|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer moet gaan doen wat ie al eerder graag zou willen doen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Afval prikken bij de plaatselijke gemeente. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wilde ooit graag met Verstandelijk beperkten werken.
Is ie ook ongeschikt voor. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan beter thuiswerk gaan doen. Niemand tot last |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weghorst. Derksen prikte hem door: kapot zijn op het veld na finale, met camera in de buurt. Engbak. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben wel een beetje fan van Weghorst . Niet meer dan dat . Bij gebrek aan informatie en nieuws ga ik gewoon weer voor mijn "vriend". Alexander Pechtold. Opperhomo. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ben allesbehalve fan van Weg-horst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen probleem toch , ieder zijn favorieten . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Komt van Geil uit de kast? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahahaha :) Was hij overigens wel hoor , een jaar onder Koeman speelde hij prima. In het kampioensjaar ook wel , alleen vond ik toen al dat je op die manier niet verder komt als club. Je moet stappen maken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens hoor. Het moet er een keer van komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Alles is racisme tegenwoordig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Respect man en dan willen zij dat verdienen, raar volk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit zijn dus mensen die ongediplomeerd allerlei goed betaalde overheidsbaantjes hebben gekregen . Dat de generatie(s) erna gefrustreerd en niet geslaagd zijn schijnbaar geeft dan toch weer iets weer van , de ware evolutie zeg maar. Wel mensen staat het je echt niet aan, ik ben zo vrij jullie allemaal te laten vertrekken naar een land waar het allemaal beter is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2018 - 22:17 schreef van geil het volgende:Dit zijn dus mensen die ongediplomeerd allerlei goed betaalde overheidsbaantjes hebben gekregen . Dat de generatie(s) erna gefrustreerd en niet geslaagd zijn schijnbaar geeft dan toch weer iets weer van , de ware evolutie zeg maar. Wel mensen staat het je echt niet aan, ik ben zo vrij jullie allemaal te laten vertrekken naar een land waar het allemaal beter is. Terug naar het vaderland waar ze zo trots op zijn. Geen retourtjes beschikbaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies, helemaal klaar met die onzin. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De rechter die illegale uitgeprocedeerde krakers huisrechten geeft. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Toch maar even één post. Ik nomineer alle gore, laffe klootzakken, die via social media een meisje van 14 jaar met de grond gelijk maken. Ik hoop dat die allemaal krijgen wat rooie Marie heeft gehad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
???????! Heb ik wat gemist wat wie hoe en wanneer? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Gister tijdens de uitzending met Koningsdag over de kroonprinses. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Flpadrollen ten top,. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zo dan die maakte het best bont. Zelfs de doden kregen geen rust bij Arie.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al 69 jaar niets leuks gedaan. Narie Haan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
"De Supporters"van Bas Dost. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Het wachten is op idioten die spelers van rivalen gaan molesteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Over 10 jaar kun je daar op wedden bij Unibet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wachten hahaha... Dit is zeker sarcastisch Gerard ? Van Persie die met jong Feyenoord klappen kreeg op de toekomst is alweer meer als 15 jaar geleden :p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2018 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Er kan al gewed worden op de kleur ogen van het kindje van Harry & Kate. Dus die weddenschap dat kan vandaag ook wel ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 - 22:21 schreef tomson het volgende:[..] Er kan al gewed worden op de kleur ogen van het kindje van Harry & Kate. Dus die weddenschap dat kan vandaag ook wel ? Het proberen waard , ik ga voor NEC |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 - 22:21 schreef tomson het volgende:[..] Er kan al gewed worden op de kleur ogen van het kindje van Harry & Kate. Dus die weddenschap dat kan vandaag ook wel ? Het proberen waard , ik ga voor NEC |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee geile, zit je nou de hele tijd dubbele onzin uit te kramen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee geile, zit je nou de hele tijd dubbele onzin uit te kramen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die schijnen inderdaad behoorlijk in vorm te zijn de laatste tijd. Die Hyballa had ook stalen ballas dus . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die schijnen inderdaad behoorlijk in vorm te zijn de laatste tijd. Die Hyballa had ook stalen ballas dus |
|
|
|