|
|
Positivo
|
|
|
quote: De Thaise ladyboys wat een verrijking dat vrouwen voetbal en de NPO maar analyseren . Lachertje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je hebt breedbeeldteevee? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Austalie vs Brazilie was leuke pot.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Statistisch minstens 1 (ongeveer 3%) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En 1 die het niet toegeeft of het zelf nog niet weet. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Marokko-Zambia 2-3 altijd lastig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Top team dat Marokko, hoe komt dit nu dat ze individueel zo goed zijn , en als team kut.
Ik heb wel een vermoeden zennnnnnnnnn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gewoon je psychiater vragen, joh. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Waarom faalt het Marokkaanse elftal met goede voetballers dan elke keer weer. Verklaar het eens Mentaliteit, of zelfzuchtig, omstandigheden. Ik wil het wel vragen aan mijn psych maar die houdt niet van voetbal, zeg jij het maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 19:05 schreef piet de paler het volgende:[..] Waarom faalt het Marokkaanse elftal met goede voetballers dan elke keer weer. Verklaar het eens Mentaliteit, of zelfzuchtig, omstandigheden. Ik wil het wel vragen aan mijn psych maar die houdt niet van voetbal, zeg jij het maar. Omdat het net Zweden zijn? Of Noren? Of Amerikanen. Of Of Of... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik fuck je maar een beetje op Alleen valt het me wel altijd tegen hoe een ploeg met zeer goede spelers , ieder keer weer miskleunen hebben. Jammer want ik geniet wel,van deze spelers als ze bij hun club voetballen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Marokkanen hebben ook maar een half team dat bovengemiddeld is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou kunnen, maar Zambia is volgens mij ook geen topteam |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je een dollar, euro en een 1/2 pond op zak hebt kan je toch geen brood kopen in Melbourne bij de bakker. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 20:47 schreef VVout het volgende:[..] Als je een dollar, euro en een 1/2 pond op zak hebt kan je toch geen brood kopen in Melbourne bij de bakker. mooi omschreven |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Idd wil zo graag in Hilversum komen, dat ie altijd negatief mee lult engnek |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Houdt niet op met een week. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alle pro ajax commentatoren dat zijn er veel en mijn topper waar ik direct ruzie mee zou krijgen is......Leo de ajaxied Driessen, Ja ik weet hij is nog fan van een andere ploeg. Maar beluister naar zijn voetbal commentaar brrrrrrrrrrrr o ja en De gehele familie Barend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Officials van de F1 die ieder race spektakel met een tijdstraf proberen te ondermijnen. Dit is gewoon de doodsteek van toch al veel te veel saaie races dit seizoen en moet ophouden. Maar das met voetbal al niet veel anders, biljarten is dadelijk nog gevaarlijker als wat voor sport dan ook, we moeten overal safe spelen tegenwoordig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Claudia de Breij lullen over dames voetbal. Heb je als pot ook direct verstand van voetbal? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 - 16:33 schreef piet de paler het volgende:Claudia de Breij lullen over dames voetbal. Heb je als pot ook direct verstand van voetbal? Laten we een brijclub beginnen Piet, biertje er bij hond boven op je poten en gaan met die banaan :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Toevallig zat ik gisteren te denken wat een rijk man ik ben geworden. Huisje aan zee goed pensioen, baantje om een biertje te kopen, het enige waar ik me druk om hoef te maken is de hond, en lekker kletsen over Feyenoord.Ach en hier en daar wat frustraties er uit klappen over Nederlandse politiek |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En niet serieus genomen worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ach dat doe ik voor %74 van de forum leden ook niet hahahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nou kom maar op met dat diagram |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sinds Dr Love weg is , is niemand meer toerekeningsvatbaar hier. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat legt aan de Absinth die je hier overvloedig importeert. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Wijven van nu Jesus je geeft ze even vrijheid en het het is van de dam |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Wijven van nu Jesus je geeft ze even vrijheid en het het is van de dam |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik in de ogen van elke Berghuis liefhebber. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Heel Nederland die dat pottenvoetbal serieus neemt. Hoogendijk die het normaal vindt dat een Lesbo die niet knielt voor het Volkslied en niet naar Teump wil heel byzonder vindt. Wees blij dat dit soort mensen bestaansrecht hebben een kind kunnen adopteren terwijl zij in andere landen gestenigd worden. Wat een kutjes zeg die flapdrollen van de NPO ook Oranje Oranje niveau lik mijn kut. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gooit het er maar uit, jongen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb het totaal niet gevolgd, kijk gewoon mijn serietjes op flix en kut wat op dit forum rond. Wel zo relaxed. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zwaar overtrokken hype in de hoop nog veel meer geld uit t voetbal te verdienen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De telling is voltooid van afgelopen seizoen , en ik kan met vreugde de uitslag vermelden , flapdrol van het afgelopen seizoen ( en een paar ervoor) Martin van Geel, overtuigend . |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
gefeliciteerd, dat is dan prijs nr. 6 voor hem in de afgelopen seizoenen.
wat heeft hij gewonnen? een eikenbos? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De gouden snikkel wordt permanent ingebracht ( 3 keer op rij gewonnen ) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Burgemeester Halalsema eerst betrapt ze haar man met Rob Oudkerk en gooit ze de walken dicht op zich prima vernietig alkes daaro. Nu een rondvaart door de grachten voor de dames op het WK ja dat zal echt wel lukken wat een zelfbenoemde elitaire domme kut is dat toch. |
|
|
|