|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, mezelf quoten vind ik ook weer zo 1980. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
'Groningen-goalie Padt opgepakt vanwege agressief gedrag in trein' Zondag 23 september 2018 om 22:41
Het Dagblad van het Noorden meldt dat Sergio Padt zondagavond is opgepakt door de politie. De doelman van FC Groningen zou door het lint zijn gegaan in de trein.
Padt had naar verluidt geen geldig vervoersbewijs en toen de conducteurs hem hiervoor een boete wilden geven, werd hij boos. De doelman begon te schelden en haalde uit naar een beveiliger. Het incident gebeurde rond 21.00 uur. De trein werd stilgezet bij station Kropswolde. Alle deuren werden door de machinist afgesloten, zodat Padt niet kon vertrekken voor de politie gearriveerd was.
Het Dagblad van het Noorden heeft bij algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen om een reactie gevraagd, maar die wilde niet reageren. Technisch manager Ron Jans gaf wel een korte reactie, maar ging inhoudelijk niet op de zaak in. "Voor ik reageer wil ik weten wat er precies is gebeurd, daarvoor zal ik eerst met de betrokkenen moeten spreken en dat heb ik nog niet gedaan."
Vervoerdersorganisatie Arriva bevestigt dat er incident heeft plaatsgevonden in de trein, maar bevestigt niet dat Padt daarbij betrokken was. 'De vervoersorganisatie doet onderzoek vanwege geweld tegen hun medewerker en meldt dat ook de politie een onderzoek naar het voorval start', schrijft het Dagblad van het Noorden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
Berghuis deze week de grootste flapdrol. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De Jong allebij, als ik hun naam al hoor denk ik gelijk aan gejank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Femke halalsema of Martin de Zwijger |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alle mensen die het. Vriije woord hoog hebben zitten, en nu vallen over de uitspraken van Johan D |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 november 2018 - 16:38 schreef piet de paler het volgende:Alle mensen die het. Vriije woord hoog hebben zitten, en nu vallen over de uitspraken van Johan D Je kunt eigenlijk helemaal niets zeggen of doen tegenwoordig zonder dat iemand zich beledigd of gekwetst voelt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Laten we dat maar eens testen dan, vieze stink homo`s! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Piellekebijters !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 november 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Cobus ook een s(m)nikkelaar ? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Je hoeft je niet te schamen hoor Cobus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo, de drag queens willen ook wat zeggen? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik schaam me er helemaal niet voor dat ik Derksen een ongelofelijke eikel vind.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sneu genoeg dat Derksen aandacht krijgt op onderwerpen waar hij geen kennis van heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is echt de quote van de eeuw. Verstand hebben van homo's . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat niet over homo's, gaat over psychische druk. Maar goed, Johan is een soort autist. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jij vindt vrijwel iedereen een autist die jouw mening niet deelt. Johan Derksen is gewoon een man met een sterke heldere eigen mening . Zegt vaak boute dingen , daar kun je het mee eens zijn of niet. Niets meer , en niets minder . Verder worden dat soort dingen ook nog in een licht satirisch programma vermeld, tja , als mensen dat niet kunnen filteren . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik sta ook elke dag onder psychische druk, en daar hoor je geen hond over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zelfs mijn hond heeft die druk , haalt mijn baasje wel eten ? Komt hij wel terug . :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of zoals Boskamp zei , ik word doodmoe over die grapjes over mijn dik zijn. Ik ga er aan onderdoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kale mensen met een bril hebben het ook lastig , zeker als ze een vorm van adhd hebben , Gijp. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met andere woorden . Flikker toch op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met ander woorden , het wordt pas een item als mensen het interessant en belangrijk gaan maken. Zoals veel mafkezen bij de NPO . ( voor de linkse baantjes) Net als die hele Zwarte Piet discussie etc etc , het is echt intelligent willen voorkomen over onderwerpen die werkelijk nergens over gaan. Dus eigenlijk precies andersom .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 december 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 november 2018 - 23:24 schreef van geil het volgende:Jij vindt vrijwel iedereen een autist die jouw mening niet deelt. Johan Derksen is gewoon een man met een sterke heldere eigen mening . Zegt vaak boute dingen , daar kun je het mee eens zijn of niet. Niets meer , en niets minder . Verder worden dat soort dingen ook nog in een licht satirisch programma vermeld, tja , als mensen dat niet kunnen filteren . Wat Johan over dingen vindt buiten voetbal om is volstrekt waardeloos. En de drukte erover is lachwekkend. Dat is wat ik zeg. Maar het zijn weer de rechtse kutjes die weer in hun tokkie-modus schieten. En dat is dan weer leuk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2018 - 00:00 schreef van geil het volgende:Met ander woorden , het wordt pas een item als mensen het interessant en belangrijk gaan maken. Zoals veel mafkezen bij de NPO . ( voor de linkse baantjes) Net als die hele Zwarte Piet discussie etc etc , het is echt intelligent willen voorkomen over onderwerpen die werkelijk nergens over gaan. Dus eigenlijk precies andersom . Je doet hier precies hetzelfde. Jou gewoon effe sarren en beet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Johan zijn mening is ook niet consistent. De ene week zegt hij dat je niet uit de kast moet komen vanwege de cultuur in t voetbal. De andere week moeten ze zich niet zo aanstellen.
T is een windvaan, voor de kijkcijfers. Ruzies uitlokken en achterover leunen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij zei gisteren anders exact hetzelfde. Herhaalde dat het in het voetbal bijna niet te doen was vanwege het publiek , maar daarbuiten maken ze het veel groter dan het is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het vrije woord moet nooit verloren gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2018 - 08:25 schreef van geil het volgende:Hij zei gisteren anders exact hetzelfde. Herhaalde dat het in het voetbal bijna niet te doen was vanwege het publiek , maar daarbuiten maken ze het veel groter dan het is. Ik kan je zo een show tonen waarin hij t eerste zei. Met Sophie Hilbrandt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Derksen is eigenzinnig. Dat is te prijzen. De laatste jaren is daar de rol van querulant aan toegevoegd. Voor de kijkcijfers, als programma er toe doen. En verdomd, correct en eencellig Nederland trapt er in.
Alsof Dieuwertje Blok een gefundeerde visie kan hebben op Gio's Spelvisie.
Zaken die allebei niet bestaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even dit een collumnist mag dus wel zijn linkse onzin uitslaan ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Elke rechtse en linkse columnist mag onzin uitslaan. Belangrijker voor de lezer is wie er echt een afgewogen oordeel over schrijft.
De mening van Derksen vind ik waardeloos, hij is niet deskundig en heeft een ander belang. Enne...Derksen is linkser dan je zou denken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij stem fvd.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 december 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Partijen zeggen in de breedte niet veel. FvD heeft in sociaal opzicht veel linkse uitgangspunten. Pvv ook trouwens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerder teleurgestelde links stemmers waar de partijen aan de linkerkant geen besef hebben die rollen over elkaar heen om zo politiek correct te zijn . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: je haalt een aantal dingen door elkaar. Ik ben ook voor vrijheid van meningsuiting....Ik zou Derksen ook nooit de mond willen snoeren. Het is wel zo dat niet alle meningen/opinies dezelfde kwaliteit hebben. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik vind iedere mening die anders is dan de mijne kwaliteitloos. |
|
|
|