|
|
van geil
|
|
|
quote: Dit gaat net te ver Ar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik wil mezelf nomineren.
Sta gisteren te wachten op een fietser en rijd er een gozer vol in me bus. Bij het invullen van het schadeformulier kom ik erachter dat me rijbewijs al 5 maanden verlopen is.;-( |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Daar krijg je toch bericht van als je moet verlengen, of krijg dat auto volk dat niet? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nope. Jij hebt geen auto Geer? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ja, maar ik krijg altijd bericht als ie verloopt, maar dat zal alleen bij een groot rijbewijs zijn dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja iedereen krijgt bericht behalve ik natuurlijk. Ik moet even afwachten maar ik denk dat ik kan fluiten naar de uitkering van me schade. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Zonder gekheid Leon, met een verlopen rijbewijs moet je echt niet gaan rijden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 - 23:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja iedereen krijgt bericht behalve ik natuurlijk. Ik moet even afwachten maar ik denk dat ik kan fluiten naar de uitkering van me schade. Verlengen en dan kan je verder toch aantonen dan het slechts een kwestie van een ongelukje is en je gewoon bevoegd bent een voeruig te besturen. Zou het best vergezocht vinden van de verzekering en misbruik maken van de situatie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 - 23:32 schreef VVout het volgende:[..] Verlengen en dan kan je verder toch aantonen dan het slechts een kwestie van een ongelukje is en je gewoon bevoegd bent een voeruig te besturen. Zou het best vergezocht vinden van de verzekering en misbruik maken van de situatie. Ja ik heb t vandaag via internet aangevraagd . Zou maandag eindelijk weer gaan werken maar duurt een week voor ik een nieuwe heb. Weet je VVout ik ben het met jou eens maar ik ben bang dat het niet zo werkt helaas. Maar goed maandag weet ik meer van me verzekering.
Het mooiste was nog dat ik al secondens stil stond voor hij erachter inreed ,en zijn telefoon lag op de grond en zijn koptelefoondoppies nog in z'n oren .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Waanzin, das toch klaar als een klontje waar ie mee bezig was. Hoop dat het goed komt voor je. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We gaan er wel vanuit VVout,maak me er maar niet meer druk om haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach fouten maakt iedereen, ik heb een verlopen kop,kan ik helaas niet verlengen. Ik hoop dat de verzekering coulant is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En ja ik moet het zeggen , geef toe het doet pijn..........Willem v Hanegem. Ja ik weet het een icoon.Maar hij is wel heeeeeeel negatief |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Altijd die linkse ut |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van links er in en rechts er ut? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Jan Everse, wegens het in de grond boren van spelers (Larsson, Verdonk) die dat op dit moment nu juist niet kunnen gebruiken. Het seizoen moet nog gaan beginnen, geef ze een kans. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Verdonk en larsson speelde beide uitstekend tegen psv |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Michellinkerd
|
|
|
Mag ik meer dan één naam noemen? Ja? Echt?
Gert Jan Verbeek, Jan Everse, Willem van Hanegem, Mario Been, Martijn Krabbendam, Sjoerd Mossou, Rene van der Gijp en natuurlijk ons aller druipsnor, de immer trieste en ongelofelijk domme Johan Derksen.
Overeenkomst tussen al deze 'top' journalisten en anuslisten, ze hebben er wederom geen moeite mee om de realiteit links te laten liggen en volledig ongefundeerd te oordelen over mijn cluppie.
Laat ons maar met rust, over een maand of tien staan wij weer met een schaaltje op de Goalsingel. |
|
|
|
|
Michellinkerd
|
|
|
Onderhand maar eens naar de Ikea, om een nieuw kastje uit te zoeken voor al dat blinkende serviesgoed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De deurbel met dat volk wat aldoor maar onze club probeert te tackelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Aha, meeroeptijd. En wat is jouw mening? Wel leuk maken hè? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ach, ze heeft nog best lekkere tieten voor d'r leeftijd. Verder kan ze me reet likken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze is ultra links he, bbc lover. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Je hebt gelijk, ze verdient mijn aandacht niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet zo Geert-neuken hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geert houdt ook van Zwarte Piet hoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach ja, Geert. Those were the Days. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verbeter de wereld, .....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 augustus 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan smijt ik er maar een plee-tegel tegenaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Al de zgn kenners van het Nederlandse voetbal op de tv en radio alsmede krant die feyenoord zien als de nummer 3 Wacht maar af droplullen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 08 augustus 2018 - 18:14 schreef piet de paler het volgende:Al de zgn kenners van het Nederlandse voetbal op de tv en radio alsmede krant die feyenoord zien als de nummer 3 Wacht maar af droplullen Precies, we worden lekker vierde! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Gewoon dan niets meer zeggen op het forum :) en lekker jeugd inzetten om deze aan het einde van het seizoen weer verkopen. Heheh wat is het spelletje toch gemakkelijk.
ik geloof in de kracht van het collectief, en niet in al die zgn grote namen bij 020 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|