|
|
piet de paler
|
|
|
Jc samen met dreetje scheetje Hazes haha |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dré//Held Wie het er niet gerukt op de eerste beelden van Maasland op TMF |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Jij bent een buitenlander, jij telt niet mee in de statistieken. 1997, toen was je nog in het bezit van die Fransen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha.. TMF. Het pre internet tijdperk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De dag top 5 om 19 uur |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Fabiën habba habba .. zou ik nog steeds doen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Fuck, zelfs Sylvana kreeg nog aandacht |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ook daar was ze mislukt. En lelijk. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Jezus Bridget die kakdoos ken ik nog uit Leidschendam kindersterretje wat een teringkapsones had die, zo erg dat ze flink gepest werd hahahaha huliebalk.
Vind haar lelijk al die TMF vrouwtjes behalve Fabienne wel een irritante kakstem wel een lekker mokkel en die uit Twente Bunskoek lekker geil dingetje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 november 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ach voor een nachtje was het toen allemaal niet verkeerd Droomvrouwen? Nee dat niet.
Ben niet zo kieskeurig, ik had zelfs nog een jonge halsema laten gagen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 november 2019 - 14:05 schreef igor korneev het volgende:Ach voor een nachtje was het toen allemaal niet verkeerd Droomvrouwen? Nee dat niet. Ben niet zo kieskeurig, ik had zelfs nog een jonge halsema laten gagen Echt he die zou ik nu nog doen hahahahahahahahah |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gaat om de kwaliteit van de kut, oftewel de kutkwaliteit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Licht uit en anders een zak er over, hoofdzaak strak maar niet te en sappig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, rechter heeft alweer besloten dat het niet klopt. Auteur moet met rectificatie komen en de passage wordt verwijderd bij nieuwe drukken (en bij die boeken die al gedrukt zijn, komt een inlegvel). |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
JC= dus geen Jesus Christus, ben benieuwd wat JD ( geen johannes de doper) maar de eeuwig JC gelie Johan Derksen gaat roepen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die is hier wel op zijn plaats! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dat is maar 1 man Valentijn Driessen van de 020 krant |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Samen met Leo Driessen lekker duo |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Groepsgewijs het groepje Neanderthalers die vanmiddag in Den Bosch op de tribune stonden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, heb het gezien. Kansloos. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Had het ook aanstaan wat een aanfluiting idd. En dat schijnt dan uit het "pro zwarte piet " kamp te wezen. Daar doe je je zaak echt goed mee hoor..hahaha. Ze hebben het 6 uur journaal gehaald en de propaganda machine draait aan beide zijden vast weer overuren..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 november 2019 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze moeten al die anti Piet demonstranten alle botten in elkaar schoppen. Het moet maar eens klaar zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2019 - 19:27 schreef van geil het volgende:Ze moeten al die anti Piet demonstranten alle botten in elkaar schoppen. Het moet maar eens klaar zijn. Da's nou eens een goed doortimmerd argument geile. Daar kunnen we echt wat mee. Case closed mensen (y) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kunnen we jaren vooruit met gestampte muisjes. Optiefen met dat kansloze gejammer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 november 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2019 - 19:46 schreef tomson het volgende:[..] Da's nou eens een goed doortimmerd argument geile. Daar kunnen we echt wat mee. Case closed mensen (y) Plus 1 oprotten met die huilebalken na zwarte piet komen de straatnamen, Kerst mag niet meer en daarna moeten we betalen voor de Goudeneeuw etc Wij hebben ook de Spanjaarden en de verschrikkelijke jaren 40 gehad toen onze lieve heer 5 jaar sliep.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 november 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind dat we ook gewoon weer heksen moeten gaan verzuipen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sommige bevolkingsgroepen moet je volkomen monddood maken. Dialoog is voor verstand . Niet voor meters hoge ezelsoren , Zwarte Piet haters , pedofielen etc. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ken er wel een paar haha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De vrouw van pistolen Robert en die mislukte TMF muts. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Weer is wat anders dan een theemuts |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2019 - 19:27 schreef van geil het volgende:Ze moeten al die anti Piet demonstranten alle botten in elkaar schoppen. Het moet maar eens klaar zijn. Poeh poeh, waarom doe je dat zelf niet dan? Engnek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2019 - 20:06 schreef van geil het volgende:Sommige bevolkingsgroepen moet je volkomen monddood maken. Dialoog is voor verstand . Niet voor meters hoge ezelsoren , Zwarte Piet haters , pedofielen etc. Ook hier, da's die tolerante samenleving.
O ja, ik heb met zwarte piet geen enkel probleem. Anders komt dat gejammer weer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2019 - 20:06 schreef van geil het volgende:Sommige bevolkingsgroepen moet je volkomen monddood maken. Dialoog is voor verstand . Niet voor meters hoge ezelsoren , Zwarte Piet haters , pedofielen etc. quote:Op maandag 18 november 2019 - 08:16 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ook hier, da's die tolerante samenleving. O ja, ik heb met zwarte piet geen enkel probleem. Anders komt dat gejammer weer. Dus in een tolerante samenleving moet er plaats zijn voor pedofielen en haters Henk, of lees je nu echt alleen Zwarte Piet en Geile?
