|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heel Feyenoord dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee, doe mij maar, ik zat er wel erg ver naast met mijn 0-5.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Radio Rijnmond, en vooral de zgn deskundigen sorry meneer Kreyermaat (was een grote speler) maar kan niet praten over de voetballers van vandaag. En de verslaggevers ga lekker naar Sparta en neuk Deelder in ze kont (na de nodige gratis drankjes) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Koeman is geen flapdrol. Spelers moeten een andere trainer krijgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verbeek terug werken voor je geld |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat gehannes met Oranje kan nog heel vervelend worden. Kijk maar de tweede periode Van Marwijk. Halverwege stonden we toen nog bovenaan.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 14:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat gehannes met Oranje kan nog heel vervelend worden. Kijk maar de tweede periode Van Marwijk. Halverwege stonden we toen nog bovenaan.. Eens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
v Gaal toch gelijk over de conditie van voetballer in NL ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 14:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat gehannes met Oranje kan nog heel vervelend worden. Kijk maar de tweede periode Van Marwijk. Halverwege stonden we toen nog bovenaan.. denk dat de KNVB zich al weken terug bedacht hebben...die zijn ook niet blind.
er staat n totale wanorde in t veld als t niet loopt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Koeman in de spiegel kijkt weet ie zelf ook dat de selectie aan een nieuwe trainer toe is. Waarmee ik niet zeg dat Koeman een slechte trainer is. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 14:40 schreef FR-Henk het volgende:Als Koeman in de spiegel kijkt weet ie zelf ook dat de selectie aan een nieuwe trainer toe is. Waarmee ik niet zeg dat Koeman een slechte trainer is. Mogelijk. Maar vóór zijn periode bij Feyenoord had ie altijd maar een beperkte houdbaarheidsdatum. Het zou kunnen dat Koeman het type trainer is waar spelers na een paar jaar wel op zijn uitgekeken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 14:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mogelijk. Maar vóór zijn periode bij Feyenoord had ie altijd maar een beperkte houdbaarheidsdatum. Het zou kunnen dat Koeman het type trainer is waar spelers na een paar jaar wel op zijn uitgekeken. Zeg ik al maanden. Normaal gesproken zou elke trainer er al uit zijn gegooid. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet per sé. Cocuutje zit der ook nog. En Been mocht tiende worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: ben je er trots op ??????????????????????????????? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Cocu heeft n volledig nieuw team.
Been had nog niet de helft van de kwaliteit die we nu hebben.. dan Koeman, met n team wat al lang volledig ingespeeld had moeten zijn. maar zijn eigen tactische wanorde nekt m.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 14:57 schreef van geil het volgende:[..] Cocu heeft n volledig nieuw team. Been had nog niet de helft van de kwaliteit die we nu hebben.. dan Koeman, met n team wat al lang volledig ingespeeld had moeten zijn. maar zijn eigen tactische wanorde nekt m. Natuurlijk, maar Koeman heeft wel 2 prima seizoenen gedraaid en zowel Cocu als Been laten hun elftallen bepaald niet naar vermogen spelen. Dat is wel de overeenkomst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Allemaal de schuld van Leerdam! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Erg he. Dat ik gelijk krijg ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is pas echt erg als je klaarkomt op gelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die rechtsback die de Nederlandse competitie is ontgroeit is ook wat hoor .. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zal zijn naam er even bijzetten....Janmaat! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was een mooi blunder trio bij de goal. Janmaat, Muldertje, immers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Toivonen bij feyenoord , even zakelijk gezien om doelpunten en gif te krijgen in het team? Moeilijk maar tja |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij nader iunzien laat toivonen maar, we zien wel waar het schip strandt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat je dat zowiezo een optie vindt, zón enge meneer als die Toivonen binnenhalen. Gadverdamme ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: 20 jaar opsluiten op robbeneiland.
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wedden dat het volgende WK na Qatar dsn daar gehouden wordt ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens,in deze geldverslindende vorm. Dient gewoon door n paar gepensioneerde discrete voetbalmensen te worden georganiseerd. in plaats van n paar honderd incompetente vulgaire zakkenvullers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Flapdrol vd week: van Geil. Zit in z'n eentje de selectie te verkopen. Undercover zaakwaarnemer... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 23:17 schreef FR-Henk het volgende:Flapdrol vd week: van Geel. Zit in z'n eentje de selectie te verkopen. Undercover zaakwaarnemer... +1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Fraudeur! Hahaha! En dan Mokotjo, Leerdam, Fer, Wijnaldum, Castaignos, Cabral (...brr...), van Haaren, Buys, de la Parra, Schenkeveld, Zuiverloon, de Guzman....
...terugkopen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik hou meer van oppotten Henk.. in t geld zwemmen..:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
oppotten? Toch minder Hak eten, van Geil. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu Beenhakker zijn hartje weer gelucht. En woeeend dat ie is ! Het is stuivertje wisselen met Mario tegenwoordig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach directie Feyenoord weer aan de beurt. |
|
|
|