|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2018 - 08:34 schreef Fart het volgende:[..] Goed geschreven VVout en ik steun je hier 100% in. Ik moet wel bekennen dat ik af en toe uit verveling een leugentje een topic in gooi. Dit was er zo 1. Ik eet ook gewoon vlees, eigenlijk elke dag, maar geen varken meer en veel gevogelte ibm met fanatieker sporten en trainen. Ook geen bier meer wat mij veel zwaarder valt dan het biefstukkie wat ik moet laten staan. Maar ben het met bovenstaand eens dat mits respectvol met dieren wordt omgegaan en een snelle dood wordt toegepast, niks mis is met een stukkie vlees. Probeer anders een alcoholvrij Weizen met wat citroen er in bv. smaak heerlijk en is nog isotoon ook. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Het is bij mij niet eens zozeer de alcohol, maar de suikers en overzadigde vetten en meer van dat soort lekkere rotzooi |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Reduceer brood, aardappels, pasta, rijst en natuurlijk suikers, waarin zetmeelproducten uiteindelijk omgezet worden anders kan je er weinig mee. Vlees en vetten zijn niet de grote boosdoeners. Ben zelf weer lekker gaan boksen en eet gewoon vrolijk verder alleen deze zatmakers gereduceerd tot een kleine portie en ben een kilo of 8 kwijt in 2 maanden. Dat kleine buikje wat overblijft ben ik en vangt de stoten richting plexus lekker op. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Hahaha waarheid. Gaat niks biven een klein stootkussentje haha
Heb volgend jaar een aantal testen waar ik flawless doorheen wil/moet komen. Wil geen gewicht verliezen ook .. Alleen wat droger en groter allemaal. Ben redelijk fanatiekbals ik iets wil en sla makkelijk door .. Zo ook bij dit :p |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Sjesus...waar gaat het hier over zeg. Inderdaad de juiste Topic !! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Beter dan dat standaard gejank waar we de uitkomst al over weten. Zou er noch ff een nieuw topic over openen als ik jouw was. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2018 - 15:23 schreef VVout het volgende:[..] Beter dan dat standaard gejank waar we de uitkomst al over weten. Zou er noch ff een nieuw topic over openen als ik jouw was. noch ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2018 - 15:23 schreef VVout het volgende:[..] Beter dan dat standaard gejank waar we de uitkomst al over weten. Zou er noch ff een nieuw topic over openen als ik jouw was. jouw ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zie je het ligt precies jouw sterke punten uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha als ik een zure top 3 zou kunnen maken dan kwam Lijdensweg op 1 Jantje 1974 op 2 En Leuv kwam dan op 3 hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ieder zijn hobbie, doe mij maar drank, lekker eten, en tieten. Gecombineerd met sport, liefst in het café en tja dan komen de gevolgen er van ook vanzelf aan de gesprekstafel, mannenzaken lijkt me. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gelijk heb je, aan de tap hangen is ook een sport. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2018 - 17:05 schreef Leon FR1908 het volgende:Hahaha als ik een zure top 3 zou kunnen maken dan kwam Lijdensweg op 1 Jantje 1974 op 2 En Leuv kwam dan op 3 hahaha Met stip mag ik toch hopen ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nek aan nek race met mij ,maar je heb gewonnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2018 - 17:10 schreef VVout het volgende:Ieder zijn hobbie, doe mij maar drank, lekker eten, en tieten. Gecombineerd met sport, liefst in het café en tja dan komen de gevolgen er van ook vanzelf aan de gesprekstafel, mannenzaken lijkt me. Ookzo hoor. Waarschijnlijk na volgend jaar ben ik het weer zat en wordt weer zuipen als vanouds. Maar ken ik in ieder geval wat dingen afvinken weer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Letcher de lama vuile viespeuk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Higler. Waarschijnlijk al vanaf zijn geboorte. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Berghuis mag ook meedoen. Stervende zwaan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Deze trek ik terug. Blijkt toch niet terecht. Blijft staan stervende zwaan Steven.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
snaad
|
|
|
|
|
|
snaad
|
|
|
Beter de flapdrol van het jaar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind ik niet. Hij kan er ook niets aan doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wie dan wel wij ? Er zit totaal geen gedachte achter het spel, geen speler gaat beter voetballen, corners slecht, geen coaching langs de kant, conditioneel zet ik mijn twijfels dus...........de toilet juffrouw, de terreinknecht, of jij en ik? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou dan kan ie wel weg ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 16:07 schreef piet de paler het volgende:[..] Wie dan wel wij ? Er zit totaal geen gedachte achter het spel, geen speler gaat beter voetballen, corners slecht, geen coaching langs de kant, conditioneel zet ik mijn twijfels dus...........de toilet juffrouw, de terreinknecht, of jij en ik? Hij kan er toch ook niets aan doen dat ie het niet ziet? Je bent pas een flapdrol als je het wel ziet en niet doet! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij weet het gewoon niet. Hij ziet het niet. Hij begrijpt het niet. Lijdensweg. Voor hemzelf. |
|
|
|
|
snaad
|
|
|
Kuijt had wel gelijk in zijn boek, Gio laat het nu zien |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
snaad
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
snaad
|
|
|
Liever een dominee dan een loser die een team en spelers afbreekt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Och, we gaan tenslotte werken met jeugd. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Loser wil ik hem niet noemen, blijft een kind van de club. |
|
|
|
|
snaad
|
|
|
Een kind houdt toch van zijn club laat hem dan zelf ontslag nemen is beter voor alle dit kost alleen geld spelers minder waard ontevreden publiek met negatief voetbal en een verloren seizoen zolang hij blijft |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
2 Compleet verschillende dingen. Snap je frustratie, maar deel je visie niet. |
|
|
|
|
snaad
|
|
|
Je snapt toch wel dat geen speler beter geworden is tijdens zijn tijd als trainer. Hij kost geld, alleen Malacia komt door, aankopen zijn alleen in waarde gedaald weg met hem |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja. Maar in mijn ogen geen loser daardoor, dat snap je toch wel? |
|
|
|