|
|
VVout
|
|
|
3. Als je gelovig bent heb je deels een punt, maar of dit gelijk het einde der dingen betekend weet er maar één en die gaat het ons niet vertellen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 29 maart 2020 - 14:47 schreef VVout het volgende:3. Als je gelovig bent heb je deels een punt, maar of dit gelijk het einde der dingen betekend weet er maar één en die gaat het ons niet vertellen. Dan zou er wel een ander type virus rondwaren denk ik. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De vier ruiters van de apocalyps zijn ook al verschenen, Trump,Timmermans,Erdogan en Merkel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kijk op Twitter onder de hashtag coronalied voor wat amusant tijdverdrijf .. Ik geloof niet dat zo'n soort initiatief ooit na een uur al zo hard werd afgefikt. Neem nou Ellie Lust met dr augurk hahaha. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 maart 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 29 maart 2020 - 14:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Allemaal tegelijkertijd een liedje draaien op de radio, ik heb er echt niets mee." Aldus Van Hanegem Maar bedankt voor de tip Tomson, inderdaad vermakelijk haha PS: Ik zou Ellie doen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Elie is een goeie vent toch? Nee moet je in Nederland gay zijn om op tv te komen: Mevr M Meneer Lust P de Leeuw Edwin vd Sar En noem maar op ............ |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ellie ... met een dubbele lul |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou ze scharen of gamen ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat een teringhekel heb ik aan dat mens, kolere. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Je moet er ook niet mee gaan praten ofzo he.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Praten? Ut lult maar wat. Zie dr veel te vaak. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik maar denken wie is Lust, dur ff googlen dan maar. Nou mijn lust is er de komende uren door aangetast kan ik je zeggen, trrriiiing. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 - 18:47 schreef VVout het volgende:Ik maar denken wie is Lust, dur ff googlen dan maar. Nou mijn lust is er de komende uren door aangetast kan ik je zeggen, trrriiiing. Oef dat was nu ook weer niet de bedoeling van # coronalied hahaha |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kut is kut en met een piemel tussen dr lippen wordt er maar weinig gesproken. Vind dr wel lekker kinky. Jullie zijn wel kieskeurig hoor, je hoeft er niet mee te trouwen he.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog niet gemerkt dat die Lust net zo opwindend is als een platgereden konijn? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 - 20:11 schreef Fart het volgende:Kut is kut en met een piemel tussen dr lippen wordt er maar weinig gesproken. Vind dr wel lekker kinky. Jullie zijn wel kieskeurig hoor, je hoeft er niet mee te trouwen he.. Jij valt gewoon op mannen.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat zijn xe wildste. Getemde leeuwinnen zijn het....eenmaal ontketend habba habba |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Nah.. Deze opmerking vind ik best heftig |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ja maar dit is een beetje hypocriet. 3 overbodige menschen die zeggen dat iemand overbodig is.. Laat Lust Met Rust #LLMR |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie zegt dat ze overbodig is? Vind haar als deurmat super handig. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Heel jammer dit allemaal.
Als die dr leren pakkie aan trek, van die lekkere hoge hakken dr onder en je in de boeien slaat weet je 3 uur lang niet meer waar je het zoeken moet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ja maar dat heb je bij Henk ook.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook daar raak je toch niet opgewonden van? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
@ fart hoe maatschappelijk zinvol de VI cast is dat is een andere discussie. Ik vond de envelop grap gewoon zo fokking grappig,l.. Sorry voor het lastigvallen van je natte droom :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zet ze je straks voorop die roze 020 politieboot van dr |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Henk is natuurlijk wel een geil rakkertje... Misschien als ie zijn haar zou milimeteren en wit zou verven... Je weet het niet... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat gaat zelfs mij wat te ver. Dit is gewoon doorslaan.
Al zou je dr waarschijnlijk wel de gracht in moeten douwen om dr nat te krijgen, maar dat zijn details. Gewoon geil pittig wijf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 - 22:27 schreef Fart het volgende:Henk is natuurlijk wel een geil rakkertje... Misschien als ie zijn haar zou milimeteren en wit zou verven... Je weet het niet... Wil het niet weten ook.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 - 22:28 schreef Fart het volgende:[..] Dat gaat zelfs mij wat te ver. Dit is gewoon doorslaan. Al zou je dr waarschijnlijk wel de gracht in moeten douwen om dr nat te krijgen, maar dat zijn details. Gewoon geil pittig wijf. Vraag me af wat jij van Paay vind..? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat zo'n platgereden konijn dan ook nog eens 'Lust' heet. Dit gaat absurde humor te boven...
