|
|
piet de paler
|
|
|
Flapdrol van de week en dan bedoel ik de afgelopen week....Toni Money Vilhena. Of hij moet vandaag ons verassen anders nomineer ik hem weer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 15:55 schreef piet de paler het volgende:Flapdrol van de week en dan bedoel ik de afgelopen week....Toni Money Vilhena. Of hij moet vandaag ons verassen anders nomineer ik hem weer. Ja wat Els vertelde over spreekkoren richting zijn moeder niks meer over gehoord. Helaas toch Tonny die Tonny is... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En voor deze week Tony money het eeuwige talent. En over spreekkoren over zijn moeder nooit gehoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hansson...Die moet dan wel reteslecht zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alle scheidsrechters die eredivisie fluiten. Niveau is erbarmelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De overheid. Omdat Nederland nog steeds niet overdekt is gemaakt. Kutweer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
El. Dat hij die bal op Berghuis niet geeft is onbegrijpelijk. Of Tis een black-out? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die mag nooit meer voetballen. De vuile hond. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Eric Gudde omdat het totale voetbal niet werd afgelast! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat was ie voor mij al toen ie Pellè een kaart aan naaide, die lamp had ie voor mij part onder het gras geschoten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vind bovendien die Jan Jood van Gangelen hier gewoon gepinned moet worden, ga je toch van over je nek als je hem hoort weer afgelopen zondag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mag hij naast Leo Driessen aanschuiven. Ook al zo'n übersnavel.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Brrrrrrrrrr Leo cohen Driessen. Ik begrijp niet dat FOX dez lul aan heeft genomen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De trainer van NAC . Wat een eencellig gedrag . Voorbeeldfunctie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die zombie trainer van Heerenveen, wat een engerd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vilhena! Omdat het hem gisteren lukte om de bal tegen het been van Hahn aan te schieten terwijl de hele goal leeg was. Probeer dat 100 keer en 98 keer gaat de bal toch de goal in! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Tuurlijk, maar je had het jezelf zoveel 'makkelijker' kunnen maken als je na wat was het 2 minuten de eerste goal al maakt! Toen voor rust de 1-1 viel was al duidelijk dat de kans groot was dat het weer puntverlies zou worden en die Lucky redding van Hahn op de (slechte) inzet van El Ahmadi paste weer helemaal in dat plaatje natuurlijk ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja vind het ook ,bij elke andere club hadden beide kansen van zowel Vilhena als El Ahmadi erin gegaan. Deze 2 spelers pffff Je moet gewoon zonder 1 van deze 2 gaan spelen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2017 - 11:10 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja vind het ook ,bij elke andere club hadden beide kansen van zowel Vilhena als El Ahmadi erin gegaan. Deze 2 spelers pffff Je moet gewoon zonder 1 van deze 2 gaan spelen. Hopelijk komt er snel een goed bod op Vilhena, dan kunnen El en Amrabat controlerend spelen en mag Larsson van mij op #10. In wedstrijden tegen mindere tegenstanders (als we die ooit spelen ;-P) is m.i. alleen El of Amrabat controlerend voldoende en kunnen Larsson en Toornstra m.i. allebei spelen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
hopelijk krijgt vilhena en boaidsius snel voor de zomer nog een opleving, zodat er nog clubs zijn die er wat voor willen geven, dan gelijk wegdoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Huhm ik vraag mij toch af wie er nou beter is ,Boëtius of Larsson? Ik vind ze allebij ver onder de maat kwa inzet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Larsson brengt ook nog veel te weinig. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Gio, een waardeloze trainer! Maakt geen enkele speler beter en benut zijn spelers niet eens op hun beste posities. Durf niet vooruit te verdedigen traint met zijn staart tussen de benen. Gewoon waardeloos . |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2017 - 13:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Huhm ik vraag mij toch af wie er nou beter is ,Boëtius of Larsson? Ik vind ze allebij ver onder de maat kwa inzet Larson moet eens op 10 geprobeerd worden, misschien krijgen we dan wat creativiteit! Nu is het zo voorspelbaar allemaal. De tegenstander wordt NOOIT eens verrast. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Blom Al is Flapdrol nog een te positieve benaming voor hem.
Nee, ik zeg hiermee niet dat we zonder hem wel hadden gewonnen, maar die gast floot zo verschrikkelijk slecht, hoe kan de KNVB dit toelaten? Als ik zo dramatisch presteer op mijn werk komt het niet eens meer tot een waarschuwing, dan sta ik gewoon op straat.
Godskoleretiefes wat een drama die vent. Ziet bij Veerman een overtreding op Tapia die er niet was (geluk voor ons) ziet een handsbal over het hoofd waardoor de bal niet bij Jorgensen terecht kwam, laat vanaf minuut 50 stelselmatig tijdrekken toe, geeft geen extra blessuretijd omdat er een hoerenveenspeler 2 minuten groggy op de grond lag/liep in de blessuretijd. Nogmaals, al hadden we nog 100 minuten mogen spelen hadden we niet meer gescoord, maar deze wanprestatie mag toch niet ongestraft blijven? Pleur die man naar Ikea als verkeersbegeleider op zaterdagmiddag of als beveiliger bij de Douglas op de laatste zaterdag voor kerst, maar laat hem geen wedstrijd meer fluiten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 december 2017 door Phyrexian -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2017 - 13:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Huhm ik vraag mij toch af wie er nou beter is ,Boëtius of Larsson? Ik vind ze allebij ver onder de maat kwa inzet Vond gisteren Boëtius nog beter dan Larsson. Maar goed, met het huidige spel van Feyenoord heeft elke aanvaller het moeilijk, omdat het zo lang duurt voordat die bal er komt en er dus altijd weinig ruimte is. En het helpt uiteraard niet als zowel Berghuis als Larsson ook nog eens naar binnen trekken.
Misschien de buitenspelers eens van flank wisselen, zodat ze meer buitenom gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2017 - 18:18 schreef FeyenoordFourEver het volgende:[..] Larson moet eens op 10 geprobeerd worden, misschien krijgen we dan wat creativiteit! Nu is het zo voorspelbaar allemaal. De tegenstander wordt NOOIT eens verrast. Creativiteit begint achterin en op 6 . Dat zijn in het hedendaagse voetbal de posities waar ruimte ligt |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2017 - 19:37 schreef van geil het volgende:[..] Creativiteit begint achterin en op 6 . Dat zijn in het hedendaagse voetbal de posities waar ruimte ligt Gaat bij Feyenoord helaas NOOIT gebeuren!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zie van Geel topic. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gordon. En de 2,2 miljoen mensen die hier werkelijk naar gaan zitten kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, haha met uiteindelijk niks. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Niks van gezien, vertel geil, waar ging het over? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Laat eigenlijk maar zitten ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gio die tegen sparta weer niet ingrijpt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dit was voor de wedstrijd.......en geen victorie Sparta was bar en bar slecht |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Jeetje, wat ben jij een calimero, zeg. Dus als Feyenoord wint, was de tegenstander slecht. Tja, zo krijg je altijd gelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb je gekeken hoe slecht Breuer was, en de keeper. Ik ben zeer blij met de overwinning. Eerst zien wat we doen tegen Heracles. 1 weet calimero berngt nog geen zomer of zoiets |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|