Lijkt me een tolerante samenleving als je kunt genieten van Sinterklaas met Zwarte Piet, de bootjes parade in het riool, het Caribisch getinte zomer carnaval in augustus en het Suikerfeest met een islamitische collega of maat en aansluitend een ieder weer de kerst met ons. Geen gewijs, maar het leven vieren dan elkaar voor dingen haten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 november 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zwarte pieten haters met pedofielen gelijk stellen... Dat meen je toch niet hè. Botten schoppen en monddood maken..... Kom op man, beetje beschaving in deze.
En leg de vraag eerst even bij jezelf neer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En hiermee is de vraag ezelsoren beantwoord. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2019 - 09:06 schreef FR-Henk het volgende:Zwarte pieten haters met pedofielen gelijk stellen... Dat meen je toch niet hè. Botten schoppen en monddood maken..... Kom op man, beetje beschaving in deze. En leg de vraag eerst even bij jezelf neer. Heb ik gedaan en zelfs geschetst hoe ik het wel zie, ga maar weer in de attack modus Henk en kan er ook niets aan doen dat ik een volledige quote aanhaal die ik voorheen las en niet een specifiek deel.
Botten schoppen en monddood maken..... kwam weer uit een andere quote en daar hebben we het niet over, is een andere vorm van uitdrukken en niet te plaatsen in deze contest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 november 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vvout heeft de boodschap begrepen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind een ieder die niet openstaat voor verandering of de mening van een ander bij voorbaat al af ongeacht het onderwerp |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Alleen volwassenen, die niks meer van Sinterklaas krijgen zitten ermee. Vind er van wat je wilt, maar het weerwoord van de gekleurde is niet uit de lucht.
Het zal een kind een worst wezen of hij zwart is of met roetvegen.
Een volwassene om het feit dat een gekleurde met z'n tengels van een eeuwenoude traditie af moet blijven, die zijn oorsprong toevallig in de slaventijd heeft ontwikkeld. Piet moreaan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Feest leef en kijk vooruit, als je terug gaat kijken heeft iedereen wel iets verkeerd gedaan en ga je echt niets aan veranderen. Sorry zeggen, als ze zich er beter door voelen, nou dan gefeliciteerd, maar er gaat echt niets veranderen aan wat geweest is en wees eerlijk wie gelooft er nou nog in Sinterklaas. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Tolerantie is dood! Tijd voor normen en waarden.
Zwarte Piet haters zijn net zo fout als de NSB mensen, zeker als ze blank zijn. Zij ontwrichten de samenleving met niets ter zake doende argumenten en zorgen er uiteindelijk voor dat bevolkingsgroepen tegen elkaar komen te staan.
Mensen die voor zoveel sociale onrust zorgen moet je oppakken en fikse celstraffen geven. Het is niet meer ludiek het krijgt terrorisctische trekjes.
Over anderen in deze maatschappij nog maar te zwijgen en nee ik sta niet open voor iedere mening.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 november 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar is het niet zo dat deze reactie voor zwarte Piet niet komt door: De problemen met Turken ( staat in een staat) I.S bruiden die waarschijnlijk toch terug komen De kritiek van buitenstaanders over de VOC en de gouden Eeuw De onvredenheid door de betutteling van het kabinet Marokkanen in het criminele circuit Kortom minderheden maken de dienst uit in Nederland, en dit is een uitlaatklep. Niet goed te praten maar actie is reactie toch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 november 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2019 - 14:39 schreef piet de paler het volgende:Maar is het niet zo dat deze reactie voor zwarte Piet niet komt door: De problemen met Turken ( staat in een staat) I.S bruiden die waarschijnlijk toch terug komen De kritiek van buitenstaanders over de VOC en de gouden Eeuw De onvredenheid door de betutteling van het kabinet Marokkanen in het criminele circuit Kortom minderheden maken de dienst uit in Nederland, en dit is een uitlaatklep. Niet goed te praten maar actie is reactie toch Precies Piet en dan de belastingdruk een bron van grote sociale onvrede doet mij aan omstandigheden denken die wij al vaker in de geschiedenis hebben gezien.
Mensen zijn het zat ergo Trump, Johnson, Le Pen , Baudet , Wilders, Legia Noord, etc etc de politici hebben nog steeds niet door hoe precair deze onrust aan het worden is. Een heel gevaarlijke ontwikkeling.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 november 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Klopt, want beantwoordt met dt. Hahahaha! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2019 - 09:20 schreef VVout het volgende:[..] Heb ik gedaan en zelfs geschetst hoe ik het wel zie, ga maar weer in de attack modus Henk en kan er ook niets aan doen dat ik een volledige quote aanhaal die ik voorheen las en niet een specifiek deel. Botten schoppen en monddood maken..... kwam weer uit een andere quote en daar hebben we het niet over, is een andere vorm van uitdrukken en niet te plaatsen in deze contest. Attack modus...Gewoon gezonde discussie heet dat, VVout. Laat het verder maar rusten. |
|
|
|