|
|
van geil
|
|
|
TBS lekker afschaffen , direct een nekschot . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat kan niet, je moet in Nederland gewoon een trein kunnen kapen en als mens behandelt worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: TBS is t probleem niet, t feit dat iemand zich kan onttrekken aan onderzoek en daarom geen TBS opgelegd krijgt is t probleem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk daar anders over.Geldverslindende machine. Geld beter investeren in mensen die het verdienen . We hebben gevangenissen , dat is voldoende .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 - 08:27 schreef VVout het volgende:Dat kan niet, je moet in Nederland gewoon een trein kunnen kapen en als mens behandelt worden. Ook al zoiets ja. Tenenkrommend die documentaire . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 - 09:05 schreef van geil het volgende:Ik denk daar anders over.Geldverslindende machine. Geld beter investeren in mensen die het verdienen . We hebben gevangenissen , dat is voldoende . Die kosten ongeveer net zo veel die gevangenissen. En al zal je gekken vastzetten, zul je ze ook moeten behandelen. Levenslang TBS is prima |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
TBS is veel en veel duurder. Die hebben per individu hulpverleners , begeleiders etc. Nederland is het enige land ter wereld met dit systeem. Frankrijk Duitsland Noorwegen Zweden Rusland Portugal en nog 2 landen die ik even kwijt ben hebben speciale begeleiding wat vergelijkbaar is met TBS ..alleen is dat gewoon collectief en in gevangenschap. Ik was vorige week nog bij een TBS kliniek in Zeeland(het dorpje), die hebben daar gewoon eigen woningen/appartementjes , leefruimtes , een groot dorp als buitenverblijf met hekken erom. RaRa politiepet . En overal vrouwtjes en mannetjes met geiten wollen sokken die begeleiden en praten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
TBS schijnt per patiënt 900€ per dag te kosten. Een gedtieerde 200 ongeveer. Scheelt wel idd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 - 11:02 schreef Stylzz het volgende:TBS schijnt per patiënt 900€ per dag te kosten. Een gedtieerde 200 ongeveer. Scheelt wel idd. é 900 EUR per dag, pffff. Daar kan ik goed van op vakantie en één keer per dag naar de hoeren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een 9mm kogel is € 0,50..klaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Doe maar niet trouwens.. De vroegere tactieken van VV staan me meer aan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Haha , waren dat die martel technieken ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, weet ze zo niet weer te vinden. Weet die nog wel van dat bootje met dat tentje er op waar je armen en voeten uit staken. Deze werden dan langzaam geroosterd in de zon en als ze gaar genoeg zijn komen de vogeltjes aan tafel :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 - 21:14 schreef VVout het volgende:[..] Haha, weet ze zo niet weer te vinden. Weet die nog wel van dat bootje met dat tentje er op waar je armen en voeten uit staken. Deze werden dan langzaam geroosterd in de zon en als ze gaar genoeg zijn komen de vogeltjes aan tafel :) Dat was jou favoriet.. :)) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoe raad je het zo, haha... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het aanvallend rendement van onze club. |
|
|
|
|
Heeloudefan
|
|
|
Deze week is de onbetwiste winnaar trainer van Br. met zijn slimme wisselbeleid tegen VVV.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 november 2017 door Heeloudefan -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat jij voor de rest van het jaar genomineerd word.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan het beleefd blijven op de mails? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als jij uitlogt wel ja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat een slechte nickname! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das geen nickname das een advies..!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Advies! Hele goeie. En wat is ar weer vervelend. Moet een knietje krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook een slechte nickname. Het houdt niet op.....:) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is ie de hele morgen al ja. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ruben Schaken. Had slimmer moeten wezen dan in de tijd van kick out zwarte piet, #metoo, de genderdiscussie en vele andere discussies zulke domme uitspraken over homo's te gaan doen in het openbaar. Dan heb je echt niet goed opgelet als je een voorbeeldfunctie hebt. Nu is het prijsschieten voor de politiek correcte goegemeente en ze zullen niet rusten tot er (spreekwoordelijk) nog een beetje as van je over is. Veel sterkte de komende tijd Ruben :) Komt trouwens best wel goed uit voor Vilhena, is die voorlopig weer een beetje van het gezeik over zn vingertjes af... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vrijheid van meninguiting kan ook gaan over iets wat je niet wil horen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schaken is een dombo. Da's de enige nieuwswaarde. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: He shot himself in the foot.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik wed dat ie zelfs dan mist. |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
quote: Hahahaha, priceless! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 - 11:02 schreef Stylzz het volgende:TBS schijnt per patiënt 900€ per dag te kosten. Een gedtieerde 200 ongeveer. Scheelt wel idd. Een begrafenis zo'n beetje 4000 voor zo'n gevalletje. Echt de beste oplossing. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bejaarden opsluiten, douche gebruik 3 x per week, creatieviteit groepen, winkeltje, controle op aanwezigheid. En kinderneukers gewoon geen rechten en zeemansgraven kosten 0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gevangenen hebben het toch beter dan oude van dagen? En tbs is duurder dan chemo therapie. Slachtoffers krijgen minder hulp dan daders. Ik nomineer het Nederlandse rechtsysteem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het Nederlandse rechtssysteem is prima. Het gaat erom dat je wat met die zieke geesten die niet te genezen zijn moet.
Daar kan je niets mee binnen het rechtssysteem. Daarnaast ECHT levenslang mag niet, in Europa moeten mensen altijd kans hebben om vrij te komen, ook al zou het nooit gebeuren, anders is t inhumaan. Dat geldt dus ook voor Frankrijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 30 november 2017 - 19:29 schreef Stylzz het volgende:Het Nederlandse rechtssysteem is prima. Het gaat erom dat je wat met die zieke geesten die niet te genezen zijn moet. Daar kan je niets mee binnen het rechtssysteem. Daarnaast ECHT levenslang mag niet, in Europa moeten mensen altijd kans hebben om vrij te komen, ook al zou het nooit gebeuren, anders is t inhumaan. Dat geldt dus ook voor Frankrijk. Fusillade mag van mij terug komen hoor. Voor die gestoorden die niet van kinderen kunnen afblijven. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Er zitten nog genoeg mensen onschuldig vast, eerst die maar vrijlaten. |
|
|
|