|
|
van geil
|
|
|
Formatie loopt lekker met Klaverjesse en Pechtold . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
9 weken en n paar pappa dagen waren er voor nodig om tot de conclusie te komen dat Groen Links en VVD CDA geen succes kan worden. Hilarisch. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moreel een afgang van top formaat. Ga een land regeren en maak er het beste van )@€&)&€@@@. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die was al effe terug stuk gelopen he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Noem een meerderheid die wel wil en geen enorme tegenstellingen heeft. Succes. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, tis een groot probleem. Goede kans dat het toch een minderheidskabinet gaat worden. Ik zie nl niet zoveel opties. Tenzij de PVDA van gedachten veranderd en toch wil gaan praten. Of de eerste optie nog eens op tafel (met GroenLinks), dat vond ik nog de meest reeele optie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oppleuren met GroenLinks, kunnen we weer lekker meer gaan betalen voor de auto's.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En Pechtold is te bang om het met de CU te proberen. Nieuwe verkiezingen dan maar Alexander? Dan hoop ik dat je hiervoor keihard afgestraft wordt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 mei 2017 - 10:26 schreef JanM het volgende:En Pechtold is te bang om het met de CU te proberen. Nieuwe verkiezingen dan maar Alexander? Dan hoop ik dat je hiervoor keihard afgestraft wordt! Over enge mensen gesproken, brrrr |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Feyenoord zal in de toekomst verder groeien. Met de nieuwe Kuip neemt de afstand tussen de landskampioen en stadsgenoten Excelsior en Sparta Rotterdam verder toe. Excelsior-voorzitter Albert de Jong kan het niet laten om het Rotterdamse besluit over Feyenoord en het stadion aan te halen.
"Ik ben blij voor Feyenoord dat Feyenoord City er komt. Ik begreep dat ook het spelersbudget dan omhoog gaat. Dat willen wij ook wel", reageert De Jong in gesprek met Voetbal International. "En Sparta ook denk ik. Gemeenschapsgeld om het spelersbudget te vergroten, dat klinkt mooi. Excelsior City hoeft van mij niet, hoor, maar Excelsior Village zie ik best zitten."
De Jong is wel blij over de groei die Excelsior doormaakt. "Sportief gezien zijn we de tweede club van Rotterdam", zegt de preses. "Sparta heeft een prachtige historie en een grote achterban, maar wij presteren beter de laatste jaren. Daar lieg ik niks aan. Wij worden gezien als kleintje, maar dat zijn we niet meer."
Dat liet Excelsior ook zien in de kampioenswedstrijd tegen Feyenoord. "Het was een wondelijke dag", blikt De Jong terug. "Kom op zeg, het ging alleen maar over hoe laat dat feestje zou beginnen. En toch verbaasde het me nog dat ik Feyenoord-supporters zag op plaatsen waar onze eigen aanhang normaal zit. Het zegt wat mij betreft niks over Excelsior, maar meer over hoe groot Feyenoord is." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Iedere pastoor preekt voor zijn eigen parochie. Het zal allemaal wel.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 mei 2017 - 10:26 schreef JanM het volgende:En Pechtold is te bang om het met de CU te proberen. Nieuwe verkiezingen dan maar Alexander? Dan hoop ik dat je hiervoor keihard afgestraft wordt! mwa, dat lijkt me nogal overtrokken. D66 heeft 2-3 goede redenen om terughoudend te zijn. Ten eerste is de meerderheid met die coalitie in beide kamers maar zeer nipt. 1 dissident en je bent al direct de lul. Kortom het is niet zoveel aantrekkelijker dan een minderheidskabinet. Das nog afgezien van de inhoudelijk verschillen. Die zijn groot. D66 zou de enige progressieve partij in die coalitie zijn. VVD en CDA zijn ook een stuk rechtser. Hoe waarschijnlijk is het dat je dan veel van je idealen kan verwezenlijken in het regeringsakkoord. Anyway, D66 heeft daar weinig trek in omdat ze bij de volgende verkiezingen daarvoor waarschijnlijk bestraft zullen worden.
