|
|
VVout
|
|
|
quote: De ZP is nooit een gezonde discussie geweest. Een gezonde discussie is het vraagstuk hoe groen batterijen van eauto’s zijn of dat er met H2O een beter alternatief is. Hoe kunnen we verder kijken dan onze horizon, daarachter is nog oneindig veel te ontdekken. Wat doen we met onze kennis, gaan we ons ontwikkelen of de afgrond in. Nou als we ons bezig gaan houden met ZP, dan weet je het wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan gaat het goed met ons |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou dat betwijfel ik, er zijn genoeg serieuze vraagstukken op te lossen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zo voelt het als je de afgrond nadert maar nog net het ravijn niet ziet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar ook niet het einde van de wereld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je hebt helemaal gelijk. Maar een gedeelte van de bevolking wil graag wat zien , wat er niet is. En wat er wel is , dat zien ze weer niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt, dat heet een autistische kijk hebben. @ geiltje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 november 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is zo triest dat hetgeen jezelf mankeert met lezen en interpreteren , dat je dat aan veel mensen toedicht die andersdenkend zijn dan jij, obsessief zelfs, en zeker naar mij. Meelijwekkend , krijg steeds meer te doen met je Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee hoor, hoeft niet. Dit blijft gewoon leuk. De rest is zinloos. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Tijd bestaat niet . Verleden heden en toekomst vallen in een tel samen . een tel die de mens verzon . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Behalve het heelal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En het aantal wachtenden voor u als je de klantenservice belt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zoals het gezever om de hoek. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ouwelullen praat met een kleintje Bols
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2019 door Fart -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Noa Lang.. het had zo mooi kunnen zijn hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ijsbal op zijn kanis binnenkort... Zoals bij Wimpie indertijd! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ayoub. Staat die ff voor lul zeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Praag
Per direct ook de flapdrol van het jaar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je zou denken dat hij er alles aan doet, juist nu hij weer kansjes krijgt. En dan krijg je zoiets.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2019 - 22:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je zou denken dat hij er alles aan doet, juist nu hij weer kansjes krijgt. En dan krijg je zoiets. Wat. Een. Lul. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2019 - 22:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je zou denken dat hij er alles aan doet, juist nu hij weer kansjes krijgt. En dan krijg je zoiets. Er is altijd een reden waarom een speler geen kans krijgt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En bij hem zijn er wel meerdere te bedenken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Salaris inleveren om te beginnen. Je staat er altijd voor je club, waar dan ook. Wat een loser. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ho ,zijn vrouw moest bevallen he |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens mij heeft hij ook vrij gekregen voor de bevruchting |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou dan staat ons weer wat te wachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Michael van Praag was jarenlang in dienst van de UEFA. In zijn functie behartigde hij onder andere de belangen van het Nederlandse voetbal. Omdat het er lang op leek dat Feyenoord geen supporters mee mocht nemen naar de Europa League wedstrijd tegen FC Porto, was het dus niet vreemd dat een supporter via Twitter vroeg of Van Praag wat kon doen voor de Rotterdammers. Van Praag wil echter geen vinger uitsteken om wat voor hulp dan ook te bieden.
"Ik word op Twitter het meest door Feyenoord-supporters beledigd en uitgescholden. En dan nu wat voor ze doen?", aldus Van Praag op Twitter. Feyenoordsupporters waren het niet eens met het feit dat Van Praag zo alle supporters van de stadionclub over één kam schoor, maar ook daar had Van Praag een weerwoord op: "In het leven moeten dingen van twee kanten komen." Ook zonder de hulp van Van Praag is Feyenoord erin geslaagd om uitsupporters de wedstrijd tegen FC Porto te laten bezoeken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een feit dat een zo gemarkeerde persoon het landsbelang verdedigde bij de UEFA zegt genoeg, is natuurlijk duidelijk dat hij maar voor één club de belangen verdedigt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2019 - 11:13 schreef VVout het volgende:Een feit dat een zo gemarkeerde persoon het landsbelang verdedigde bij de UEFA zegt genoeg, is natuurlijk duidelijk dat hij maar voor één club de belangen verdedigt. Verschrikkelijke enge man |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Positivo jij bent vandaag de gelukkige. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Positivo is geen flapdrol. Hij is gewoon ongelukkig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Higler. Nu al. Onbegrijpelijk dat de slechtste scheids van Nederland kwartfinale beker mag fluiten. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik zat gisteren jinek te kijken en ik wil dion graus graag voordragen als flapdrol van de week. deze man verdedigd een herintergratie plan van wilders waaruit je kan opmaken dat autochtonen nederlanders dan ook maar het land uit moeten omdat we het niet meer kunnen betalen....
