|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 maart 2019 - 20:21 schreef Gerard_FR het volgende:Henk is geen gewone kiezer, Henk is een aparte kiezer. En dat vinden wij helemaal niet raar. Hahaha, kan je vertellen dat ik echt een aantal zaken moest nazoeken. Maar jij begreep alles? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik ben een gewone kiezer Henk, niet verheven boven anderen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi, dan snappen we elkaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 25 maart 2019 - 19:26 schreef piet de paler het volgende:Zijn er pas 200 van verkocht in het legioens museum. Maar ach voor mij was het therapie. En over de Nederlandse politiek kun je geen verhaal schrijven. Te veel achter kamertjes. Zit nu achter een wijntje en life is good Ik wil er wel een , PB ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 25 maart 2019 - 19:26 schreef piet de paler het volgende:Zijn er pas 200 van verkocht in het legioens museum. Maar ach voor mij was het therapie. En over de Nederlandse politiek kun je geen verhaal schrijven. Te veel achter kamertjes. Zit nu achter een wijntje en life is good Ik wil er wel een , PB ? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Of een gebrek aan kennis,context en interpretatie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, afstemmen op het niveau. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Anyway, ik ben Tom Clancy’s The Division 2 aan het downloaden. Kan ik vast oefenen voor als de pleuris uitbreekt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Cultuur Marxisme? Ach ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 27 maart 2019 - 00:14 schreef Gerard_FR het volgende:Anyway, ik ben Tom Clancy’s The Division 2 aan het downloaden. Kan ik vast oefenen voor als de pleuris uitbreekt. Ik ben net klaar met pleuris die al decennia aan de gang is: Alien: Covenant van Ridley Scott. Onderhoudend. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hier Far Cry 5, reli-gekkies opjagen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ruig jochie! Ouwe leatherboy! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Advocaat , smerige gluiperd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio natuurlijk. Heeft Berghuis een kutweek bezorgd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Clasie en Jorgensen , twee drolletjes |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Eervolle vermeldingen voor Clasie, Gio en de nominatie voor van Geel is gewoon standaard. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2019 - 22:39 schreef tomson het volgende:[..] Eervolle vermeldingen voor Clasie, Gio en de nominatie voor van Geel is gewoon standaard. Agreed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De huilie huilie supporters van 020 oei oei die jongetjes mogen toch niet gemept worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De stemmen zijn geteld. Toch weer van Geel op 1 , gevolgd door sleutelhanger Clasie en Jorgensen 17 tot 21 graden voetballer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en dat ventje heeft een stadionverbod bij 020 ,maar zijn mammie een brief laten schrijven |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 22:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja en dat ventje heeft een stadionverbod bij 020 ,maar zijn mammie een brief laten schrijven Dom wijf.
'Dankzij mijn huidige job als stewardess bij de KLM, heb ik niet alleen al veel van de wereld gezien. Maar ben ik voornamelijk op het gebied van mensenkennis en vreemde culturen wijzer geworden!'
Ze had beter dat kut jong op kunnen voeden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 23:03 schreef R()b het volgende:[..] Dom wijf. 'Dankzij mijn huidige job als stewardess bij de KLM, heb ik niet alleen al veel van de wereld gezien. Maar ben ik voornamelijk op het gebied van mensenkennis en vreemde culturen wijzer geworden!' Ze had beter dat kut jong op kunnen voeden. Ik zou antwoorden , hoe dom was u dan daarvoor wel niet ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De var en Huntelaar ,die goal mag nooit goedgekeurd worden , en die 2de gele ,, was donkerrood |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met stip ! De Paashaas . 0 eieren gevonden . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb mijn eieren laten schilderen, alleen het afbranden deed pijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klote haas, heb een boek gekregen hoe ik af kan vallen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Eieren zoeken tot je een ons weegt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die kutpaus moeten ze naar Brabant verbannen. Thuis tussen de drugs-dealers en -vervuilers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heitinga flapdrol van de maand Ajax flapdrol van het jaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nederlands dames elftal vooral die met dat voetbalhoofd kapsel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoe bedoel je Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ok ze hebben gewonnen maar er zijn er met leuke ballen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een grote knoestige knots. Maar heb zitten kijken wat slecht wat slecht, lijkt nog niet eens op voetbal |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 - 18:16 schreef piet de paler het volgende:Een grote knoestige knots. Maar heb zitten kijken wat slecht wat slecht, lijkt nog niet eens op voetbal Slechter dan waar wij elke week naar moesten kijken? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja volmondig ja in dit team zou zelfs sven een topper zijn |
|
|
|