|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 - 22:17 schreef tomson het volgende:[..] Wachten hahaha... Dit is zeker sarcastisch Gerard ? Van Persie die met jong Feyenoord klappen kreeg op de toekomst is alweer meer als 15 jaar geleden :p Ok, er staat nog een rekening open dus;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
O ja en Hugo Borst niet vergeten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En grote borsten niet te vergeten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
185 miljoen Europeanen . Songfestival . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Femke Halsema. Dat kun je alleen in 020 bedenken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die leven echt in een andere wereld, 0 realiteit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan lekker met die andere regenboogstampers in de gracht gaan spelen, prima toch. Wie neemt dat gehucht nou serieus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ze wilden eigenlijk Wouter Bos... maar die wilde niet.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik nomineer FC "fraude" Twente. Opnieuw bedelen bij de gemeente, gewoon chantage dit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Femke halalsema wilde graag . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2018 - 10:22 schreef MightyAce het volgende:Ik nomineer FC "fraude" Twente. Opnieuw bedelen bij de gemeente, gewoon chantage dit. Inderdaad wegwezen met diep ploeg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die slaan door, de landen die er het zwaarst tegen waren gaan om en zijn zelfs bezig legaal te gaan telen. Zwaar achterhaald dit en draag idd. nergens aan bij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij deze dus JP, weigeren te trainen en je vol in te zetten voor Feyenoord omdat je het ff anders ziet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
JP ja. Omdat ie het begrip ontwikkeling maar niet begrijpt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Leo Driessen van Fox wat een ajax lul |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja nou dan heb je die van ziggosport nog niet gehoord met dat zeikstemmetje van m |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Alleen niet voor een week maar levenslang. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja ik schrok er ook van. Tuurlijk heeft AZ klappers gemaakt door het verkopen van aanvallers maar we hebben ook even 20 miljoen meer uitgegeven. Dan hoor je elk jaar boven AZ te eindigen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Plus wat ik ook erg vind en al vaker heb gezegd. Er is voor 61,5 miljoen gekocht en voor 107 miljoen verkocht.
Hoeveel van die 107 miljoen is dankzij jeugdspelers? Met andere woorden wat hebben we tot nu toe terug gezien van die 61,5 miljoen?
Vooral die laatste vraag vind ik interessant.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De saldo's van de overige clubs zijn ook hoger. Vitesse en Twente scoren ook beter. En zowel AZ (Scheringa) Twente ( Munsterman) en Vitesse hadden/hebben identieke problemen gehad. Dus 0 excuus. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Twente doet het ook fantastisch, moeten we ook keukenkampioen competitie gaan spelen tegen jong Ajaks en de Zaklampies. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 00:15 schreef VVout het volgende:Twente doet het ook fantastisch, moeten we ook keukenkampioen competitie gaan spelen tegen jong Ajaks en de Zaklampies. Dat komt pas als t nieuwe stadion klaar is VVout. Laten we nu niet op de zaken vooruit lopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dat is Leuv: laat hij normaal doen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 11:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat komt pas als t nieuwe stadion klaar is VVout. Laten we nu niet op de zaken vooruit lopen Nu nog een TD die met geld gaat smijten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja, daarom zijn we vanuit de gevarenzone weer in een gezonde situatie gekomen. Iedereen die gvd daar over redetwist verdient wat mij aangaat een nominatie in dit topic. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout