|
|
piet de paler
|
|
|
Leo Driessen, die bij een wedstrijd van andere clubs altijd 020 aanhaald. Pleur op met die in en in 020 fan |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op donderdag 28 september 2017 - 20:08 schreef piet de paler het volgende:Leo Driessen, die bij een wedstrijd van andere clubs altijd 020 aanhaald. Pleur op met die in en in 020 fan denk aan je hart |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sporthart dus geen probleem, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar zijn al meerdere sporters gesneuveld he Piet.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Neres, wat ene kutjoxh zeg om zo zijn collega's kaarten aan te naaien..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 oktober 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Woudenberg komt ook in de buurt van een nominatie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Guzubuyuk had een vent moeten zijn en direct ook Neres geel moeten tonen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, dat moet standaard worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact. Elke ajaksied standaard een kaart. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zag die Neres na afloop in een vraaggesprek. Of hij was stoned als een garnaal óf heeft een IQ van 75.
Ik denk beide. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Volgens Piet zaten ze allemaal onder de doping, vond ze ook een beetje whouse kijken. Gewoon schorsen dus die hap.
Henk ook al dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 oktober 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan is onze JP wel wat slimmer, leuk interview . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 01 oktober 2017 - 22:16 schreef FR-Henk het volgende:Zag die Neres na afloop in een vraaggesprek. Of hij was stoned als een garnaal óf heeft een IQ van 75. Ik denk beide. Dat zag er werkelijk niet uit. Dat kun je toch niet voor de camera zetten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Politiek Den Haag. De baantjes carrousel van de "gevestigde orde" |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach dat worden Baudet en Wilders en cs. ook. Allemaal pluchelijers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nomineren we die over 5 jaar ook. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dat valt wel mee, eerder vreemd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, nu al. Preventie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kan me werkelijk niet boeien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hennes, en al die andere "slimme" mensen , die werkelijk geen idee hebben over de materie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Amrabat pffffffffffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wat heeft die jongen misdaan dan ? Marokkaan zijn ? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zou reden genoeg moeten zijn eigenlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pfffffffffffffff maak een keuze, en hemel een blaag niet op als redder van het Nederlandse voetbal en ja ik heb wat tegen vervelende en onrustzaaiende Marokkanen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 oktober 2017 - 10:27 schreef piet de paler het volgende:Pfffffffffffffff maak een keuze, en hemel een blaag niet op als redder van het Nederlandse voetbal en ja ik heb wat tegen vervelende en onrustzaaiende Marokkanen..ik zeg niet dat hij vervelend is maar ik ken er genoeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat hij het Wilhelmus uit volle borst mee dient te zingen. Hij is NL geboren. Doet hij dat niet, dan vraag ik me af wat hij met ons paspoort doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ach. Als de trots naar boven komt, zal hij voor zijn vaderland kiezen. So what. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 oktober 2017 - 11:15 schreef van geil het volgende:Dat hij het Wilhelmus uit volle borst mee dient te zingen. Hij is NL geboren. Doet hij dat niet, dan vraag ik me af wat hij met ons paspoort doet. Dat bedoel ik . Niet politiek correct misschien . Maar potver wees eens een beetje trots kies een zijde. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bedoel je nou zijn vaderland of die van zijn ouders Ar ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Das een goeie. Het land van zijn vader dan maar..:) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als jullie er al. niet uitkomen waar de trots of waar je roots liggen, ........dan hoop ik dat je mij begrijpt. Je kunt in het leven niet voor bv Feyenoord en Ajax zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t maar een hoop populistisch gelul.
Hij moet kiezen waar het meeste perspectief ligt. En dat zal oranje niet zijn.
Voor de rest geneuzel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Speel je goed voor je club ben je King. Speel je slecht ben je een kut-marokkaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In dat geval heeft hij tot nu weinig te vrezen. Alleen is dat het punt niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 oktober 2017 - 10:27 schreef piet de paler het volgende:Pfffffffffffffff maak een keuze, en hemel een blaag niet op als redder van het Nederlandse voetbal en ja ik heb wat tegen vervelende en onrustzaaiende Marokkanen.. Voor Oranje kiezen wordt je happy van dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga op voorhand voor Advocaat , die zal wel weer voorzichtig starten. Onder voorbehoud deze nominatie, maar Dick kennende schat ik in 92 procent kans. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iedereen die vanavond Oranje gaat zitten kijken. Wie weet ik zelf ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee,dubbele paspoort is het punt. Je kunt Nederlander zijn, maar je Marokkaans voelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 oktober 2017 - 18:36 schreef van geil het volgende:Ik ga op voorhand voor Advocaat , die zal wel weer voorzichtig starten. Onder voorbehoud deze nominatie, maar Dick kennende schat ik in 92 procent kans. Advocaat heeft geen verbetering teweeg gebracht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind de selectie chaos nog erger geworden. |
|
|
|