|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 07:44 schreef Stylzz het volgende:Raiola. Waarschijnlijk 49miljoen commissie binnen geharkt met 1 transfer Dit soort moerasvolk maakt t voetbal stuk Die mensen doen het woord aasgier eer aan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Er zijn wat mij betreft meerdere gegadigden deze week:
- de assistent die er zondag voor zorgde dat Vilhena een onterechte gele kaart kreeg
- de redactie van de Teleklets vanwege hun 'verzonnen' verhaal vandaag dat de gemeenteraad het vertrek van de directie eist bij een nieuw stadion
Maar de winnaars zijn wat mij betreft de mensen die via o.a. Marktplaats hun kaarten voor belachelijke bedragen verkopen aan supporters. Nu Feyenoord kaarten gaat blokkeren wordt die supporters dus niet alleen een poot uitgetrokken, maar riskeren ze ook nog eens niet het stadion in te komen ondanks die voor veel geld gekochte kaarten. Dubbel genaaid houdt beter?
Ik gun ze allemaal die boete en hoop dat iedereen die zo genaaid is teruggaat en zijn/haar geld terugkrijgt! Wat nou woekerwinst maken op kaartjes: € 450,00 boete betalen, 18 maanden stadionverbod en de gedupeerden volledig schadeloos stellen (al zijn die zelf natuurlijk ook erg naïef om A) zo veel geld te betalen en B) het risico te lopen dat hun kaart(en) door Feyenoord geblokkeerd worden)! Dat zal ze hopelijk leren! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 22:02 schreef Bosifyable het volgende:Verkoop begon vanavond om half 8, en in mijn scherm kon ik er maximaal 5 bestellen. En gereguleerd natuurlijk in de zin dat er geen 25.000 man voor het plein staan te wachten zoals afgelopen zondag. Maar goed punt, als anderen veel meer kaarten hebben kunnen bestellen is dat sowieso oneerlijk, en ik had puur geluk dat ik een paar minuten na half 8 zag dat de verkoop net begonnen was, dus was er vroeg bij. Was netter geweest als er een nieuwsbericht was geweest dat de verkoop morgen om 9 uur zou beginnen bijvoorbeeld. Inderdaad. Wij hadden hetzelfde geluk. Ineens was het.. pats! verkoop is gestart. Wij hebben er 14.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 17:12 schreef JanM het volgende:... Ik gun ze allemaal die boete en hoop dat iedereen die zo genaaid is teruggaat en zijn/haar geld terugkrijgt! Wat nou woekerwinst maken op kaartjes: € 450,00 boete betalen, 18 maanden stadionverbod en de gedupeerden volledig schadeloos stellen (al zijn die zelf natuurlijk ook erg naïef om A) zo veel geld te betalen en B) het risico te lopen dat hun kaart(en) door Feyenoord geblokkeerd worden)! Dat zal ze hopelijk leren! Het zijn me een supportertjes wel, Feyenoord till I die. Doet me aan iemand denken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker pas de volgende dag de horeca weer openen. En idd gewoon bij de kuip het parkeervak vrijhouden en schermen neerzetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon niemand. Omdat het kan :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Er kan goddomme niet ÉÉN DAG van het kampioenschap genoten worden voordat het gezaag en gezeur begint. Ik heb oprecht medelijden met dit soort figuren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T begon al vanaf de rust. Heerlijk. Zuur volk. De tyfus voor ze. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 - 19:20 schreef MightyAce het volgende:[..] Er kan goddomme niet ÉÉN DAG van het kampioenschap genoten worden voordat het gezaag en gezeur begint. Ik heb oprecht medelijden met dit soort figuren. Echt ? Vind het juist top amusement |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die ouwe gek verspreid 1 en al onzin. Niemand neemt hem serieus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Exact. Komt ie uit Den Bosch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Frans Adelaar. Achter z'n ellebogen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Toch niet Streppel. TD van Willem 2 met een gigantisch kutverhaal op hun officiële site:
