulke gasten. In en in triest. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 13:45 schreef Stylzz het volgende:Ik ben weggegaan van kantoor. Werk thuis vandaag verder. De tyfus voor die gasten die je nooit hoort over voetbal en nu allemaal voor aaajaks zijn. Mee eens! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 13:45 schreef Stylzz het volgende:Ik ben weggegaan van kantoor. Werk thuis vandaag verder. De tyfus voor die gasten die je nooit hoort over voetbal en nu allemaal voor aaajaks zijn. Voordeel dat ik niet in NL zit, ik kan heeeeeeeeeeeeel slecht tegen mijn verlies en moment fans. En als mensen mij uit de tent lokken verval ik in oude gewoontes hahahahah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
"Moest gister aan je denken, vond het rot voor je", heb ik in die strekking 20 keer moeten horen, vandaag. Heb maar 1 antwoord: Ben geen successupporter, ben een clubsupporter. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 05:35 schreef tomson het volgende:Die idioten met dat walgelijke doek over Cruyff, Keizer En Sjaak Swart.En de kroegbaas die zo laf/dom is geweest dat te tolereren. Je schaamt je toch kapot voor zulke gasten. Zeer triest inderdaad getuigt van weinig respect! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voetbalprimeur.nl
Smerige neuzensite, wanneer dondert die shit op Boudewijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 mei 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn betaalde advertenties, oftewel daar draait deze site op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gewoon niet op klikken, wordt het wel weer minder |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tijd dat een andere site meer gaat betalen want alleen die titels al, trieste bende |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De idioot die de ticketverkoop voor stadhuisplein komende zondag georganiseerd heeft. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hoezo dan? Toch juist geen probleem als het gereguleerd wordt? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: S middags plotseling de verkoop starten em mensen in staat stellen 10 tallen kaarten te kopen die tot vrijdag op naam te zetten zijn. Gereguleerd? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Verkoop begon vanavond om half 8, en in mijn scherm kon ik er maximaal 5 bestellen. En gereguleerd natuurlijk in de zin dat er geen 25.000 man voor het plein staan te wachten zoals afgelopen zondag.
Maar goed punt, als anderen veel meer kaarten hebben kunnen bestellen is dat sowieso oneerlijk, en ik had puur geluk dat ik een paar minuten na half 8 zag dat de verkoop net begonnen was, dus was er vroeg bij. Was netter geweest als er een nieuwsbericht was geweest dat de verkoop morgen om 9 uur zou beginnen bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 22:02 schreef Bosifyable het volgende:Verkoop begon vanavond om half 8, en in mijn scherm kon ik er maximaal 5 bestellen. En gereguleerd natuurlijk in de zin dat er geen 25.000 man voor het plein staan te wachten zoals afgelopen zondag. Maar goed punt, als anderen veel meer kaarten hebben kunnen bestellen is dat sowieso oneerlijk, en ik had puur geluk dat ik een paar minuten na half 8 zag dat de verkoop net begonnen was, dus was er vroeg bij. Was netter geweest als er een nieuwsbericht was geweest dat de verkoop morgen om 9 uur zou beginnen bijvoorbeeld. Inderdaad. Aantal maten die balen dat ze geen kans hebben gehad. Gelukkig is het mij wel gelukt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als ik burgermeester was ging het stadhuisplein op slot zondag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En de rest van de stad ook. Schermen ergens bij de Kuip op een lege P ofzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Raiola. Waarschijnlijk 49miljoen commissie binnen geharkt met 1 transfer Dit soort moerasvolk maakt t voetbal stuk |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die Raiola heeft ondertussen zo'n gigantisch netwerk opgebouwd waar Blatter bij verbleekt. |
|
|
|