Fart, ga verdomme eens een keer naar de dokter. Haha! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Doe ff normaal joh Ellie! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Omdat het speciale tijden zijn kom ik nog even op het forum. Iedereen sterkte vooral nu de maatregelen verlengd zijn, dit gaat een ongekende klap geven aan de Nederlandse economie.
Tegen Renato zou ik willen zeggen ,omdat de regeling voor ondernemers nog steeds niet online is mogen werkgevers 70 procent van het salaris doorbetalen. Maandag is de regeling online hopelijk werkt het en krijg je snel weer 100% uitgekeerd zo niet gelijk naar je rechtsbijstand als je werkgever het voorschot heeft gehad en nog steeds niet je volledig betaald!!!!!!
Ellie lust is natuurlijk een enge aandacht geile man. In plaats van te helpen in haar vitale beroep politie agent, laat zij zich als gezag politie agent misbruiken om met een regeltje tekst het ranzige Corona lied bij Jinek te verdedigen hier is over nagedacht.
De honden Lusten er geen geen brood van en zo lust ik er ook nog wel één take care, Flapdrol van het jaar Ellie die haar carriere, door ons die wel of het niet kunnen uit te maken en der klauwen uit de mouwen steken of hun kinderen , kleinkinderen al weken niet zien uit te maken voor zure Augurken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De ECB geeft toestemming aan banken aflossingen voor drie maanden op te schorten. Veel bedrijven om me heen en mijzelf hebben 2 weken geleden al tot mei het bedrijf stil gelegd. Waar komt de kortzichtigheid vandaan dat we na de pasen weer zouden verder kunnen gaan?
Ellie Lust, tot gisteren geen idee wie het was dus ff gegoogled. Waar kijk je dan naar, zet lekker een film of een serie op en heb je een zorg minder.
Ja heb mijn pa en ma en opa en oma al ff niet gezien, ben gezegend dat ik het nog kan zeggen en als het ff kan zou ik het zo willen houden. Een neef van mij is al wat minder gelukkig, dat zijn zorgen en hoe we er met zijn alle financieel weer boven op komen dat komt wel goed. Zolang er mensen zijn kan er gewerkt worden en komen we weer ergens, is het leven met vallen en opstaan.
Dus flapdrollen op dit moment, iedereen die maar bleef ontkennen wat op ons af kwam en mensen die er nog steeds mee spotten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Cor Ona is de grootste flapdrol |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 01 april 2020 - 12:39 schreef VVout het volgende:De ECB geeft toestemming aan banken aflossingen voor drie maanden op te schorten. Veel bedrijven om me heen en mijzelf hebben 2 weken geleden al tot mei het bedrijf stil gelegd. Waar komt de kortzichtigheid vandaan dat we na de pasen weer zouden verder kunnen gaan? Dus flapdrollen op dit moment, iedereen die maar bleef ontkennen wat op ons af kwam en mensen die er nog steeds mee spotten. 5G/ mindcontrol door vaccinaties, deep state, Soros, economische machtsovername door China, Boerenprotest het zwijgen opleggen.. heb al vele theorieën de revue zien passeren. Als het niet zo fokking triest was allemaal zou ik er keihard om lachen. |
|
|
|
|
Kromme
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach als ik zoiets lees, sla ik ook snel de bladzijde om. Het voegt weinig toe aan wat iedereen die een podium heeft zit te papegaaien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha. RUSTAAGH ! Ik zie het : Kromme <3 Dirk . het is de snor maar jonge ;) Hopen dat Dirk straks zn shit wat beter op de rit krijg want zo denderend liep t allemaal niet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan Overmars nog een keer genomineerd worden ? |
|
|
|
|
Kromme
|
|
|
quote:Op donderdag 02 april 2020 - 15:52 schreef tomson het volgende:[..] Haha. RUSTAAGH ! Ik zie het : Kromme <3 Dirk . het is de snor maar jonge ;) Hopen dat Dirk straks zn shit wat beter op de rit krijg want zo denderend liep t allemaal niet Ja, ik weet het, Tomson. Maar die klootzak 'pisses me off'. Wel lekker lopen te pronken met z'n Feyenoord-aanstekertjes en doen alsof ie vriendjes is met iedereen in Rotterdam Zuid, maar ondertussen maar lopen te zeiken en zuigen over alles wat er in Rotterdam gebeurt. En Dirk is inderdaad best vol van zichzelf, maar WIE NIET? In dit wereldje zijn ze allemaal niet echt bescheiden. En die zeik-snor is daarvan helemaal een goed voorbeeld. |
|
|
|
|
Kromme
|
|
|
|
|
|
VVout