Het nationale Feyenoord medelijden. Het leek wel een virus waarmee een groot deel van Nederland de afgelopen maanden besmet raakte. En ook al streelt het voetbal van Ajax mij doorgaans meer dan dat van Feyenoord (als klein jochie rende ik zelf rond in rood-wit gebaande shirtjes met namen als Vanenburg, Olsen en La Ling achterop), het virus had de voorbije weken ook mij in z’n greep. Na 18 jaar van kampioensdroogte in Rotterdam-Zuid, groeide de gunfactor naarmate Feyenoord dichterbij de titel kwam
Hou dan godverdomme je bek als je ons niet kan feliciteren zonder die moerasclub erbij te halen. Het woord "medelijden" slaat eerder op dat trieste hoopje nageboorte daar in Tilburg. Bah. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 16:14 schreef MightyAce het volgende:Toch niet Streppel. TD van Willem 2 met een gigantisch kutverhaal op hun officiële site: Het nationale Feyenoord medelijden. Het leek wel een virus waarmee een groot deel van Nederland de afgelopen maanden besmet raakte. En ook al streelt het voetbal van Ajax mij doorgaans meer dan dat van Feyenoord (als klein jochie rende ik zelf rond in rood-wit gebaande shirtjes met namen als Vanenburg, Olsen en La Ling achterop), het virus had de voorbije weken ook mij in z’n greep. Na 18 jaar van kampioensdroogte in Rotterdam-Zuid, groeide de gunfactor naarmate Feyenoord dichterbij de titel kwam Hou dan godverdomme je bek als je ons niet kan feliciteren zonder die moerasclub erbij te halen. Het woord "medelijden" slaat eerder op dat trieste hoopje nageboorte daar in Tilburg. Bah. Leuk, een teringlijer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voetbal Inside
Trieste bende, 0 respect voor Kuyt |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: De afgunst druipt van Aad af inderdaad. Wat een grafjoch |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hmm nu even geen VI maar dit wordt definitely een kijktip voor de app. Ik word al giftig van dit lezen hahaha.. Zonder gein dit is toch niet verrassend ? Vanaf nu is voetbalminnend Nederland in de gloria voor wat er in Stockholm gaat gebeuren : vanaf nu tot de finale dag zeuren hoe onverdiend de titel in Rotterdam eigelijk is want hunnie zijn toch veel beter (ik hoor de echo van 99) en na evt winst de finale hoe weinig de landstitel eigenlijk voorstelt naast die Europese beker (dat was dus andersom in 2002 ) en dat we dus eigenlijk een titel hebben "omdat het na 18 jaar zo zielig werd voor die kakkies". Nou ik vind het wel best. Het idee dat het eindelijk gelukt is heeft echt een paar dagen geduurd om te wennen. Nu genieten van alle verhalen lezen, filmpjes en foto's kijken en dat is voor mij meer dan genoeg. Als Feyenoorder ben je niet afhankelijk van erkenning of gunnen van de "kenners" van de media of supporters van andere clubs/ neutrale voetbalfans. Je bent tegen wil en dank gewend aan de slechte naam die wij als Feyenoord supporters door de extremere elementen onder ons nou eenmaal toch hebben. En het lachertje als het ging over vergane glorie, de eindeloze soap rond het nieuwe stadion, steeds maar geen kampioen kunnen worden, een club die een paar keer aan de beademing ging en achter de feiten aanliep als het op de euros aankwam. Voor mij persoonlijk een gekke gewaarwording, uitgerekend dit seizoen na een paar jaar elke pot vast naar de Kuip gaan geen seizoenkaart meer en dan mn liefde kampioen zien worden. Je zou er bijgelovig van worden en geen poot meer in de Kuip zetten ... Kan nu wel zeggen dat ik van buitenaf meegenoten heb van het hele gebeuren en dat ik apetrots ben dat we die schaal na die deceptie op Woudestein alsnog op zo'n stijlvolle manier binnengehaald hebben. En bij voorbaat voor alle flapdrollen van de week die de revue nog zullen passeren hier : Feyenoord is de grootste, de mooiste , de echte : dan kun je 100 landstitels hebben , of miljoenen op de bank : het kan aan het Feyenoordgevoel in de verste verte niet tippen... De uitwedstrijd bij Vitesse, de ontvangst terug bij de kuip na het verlies bij Excelsior, de tifo acties en het doek bij hofplein, het feest na de beker vorig jaar en de gekte in het kwadraat dit jaar hebben alles weer dik overtroffen. Jammer van het uitschot dat op 7 mei onze naam toch weer door het slijk moesten trekken, zelfde na t verlies tegen Ajax. Het enige smetje op het seizoen wat mij betreft. Tellen we die gozert die bij stillem 2 door een paar flapdrollen over de boarding getieft werd voor t gemak maar even niet mee. Peace !