Ik zie kortom niet zoveel problemen met het standpunt van D66. Zij hebben bovendien 3-4 alternatieven aangedragen (Groenlinks, PVDA, SP of een combinatie daarvan) bij het zgn motorblok van VVD, CDA en D66. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ? net na de verkiezingen zei je, legio mogelijkheden . En VVD CDA D66 en Groen Links zou het worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij heb ik juist altijd gezegd dat het praktisch onmogelijk was met al deze versplintering. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Herstel , dat was met VVD CDA D66 en CU |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aad de Mos. We we we we we we we we we , hij is ineens ook een "succesneus". |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gewoon iedereen die 020 wel even die cup zag winnen: HELEMAAL NIETS! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog een keer Aad de Mos ,met zijn playoffs voor het kampioenschap. . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Aatsje de Mos, en gelijk eindigend co Adriaans gewoon omdat die laatste een lul is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat dacht je van Blind en zijn zoon..(?) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Sinds de winst tegen 020 staan ze wat mij betreft iets minder hoog! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 29 mei 2017 - 06:23 schreef piet de paler het volgende:Aatsje de Mos, en gelijk eindigend co Adriaans gewoon omdat die laatste een lul is Mee eens. Wat een eikels |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou vooruit dan maar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus aatsje is het deze keer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Aanpassen ,geen zin in?Gewoon Feyenoorder blijven en dus lekker thuis bij dit soort wedstrijden zitten. Of in de pub. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Aanpassen? Hoezo ? In Rotterdam persona non grata omdat je Feyenoord shirt de oranje portier niet aanstaat ? Tja mij zou je zowiezo niet bij oranje aantreffen maar dit vind ik echt bullshit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juni 2017 - 22:13 schreef tomson het volgende:Aanpassen? Hoezo ? In Rotterdam personages non grata omdat je Feyenoord 1 de oranje portier niet aanstaat ? Tja mij zou je zowiezo niet bij oranje aantreffen maar dit vind ik echt bullshit. In gvd je EIGEN STADION |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juni 2017 - 22:13 schreef tomson het volgende:Aanpassen? Hoezo ? In Rotterdam persona non grata omdat je Feyenoord shirt de oranje portier niet aanstaat ? Tja mij zou je zowiezo niet bij oranje aantreffen maar dit vind ik echt bullshit. Mij zal je er ook niet zien,ben niet zo oranje gezind . Dat krijg je als je de Kuip verhuurd..Aanpassen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is mijn vurigste wens voor dit land. Ik ga vissen ,latersss |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die mafkees die elke keer 'bloed, zweet en tranen' draait in de Kuip.
LUL |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik lees net op fb dat er veel personen met een Feyenoordshirt aan hadden. Misschien stonk hij gewoon uit zijn muil?
Verders lees ik ook staande ovatie voor record internationaal Sneijder. Rare wereld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik begrijp sowieso niet dat iemand daar wil zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb niet echt n nominatie deze week. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Helaas pierre v Hooijdonk die niet durfde zeggen dat manpis de vlaai slecht voetbalde |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Frank Snoekslijmert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Doe ik in mee. Al jaren irritante stem. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heeuull vreselijk ja. Vooral als hij gemaakt enthousiast is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: aan: ''Dit is niet ons beleid''
De KNVB heeft zijn excuses aangeboden aan de Feyenoord-supporter die, afgelopen vrijdag, niet met een Feyenoord-shirt de Kuip in mocht. De supporter moest bij de poorten van het stadion van Feyenoord zijn shirt, met de naam van international Tonny Vilhena, binnenstebuiten doen, anders mocht hij niet naar binnen.
“Dat je vrijdag maar ternauwernood werd binnengelaten in De Kuip is niet het beleid van de KNVB”, schrijft de voetbalbond op Twitter richting de supporter van de landskampioen. “Vervelend dat het zo gegaan is. Kaartjes Nederland - Bulgarije komen jouw kant op en voor de zekerheid ook een nieuw shirt ;-)” |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat hebben ze wel netjes opgelost zo.. |
|
|
|