|
|
piet de paler
|
|
|
God gloeiende gvd wat een slappe hap |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik ken er wel 11 die ervoor in aanmerking komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mezelf een beetje.
Ik kan niks positiefs meer typen hier, ik vrees een treurig seizoen. Bleh |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
+1 Ik zelf hè En daarom pas ik hier ff, tot zondag, denk ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord.
Zo tevreden zijn ze.
Topsportklimaat |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's... zo iets ga je niet uitspreken en voor klappen, je bent klaar in Europa dit seizoen stelletje eikels. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tevens een praktische up van dit nuttige topic. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen vette bek tijdens de voetbal, een doodzonde wie dat op zijn geweten heeft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Youri Mulder. Afgekeurde mof. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik voeg nog een woordje toe,afgekeurde pleuris mof |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bestaat ie nog? Opheffen dan maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is echt n arrogante teringlijder en door gesnoven coke gast. Drie keer ontmoet op het mediapark , echt n EIKEL! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Probeert Botteghin te slachtofferen door te beweren dat die gebroken enkel van die jongem een bewussie was. Botteghin had rood moeten krijgen volgens meneer. Daar dachten Kuipers, de VAR en de rest van Nederland toch anders over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pleurisleier inderdaad. Niks bewust. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 21:13 schreef tomson het volgende:Probeert Botteghin te slachtofferen door te beweren dat die gebroken enkel van die jongem een bewussie was. Botteghin had rood moeten krijgen volgens meneer. Daar dachten Kuipers, de VAR en de rest van Nederland toch anders over. Gewoon een hele misselijke vent,net als z'n vader. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Boer gaf die jongen zelf ‘de schuld’. Te druistig, net als Stengs toen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens. Haps is er ook zo eentje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: St Juste vandaag ook weer bijna. Liep ook weer onnodig te hinkepinken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is gewoon jeugdigheid, of compenseren . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is gewoon jeugdigheid, of compenseren . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Rijp voor het bootje in brandende zon. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of op een brandende boot in de schaduw mag ook.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Te snel, zie....
quote: De veroordeelde werd naakt vastgebonden in een holle boomstam of in een afgedekte boot, waarbij hoofd en ledematen uitstaken. Vervolgens werd hij gedwongen grote hoeveelheden honing te eten zodat hij diarree ontwikkelde, en werden uitstekende lichaamsdelen met honing ingesmeerd. Ten slotte werd de boom of boot met de veroordeelde erin in de zon achtergelaten of een vijver opgevaren.
De uitwerpselen zouden zich in de boot ophopen, en de veroordeelde werd op deze manier gedwongen in zijn eigen vuil te liggen terwijl insecten op de honing en uitwerpselen afkwamen. Uiteindelijk zou de veroordeelde huidinfecties en gangreen ontwikkelen waardoor nog meer insecten op de rottingslucht afkwamen. Na enkele dagen was de veroordeelde doorgaans niet meer bij vol bewustzijn door de deliria. De veroordeelde overleed uiteindelijk aan een combinatie van ondervoeding, dehydratie en sepsis.
De executiemethode was zeer langdurig en pijnlijk. Door de veroordeelde iedere dag, al dan niet gedwongen, te laten eten en drinken en eventueel nog meer honing te geven, kon het lijden van de veroordeelde nog langer worden opgerekt. Volgens Plutarchus duurde het zeventien dagen voor de moordenaar van Cyrus de Jongere, veroordeeld tot deze straf, dood was.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laten we het bij jouw optie houden |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat waren nog eens tijden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zie je, en vooral niet vergeten water te geven en bij te voeren :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De advocaten waren niet best in die tijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die konden kiezen, bootje varen of theetje drinken. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als je zo op de meest gruwelijke executie methodes googled kun je best inspiratie opdoen voor een nieuwe variant.
Komen wij goed weg met een taakstraffie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een taakstraf is fijn als je eens wat ondeugends hebt uitgevreten, maar hoe kunnen mensen het in hun hoofd halen dieren te verminken of op gruwelijke wijze te laten creperen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Moet je niet willen begrijpen. Natuurlijke selectie had hier van toepassing moeten zijn. Het zal afgedaan worden als verward persoon met een therapie als medicijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze hebben mij weleens gevraagd om vee naar slachthuizen te transporteren, dat kan ik met mijn tere zieltje niet opbrengen.