het code woordt is NEDERLANDERS. ik weet niet of je het hebt gezien maar wat is die gast dom. verdedigd wilders, krijgt uiteindelijk geen enkel mee en verwijst dan dat het niet zijn werk is omdat hij voor de dieren staat. wat een ongelovelijke idioot.
trouwens ons orakel siert de vos mag hier eigenlijk ook wel genoemd worden. meneer heeft geen uitnodiging gekregen voor de nieuwjaars receptie... siert niemand is groter dan feyenoord eikel. ga eerst leren hoe je moet becommentarieeren met je koekoek
zo das eruit haha |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik vind Jinek een flapdrol. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2020 - 16:48 schreef pat het volgende:ik zat gisteren jinek te kijken en ik wil dion graus graag voordragen als flapdrol van de week. deze man verdedigd een herintergratie plan van wilders waaruit je kan opmaken dat autochtonen nederlanders dan ook maar het land uit moeten omdat we het niet meer kunnen betalen.... het code woordt is NEDERLANDERS. ik weet niet of je het hebt gezien maar wat is die gast dom. verdedigd wilders, krijgt uiteindelijk geen enkel mee en verwijst dan dat het niet zijn werk is omdat hij voor de dieren staat. wat een ongelovelijke idioot. trouwens ons orakel siert de vos mag hier eigenlijk ook wel genoemd worden. meneer heeft geen uitnodiging gekregen voor de nieuwjaars receptie... siert niemand is groter dan feyenoord eikel. ga eerst leren hoe je moet becommentarieeren met je koekoek zo das eruit haha Je mag al die terroristische niet aanpassende doorfokkende cultuurparels ook in huis nemen kijken of je lekker slaapt. Of neem de Mocro jeugd en gangsters op die hebben ook warmte en liefde nodig anders pakken ze advocaten onze democratie aan of hakken hoofden eraf en zetten die bij je voordeur heerlijk wakker worden ,s- Ochtends. Er is maar 1 oplossing en dat is deze staatsgevaarlijke mensen of levenslang geven al moeten er 100 gevangenissen bij of terug ook al hier geboren naar land van origine in de stamboom de wereld is groot Nederland klein. Wegkijkers en ontkenners zijn de wortel van al het kwaad. Dat ben ik even kwijt kan Jinek terug naar haar miljoenen grachtenpand met witte bakfietsbuurtjes en maar lachen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Na Letterman en Co, de zoveelste show met gezever. Ik ga daar toch niet vrijwillig naar kijken, loop me alleen maar de tering te ergeren. Zet wel gewoon Netflix op of ga een paar uurtje Star Citizen spelen, ontspannen weg van al dat gelul. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Baudet. Graaft zijn eigen graf. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Welnee welk weldenkend mens stemt straks geen FVD of PVV nou pak hem mee de VVD. Zijn altijd linkse mensen ik ook maar deze maatschappij moet veranderen De Nexit, Einde Immigratie, Einde Milieu Huilies, Einde Misdaad en einde verbod cultuur en kijken hoe wij de bevolkingsgroei tegen kunnen gaan.
We gaan allemaal dood maar ik wil nog even prettig leven.
Baudet heeft Hiddema
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarom moet deze maatschappij veranderen? Gaat het ons slecht dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja geen pensioen, geen rente, hard werken en het enige dat je overhoudt is hopelijk wat winst op je woning. Veel mensen kunnen zelfs met een riant salaris nauwelijks hun hoofd boven water houden. Peperdure eerste levensbehoeften, onbetaalbare zorg, het onderwijs is bar slecht. Stakende boeren, stil liggende bouw. Record aantal scheidingen omdat mensen uit elkaar groeien omdat een 1 verdiener simpelweg het niet kan rooien. Kinderen gaan van de baarmoeder naar de BSO.
Dan de kleine veiligheidsprobleempjes je mag blij zijn als je heel thuis komt of dat je kinderen niet iets overkomen. De kansloze migratie die onbetaalbaar is. Ontwikkelingen die er aan komen robots die banen overnemen hopeloos dure milieu maatregelen.
Dan zeg jij maar ik heb een huis, auto , eten en mijn natje niets aan de hand tot je wordt afgedankt en je huis waarvoor je keihard hebt gewerkt moet opvreten en in de bijstand beland. Dan kan je nog steeds zeggen dat is beter dan Afrika de of Jemen dat klopt. |
|
|
|