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 mei 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Veel tekst maar ik ben gewoon blij dat we kampioen zijn. Prettig weekend iedereen :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 21:29 schreef tomson het volgende:Veel tekst maar ik ben gewoon blij dat we kampioen zijn. Prettig weekend iedereen :) Heb het gelt maat. Ik herken mijzelf er ook in. No one likes us... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heb me al zo vaak gek laten maken in het verleden. Maar nu wel wat realistischer geworden wat betreft de armslag van Feyenoord ten opzichte van de concurrentie. Dat schip hebben we te vaak gemist. En wat buiten de traditionele top 3 betreft : AZ 1 keer kampioen, bijna bankroet. En Twente idem dito. PSV moest een paar jaar terug ook handjeklap met de gemeente doen om te blijven drijven. Wij dankzij de VVF een faillissement afgewend maar ik moet het over 10 jaar ook nog maar zien waar we dan staan. De enige die het goed voor elkaar hebben is Ajax. Zou het ook liever niet zeggen maar het is gewoon zo. We kunnen alleen maar hopen op een paar succesjes in de CL, misschien met wat geluk nog EL na de winterstop. Hangt een beetje af van de liting, en onze status is nou niet echt riant te noemen hahaha.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 22:06 schreef tomson het volgende:[..] Heb me al zo vaak gek laten maken in het verleden. Maar nu wel wat realistischer geworden wat betreft de armslag van Feyenoord ten opzichte van de concurrentie. Dat schip hebben we te vaak gemist. En wat buiten de traditionele top 3 betreft : AZ 1 keer kampioen, bijna bankroet. En Twente idem dito. PSV moest een paar jaar terug ook handjeklap met de gemeente doen om te blijven drijven. Wij dankzij de VVF een faillissement afgewend maar ik moet het over 10 jaar ook nog maar zien waar we dan staan. De enige die het goed voor elkaar hebben is Ajaks. Zou het ook liever niet zeggen maar het is gewoon zo. We kunnen alleen maar hopen op een paar succesjes in de CL, misschien met wat geluk nog EL na de winterstop. Hangt een beetje af van de liting, en onze status is nou niet echt riant te noemen hahaha.. Schrijf het dan op z'n minst verkeerd Tom .. pfff echt he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Winnen ze woensdag niet hebben ze eentrainer van t jaar die tweede geworden is en dus niets gewonnen heeft.
Logisch Ik teken ervoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 mei 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 21:29 schreef tomson het volgende:Veel tekst maar ik ben gewoon blij dat we kampioen zijn. Prettig weekend iedereen :) Steek er nog 1 op joh.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Begint ook al echt joden trekjes te krijgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een Joodse NSB'er , oef , dat is best heel erg. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
+1 en live streamen op joetjoep |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Blood eagle was hot toch> |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
das wel vet om te zien als het je eerste keer is. Ruggetje open, ribbetjes kapot en je longetjes op je rug. Echt iets voor Bosz |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 23:30 schreef Fart het volgende:das wel vet om te zien als het je eerste keer is. Ruggetje open, ribbetjes kapot en je longetjes op je rug. Echt iets voor Bosz Stuur eens linkje.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos