|
|
Positivo
|
|
|
1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Heel eng en uit een enge hoek komende...Bahbah! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2020 - 18:38 schreef Positivo het volgende:[..] Welnee welk weldenkend mens stemt straks geen FVD of PVV nou pak hem mee de VVD. Zijn altijd linkse mensen ik ook maar deze maatschappij moet veranderen De Nexit, Einde Immigratie, Einde Milieu Huilies, Einde Misdaad en einde verbod cultuur en kijken hoe wij de bevolkingsgroei tegen kunnen gaan. We gaan allemaal dood maar ik wil nog even prettig leven. Baudet heeft Hiddema K-N-ET-T-E-R-G-E-K |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ieder z'n mening. Niet de mijne. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja en wat is jouw bijdrage aan onze welvaartsstaat? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mensen met oogkleppen op, ondertussen zitten hier toch 5 Hong Kong Chinezen, die een week geleden vertrokken zijn, in het restaurant van een kennis aan tafel.
Vliegticket bevestigde de handel en is er niet happy mee, bus glorix voor de plee maar vast uit de kast gehaald. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik heb ook een sofinummer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2020 - 16:03 schreef MightyAce het volgende:Higler. Nu al. Onbegrijpelijk dat de slechtste scheids van Nederland kwartfinale beker mag fluiten. . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ten hag, man man man, Rutten was niet alles om mee te praten maar Jezus die man staat me een verhaal te verkondigen en zegt in feite geen ene donder.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Knap dat je luistert naar ten Hag. Hij doet mij altijd aan een ontevreden veehouder denken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een boere kabouter.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En kan 200 koeien in 2 minuten in slaap lullen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
John van der Brom moet lekker in therapie gaan , geflipte lul. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Echt he. Wat een stakker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een week, zo kort maar. Hij verdient een vaste plaats hier. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Rob Jetten elke week weer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wilders. Omdat ie denkt dat ie betekenis heeft. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft ie ook, een ieder heeft op de één of andere manier zijn invloed. Door inbreng van hem en voorgangers, is er al een kritischere kijk op asielbeleid en handhaving ontstaan. Ook is er hierdoor een bepaalde onverdraagzaamheid open gelegd op vele fronten. Het is heel zorgelijk vast te moeten stellen, dat een groot deel van de bevolking los is van deze instelling en dat als je dat wel vasthoud hiervan slachtoffer kan worden.
Wat is wijsheid Henk? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Wilders heeft geen betekenis omdat hij na van Gogh op de dodenlijst staat van links en hun moslimmaatjes. Baudet wordt de volgende Nederlander die onder moet duiken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 februari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 - 14:43 schreef VVout het volgende:Heeft ie ook, een ieder heeft op de één of andere manier zijn invloed. Door inbreng van hem en voorgangers, is er al een kritischere kijk op asielbeleid en handhaving ontstaan. Ook is er hierdoor een bepaalde onverdraagzaamheid open gelegd op vele fronten. Het is heel zorgelijk vast te moeten stellen, dat een groot deel van de bevolking los is van deze instelling en dat als je dat wel vasthoud hiervan slachtoffer kan worden. Wat is wijsheid Henk? Wilders hád betekenis. Zijn tegengeluid is welkom en nodig gebleken, maar laatste jaren blijft ie dezelfde langspeelplaat afdraaien. Ik hoor niets nieuws meer. Baudet is een frisser en ander geluid. Niet de mijne, maar in een democratie noodzakelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 - 18:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wilders hád betekenis. Zijn tegengeluid is welkom en nodig gebleken, maar laatste jaren blijft ie dezelfde langspeelplaat afdraaien. Ik hoor niets nieuws meer. Baudet is een frisser en ander geluid. Niet de mijne, maar in een democratie noodzakelijk. Zolang we ons nog druk maken waarom er geen vrouwen op verkeersborden staan, maar een manneke met een hoedje, vraag ik me sowieso af waar ze mee bezig zijn.
Laten we ons verstand eens gaan gebruiken om ons echt te ontwikkelen. Mars en andere planeten, manen enz. zijn voor het grijpen. Zeker als we het samen willen.
Honger is lachwekkend, als we alles verdelen wat beschikbaar is i.p.v. zo veel weg te gooien.
Je kan jaren zo door gaan en daar zit het probleem, deel je niet dan gaat de wet van de sterkste en de snelste gelden. Ellende kan je op wachten, lijkt me dat je daar geen hogere school voor nodig hebt dit in te zien. Maar goed, je wilt niet weten wat je allemaal naar je hoofd geslingerd krijgt als je dit beweert. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Flapdrol vd week: niggers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Huismoeders die zo nodig een verkeersbord willen, nou dan naakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Quote van de week: Carnaval is voor homo's. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zwaar off-topic dit. Anarchie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Andre Hazes jr wat heeft dit kleine mannetje nou gepresteerd een beetje liedjes van zijn vader, nou vader dat is die oude Hazes niet hè rochel verkrachten. Liedjes meegezongen door wanhopige vrouwen in de meno pauze en zwakbegaafden. Elke dag opnieuw staat ie weer op de voorpagina begrijpt men niet dat niemand in de rest van Nederland het een reet interesseert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jou wel. Het houdt je kennelijk bezig. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 - 19:56 schreef VVout het volgende:[..] Zolang we ons nog druk maken waarom er geen vrouwen op verkeersborden staan, maar een manneke met een hoedje, vraag ik me sowieso af waar ze mee bezig zijn. Laten we ons verstand eens gaan gebruiken om ons echt te ontwikkelen. Mars en andere planeten, manen enz. zijn voor het grijpen. Zeker als we het samen willen. Honger is lachwekkend, als we alles verdelen wat beschikbaar is i.p.v. zo veel weg te gooien. Je kan jaren zo door gaan en daar zit het probleem, deel je niet dan gaat de wet van de sterkste en de snelste gelden. Ellende kan je op wachten, lijkt me dat je daar geen hogere school voor nodig hebt dit in te zien. Maar goed, je wilt niet weten wat je allemaal naar je hoofd geslingerd krijgt als je dit beweert. Eens... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Net zoveel als Corona ook niet. Maar als ik ‘s-Ochtends lekker met een bakkie en peukje ff het nieuws wil lezen en er staan 30 foto’s plus analyses van experts (over een geile neukpartij)Experts dat zijn homo’s en Peterrrrr R , die de hele dag zich om dit soort drama’s druk maken en ondertussen er flink aan verdienen is mijn ochtend al een stukje minder leuk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon laten passeren al die indoctrinatie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2020 - 22:02 schreef Positivo het volgende:[..] Net zoveel als Corona ook niet. Maar als ik ‘s-Ochtends lekker met een bakkie en peukje ff het nieuws wil lezen en er staan 30 foto’s plus analyses van experts (over een geile neukpartij)Experts dat zijn homo’s en Peterrrrr R , die de hele dag zich om dit soort drama’s druk maken en ondertussen er flink aan verdienen is mijn ochtend al een stukje minder leuk. Misschien de Telegraaf maar skippen voortaan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2020 - 22:02 schreef Positivo het volgende:[..] Net zoveel als Corona ook niet. Maar als ik ‘s-Ochtends lekker met een bakkie en peukje ff het nieuws wil lezen en er staan 30 foto’s plus analyses van experts (over een geile neukpartij)Experts dat zijn homo’s en Peterrrrr R , die de hele dag zich om dit soort drama’s druk maken en ondertussen er flink aan verdienen is mijn ochtend al een stukje minder leuk. Lees eens over. Je zoekt je eigen SM. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: John is terug voor een nieuw rondje. Nu is de locatie van de finale een probleem. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En zijn hele wannabee oplichters zooitje ( AZ ) We zij toch niet vergeten hoe deze ploeg aan zijn centjes is gekomen......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
AZ is niks mis mee.. John van de Brom wel ,en wat Tomson schrijft wederom flapdrol v/d week |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 15:28 schreef piet de paler het volgende:En zijn hele wannabee oplichters zooitje ( AZ ) We zij toch niet vergeten hoe deze ploeg aan zijn centjes is gekomen...... Heb wel sympathie voor az. Alweer jaren op eigen kracht. Knap. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
AZ is wel iets mis mee, ik ken nog mensen die erg geleden hebben onder meneer Scheringa. Die alles kwijt zijn geraakt. Meneer Scheringa was de eigenaar van AZ. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 14:59 schreef tomson het volgende:[..] John is terug voor een nieuw rondje. Nu is de locatie van de finale een probleem. Die is echt geflipt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 17:24 schreef piet de paler het volgende:AZ is wel iets mis mee, ik ken nog mensen die erg geleden hebben onder meneer Scheringa. Die alles kwijt zijn geraakt. Meneer Scheringa was de eigenaar van AZ. AZ heeft intussen geboet voor Scheringa's stuntwerk, iets met een sloot en koeien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 19:41 schreef tomson het volgende:[..] AZ heeft intussen geboet voor Scheringa's stuntwerk, iets met een sloot en koeien. Het is toch de nasmaak hé, dat heb ik ook met Twente. Maar geloof niet dat wij het braafste jongetje in de klas zijn als het op geld aan komt... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Derksen zei letterlijk over van der Brom : FLAPDROL. Zou hij meelezen ? :D |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 20:42 schreef MightyAce het volgende:[..] Het is toch de nasmaak hé, dat heb ik ook met Twente. Maar geloof niet dat wij het braafste jongetje in de klas zijn als het op geld aan komt... Precies. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Ladies Night een hele goede afspiegeling van de vrouw van vandaag. Daar zitten vrouwen die alles aan hun uiterlijk te danken hebben en klinieken met al die plastic tieten, hamsterwangen, rimpelloze botox hoofden met hun duckfaces echt een uur lang over niets te ouwehoeren. Je zal met zoon wijf getrouwd zijn. Ja vrouwen worden nog steeds niet gewaardeerd om hun kennis. Die lullen daar gewoon een kwartier over hoe fijn het zou zijn als er een veganistische eyeliner zou zijn. Dan hebben ze het over hun speeldoos. Dit zijn dus vrouwen die gestudeerd hebben of gewoon niets te melden hebben de Anna Nooshas van deze maatschappij die doos kan uren ouwehoeren over een nieuwe veter van Jimmy Woo. Na alle emancipatie is dit dus even een standaard afspiegeling van de huidige geestelijke toestand van onze wederhelft. Tuurlijk er zijn ook lelijke gestudeerde vrouwen en die vertellen je dat het klimaat dood gaat, je vooral veganist moet zijn en je na je derde burn-out alles uit het leven moet halen Yolo. Gender neutraal ook zoon dingetje evenals Trump bashing of alle rechtse mannen onder facist , seksist scharen en als je jouw zin niet krijgt smeer je stront op muren. Even een samenvatting hoe goed het gaat waar vrouwen de scepter zwaaien defensie mevrouw über kakker Hennis commando’s die pief poef roepen zijn geen kogels naar Afghanistan worden gestuurd in een outfit van de action met defecte mortiergranaten. Onderwijs een groot drama. De zorg idem. De rechtspraak in Amsterdam zit een burger meesteres die vindt dat een eerste overval mag zonder sanctie. Logisch met een zoon die inbreekt met een vuurwapen. IND iedere wannabee Bin Laden of Economische gelukszoeker wint de jackpot ja het duurt nu eenmaal lang om ze eruit te pleuren nou hier heb je 15.000 voor je verdriet. Oudere moeten uit schaamte naar de voedselbank. Net als je alles hebt gehad zit daar onze Turkse mode fraudeurtje Olcay neukt alles met geld hysterisch te gillen die gasten zijn zo folking lelijk dom en leeghoofden de paradox ontgaat er. Het is wachten tot onze Bridget met een 14 jarige betrapt wordt op een wc in Drachten en vervolgens tot powervrouw van het jaar wordt gekozen door opzij. Fijn weekend mannen bier , tieten en vlees heerlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2020 door Positivo -- |
|
|
|