|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 16:11 schreef tomson het volgende:[..] Juist degene die gebrek aan inzet verweten werd. Maar ik vind de actie van Cisse een stuk kwalijker. Een vooropgezet plan om Feyenoord te benadelen om zelf wat meer op te halen. Bah... Feyenoord gebruiken als oeWV |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk is het grote gros een stel klootzakken. Gezeik in de pers..Gejank.
En bek houden als ze weer bij de club terug zijn natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 16:11 schreef tomson het volgende:[..] Juist degene die gebrek aan inzet verweten werd. Maar ik vind de actie van Cisse een stuk kwalijker. Een vooropgezet plan om Feyenoord te benadelen om zelf wat meer op te halen. Bah... Eens, daar heb ik een hele nare smaak van in mijn bek gekregen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 16:11 schreef tomson het volgende:[..] Juist degene die gebrek aan inzet verweten werd. Maar ik vind de actie van Cisse een stuk kwalijker. Een vooropgezet plan om Feyenoord te benadelen om zelf wat meer op te halen. Bah... Laat tie blij zijn,hij is het minste wat er ooit op t veld heeft gelopen bij feyenoord... Laat hij dat ook maar meenemen ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 06:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Laat tie blij zijn,hij is het minste wat er ooit op t veld heeft gelopen bij feyenoord... Laat hij dat ook maar meenemen ;) nouuuuuuuuuu... er loopt nog n zwaar genomineerde rond voor die titel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja,is toch bijna lachwekkend om die te zien. en zie m maar te slijten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft al moeite met de warming up |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Niets aan toe te voegen!! Misschien contract ontbinden! Heb je direct weer meer ruimte voor Bakkal! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
graag , maar Ado kan zijn salaris niet ophoesten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Naar Nec. Loopt Marcel Boekhoorn rond. Geeft graag uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zit tie bij NEC? die is miljardair. vandaar die versterkingen.dat zijn geen slechte hoor. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heeft ook iets met formule 1 en dieren .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heb t effe opgezocht,is inderdaad terug bij nec. daar zitten ze goed mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vertrouw je me niet? 'k Spreek Immers altijd waarheid... Maar idd. Nec meteen 3 a 4 spelers erbij gehaald. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2013 - 23:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vertrouw je me niet? 'k Spreek Immers altijd waarheid... Maar idd. Nec meteen 3 a 4 spelers erbij gehaald. en geen slechte!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: o.a. Oostenrijks jeugdinternational, dacht ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat mij betreft krijgt Vermeer deze week de beker... n grote flapdrol is het(gelukkig) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vermeer: prima keeper voor 020. Dat ie nog lang op doel blijft.
Flapdrol blijft Frons de Boer: zal nooit zeggen dat de tegenstander beter was, en altijd zeggen dat z'n team niet in beste doen was. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 18:24 schreef FR-Henk het volgende:Vermeer: prima keeper voor 020. Dat ie nog lang op doel blijft. Flapdrol blijft Frons de Boer: zal nooit zeggen dat de tegenstander beter was, en altijd zeggen dat z'n team niet in beste doen was. Amen... Met zijn zogenaamde controle.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
was wel helder wat hij bedoelde. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nou nou Jan... er nog steeds niet overheen ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 18:24 schreef FR-Henk het volgende:Vermeer: prima keeper voor 020. Dat ie nog lang op doel blijft. Flapdrol blijft Frons de Boer: zal nooit zeggen dat de tegenstander beter was, en altijd zeggen dat z'n team niet in beste doen was. En Kieft bevestigt... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leerdam dan maar n keertje.de ballenjutter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Pellè heeft anders ook wel recht op minstens een nominatie.
Bij deze. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Eigenlijk zou ik van tomson een nominatie kunnen krijgen omdat ik door alcohol misbruik wéér niet naar De Kuip ben gekomen, maar wat ben ik 'blij' dat ik niet met m'n kater de wedstrijd live heb hoeven zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heracles. Omdat ze niet meewerkten. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Koeman. Zet Immers er nou eens uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hoezo? balvast.....:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
voor mij deze week.. Ronald de hoer blijft star verkondigen dat "hun" t beste voetbal spelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Laat zullie maar in die waan! |
|
|
|