Ik beb geweigerd en ben een enorme steak gaan eten. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat heb ik ook geprobeerd maar daar ging ik zo van ruften. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik ruft van alles veel. Shit happens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vegan is een keuze die ik persoonlijk heftig vind, wat is er mis aan in harmonie met je dieren te leven zoals ik dat als kind bij opa deed. De dieren kregen voer en bij tijds kregen wij er Melk en een eitje voor terug. Ja ze liepen vrij en hadden een waardig leven, we hielden van elkaar. Slachten was geen spraken van, kon ie zelf geen eens veel te sentimenteel voor.
Maar goed Fart het is je keuze en respekt, want jouw visie zal op een ander beeld zijn gebaseerd. Gezondheid of hedendaagse massaindustrie, waar sentiment en waardigheid geen plaats heeft.
Ik zelf eet ongeveer 3/4 van mijn maaltijden vegetarisch en daarnaast eet ik graag een goede steak. Eentje die dan zoveel mogenlijk aan goede kwaliteit voor vlees en dier voldoet, ook al vraag je je af waneer ze je weer voor de zoveelste dag bedotten. Dit zal dan het moment worden dat ik er echt mijn neus van vol heb en vlees links laat leggen en wie weet misschien zelfs wel Vegan gaat worden.
Dus bij deze een ieder die respectloos met dier en natuur om gaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2018 - 07:43 schreef VVout het volgende:Vegan is een keuze die ik persoonlijk heftig vind, wat is er mis aan in harmonie met je dieren te leven zoals ik dat als kind bij opa deed. De dieren kregen voer en bij tijds kregen wij er Melk en een eitje voor terug. Ja ze liepen vrij en hadden een waardig leven, we hielden van elkaar. Slachten was geen spraken van, kon ie zelf geen eens veel te sentimenteel voor. Maar goed Fart het is je keuze en respekt, want jouw visie zal op een ander beeld zijn gebaseerd. Gezondheid of hedendaagse massaindustrie, waar sentiment en waardigheid geen plaats heeft. Ik zelf eet ongeveer 3/4 van mijn maaltijden vegetarisch en daarnaast eet ik graag een goede steak. Eentje die dan zoveel mogenlijk aan goede kwaliteit voor vlees en dier voldoet, ook al vraag je je af waneer ze je weer voor de zoveelste dag bedotten. Dit zal dan het moment worden dat ik er echt mijn neus van vol heb en vlees links laat leggen en wie weet misschien zelfs wel Vegan gaat worden. Dus bij deze een ieder die respectloos met dier en natuur om gaat. Goed geschreven VVout en ik steun je hier 100% in. Ik moet wel bekennen dat ik af en toe uit verveling een leugentje een topic in gooi. Dit was er zo 1.
Ik eet ook gewoon vlees, eigenlijk elke dag, maar geen varken meer en veel gevogelte ibm met fanatieker sporten en trainen. Ook geen bier meer wat mij veel zwaarder valt dan het biefstukkie wat ik moet laten staan.
Maar ben het met bovenstaand eens dat mits respectvol met dieren wordt omgegaan en een snelle dood wordt toegepast, niks mis is met een stukkie vlees. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2018 - 07:43 schreef VVout het volgende:Vegan is een keuze die ik persoonlijk heftig vind, wat is er mis aan in harmonie met je dieren te leven zoals ik dat als kind bij opa deed. De dieren kregen voer en bij tijds kregen wij er Melk en een eitje voor terug. Ja ze liepen vrij en hadden een waardig leven, we hielden van elkaar. Slachten was geen spraken van, kon ie zelf geen eens veel te sentimenteel voor. Maar goed Fart het is je keuze en respekt, want jouw visie zal op een ander beeld zijn gebaseerd. Gezondheid of hedendaagse massaindustrie, waar sentiment en waardigheid geen plaats heeft. Ik zelf eet ongeveer 3/4 van mijn maaltijden vegetarisch en daarnaast eet ik graag een goede steak. Eentje die dan zoveel mogenlijk aan goede kwaliteit voor vlees en dier voldoet, ook al vraag je je af waneer ze je weer voor de zoveelste dag bedotten. Dit zal dan het moment worden dat ik er echt mijn neus van vol heb en vlees links laat leggen en wie weet misschien zelfs wel Vegan gaat worden. Dus bij deze een ieder die respectloos met dier en natuur om gaat. Mijn opa had ook zelf, kippen en konijnen en etc. Die werden ook netjes geslacht wanneer de tijd rijp was, vonden we zielig, maar er kwam altijd een konijn voor terug ;-) |
|
|
|