|
|
tomson
|
|
|
De UEFA en de FIFA (wederom) en zooo dik en dik verdiend. Dreigen met boetes terwijl ze juist uit die bodemloze put van ze allang met een noodfonds hadden moeten komen ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon gaan voetballen ,aanvoerders hebben allemaal met elk gesproken en willen spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die zijn dan niet goed wijs |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Makkelijk lullen als je zelf niet daadwerkelijk de verantwoordelijkheid hebt. Als er straks dooien zouden vallen wordt de bond weer net zo makkelijk aangeklaagd denk ik.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is allemaal eigenbelang want ik verwacht dat veel spelers richting het noodfonds van 1500 euro per maand gaan . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Daar is tie weer Leo anti Feyenoord Driessen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Sowieso altijd een flapdrol, verschrikkelijke commentator |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Piet bedoel jij niet Valentijn Driessen? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Valentijn die tijdens de CL , als fan inclusief sjaal de club achterna reisde en dit op tv graag liet merken.
Valentijn die nu deze actie van zijn club verdedigd. Lekker verhaal! in Engeland zijn de clubs gezamenlijk naar buiten getreden conform de Nationale bond en UEFA wordt afgewacht in de tussentijd een noodfonds voor clubs in nood en 25 miljoen naar een fonds ter bestrijding van het virus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bulgaarse politie, traangas tegen de wind in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2020 - 09:22 schreef Leon FR1908 het volgende:Het is allemaal eigenbelang want ik verwacht dat veel spelers richting het noodfonds van 1500 euro per maand gaan . Mooi bedrag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Die verslaggever van Fox dacht ik dat is toch Leo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als de rest het er ook mee moet doen ,waarom niet inderdaad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeg het eens kerel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niks nomineer jou gewoon voor flapdrol van de week.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maak je een heldentopic open en nomineer je als eerste een Ajacied... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ja daar zit wat in :,) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Kijk uit hoor voor je het weet gaat ie blèren dat je een Ajaxcied bent onze moderator.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Van het jaar Velentino Driessen walgelijk stuk over Sparta en Feyenoord. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Echt neuzenverhaal, afspreken iets met elkaar op te lossen maar ondertussen de media er in betrekken om de publieke opinie te bewerken. Koevermans drukte zich nog voorzichtig en netjes uit dat we geduldig de situatie moeten bekijken en dan gezamenlijk één oplossing moeten presenteren, met een mes in zijn rug. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Neem jij de spijkers en een hamer mee, ik heb nog wel een paar balken voor een kruis leggen :) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Gordon over corona-quarantaine: ‘Eigenlijk hebben mensen nu mijn leven’ Gordon is bang voor zijn eigen gezondheid, zo vertelt hij in een interview met HorecaNederland.TV. De zanger zit in een risicogroep voor het coronavirus en blijft daarom nog vaker thuis dan normaal. ,,Als ik het krijg, dan ben ik gewoon de lul.”
Toch verandert er niet zoveel voor Gordon, zo bekent hij in het gesprek. ,,Het gekke is: ik leefde altijd al vrij geïsoleerd.” Dat heeft er mee te maken dat hij een bekende kop heeft. ,,Als ik naar buiten loop, ben ik Gordon de artiest. Ik was al heel veel thuis. Alleen is het nu heel erg geworden. Ik kan nu tegen mensen zeggen: ‘Eigenlijk heb je nu mijn leven’.”
,,Ik ben nog helemaal niet klaar om dood te gaan”, reageert Gordon op de vraag of hij zich zorgen maakt over zijn gezondheid. ,,Ik dacht vanmiddag: ik kan nog wel even naar de supermarkt, maar in mijn eigen situatie kan dat eigenlijk gewoon niet. Omdat ik zo kwetsbaar ben als ik het krijg, dan ben ik gewoon echt de lul.”
Gordon sprak met HorecaNederland.TV vanwege zijn horeca-ondernemingen, die door de coronacrisis in zwaar weer verkeren. ,,Vooral mijn twee zaken in Amsterdam. Die zijn afhankelijk van toeristen en die zijn niet zomaar terug.” Gordon ziet weinig perspectief. ,,Je hebt iets opgebouwd, ik ben daar zes jaar mee bezig met mijn hart en mijn ziel. Dat geldt voor al mijn collega’s, er zijn mensen die nu hun levenswerk kwijt zijn.”
Wat een enge kwal is dat toch gadverdamme. Zijn leven het leven van mijnheer hoer, snoer, coke , champagne, toyboy, miljonair, ex topper , VIP reizend op Schiphol en voormalig Amsterdams marktkoopman , dat deed hij denk ik vanuit huis met Zoom relnicht Gordon. Ja iedereen heeft jouw leven Gordeldier en dat is zo erg veel erger dan die van kinderen getroffen door een ernstige ziekte, erger dan jonge mensen totaal verlamd in een rolstoel of erger dan ouders van kinderen met het zware downsyndroom of Afrikaanse mensen, die sterven aan hongersnood gadverdamme wat een ontzettende grote flapdrol is dat zum kotsen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2020 - 01:19 schreef Positivo het volgende:Wat een enge kwal is dat toch gadverdamme. Zijn leven het leven van mijnheer hoer, snoer, coke , champagne, toyboy, miljonair, ex topper , VIP reizend op Schiphol en voormalig Amsterdams marktkoopman , dat deed hij denk ik vanuit huis met Zoom relnicht Gordon. Ja iedereen heeft jouw leven Gordeldier en dat is zo erg veel erger dan die van kinderen getroffen door een ernstige ziekte, erger dan jonge mensen totaal verlamd in een rolstoel of erger dan ouders van kinderen met het zware downsyndroom of Afrikaanse mensen, die sterven aan hongersnood gadverdamme wat een ontzettende grote flapdrol is dat zum kotsen. ?????? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Eigenlijk hebben mensen nu mijn leven’
Wat een ego en plast voor je raad heb je dan ,zat hij voor de crisis alleen maar binnen ofzo?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2020 - 08:32 schreef Positivo het volgende:[..] Eigenlijk hebben mensen nu mijn leven’ Wat een ego en plast voor je raad heb je dan ,zat hij voor de crisis alleen maar binnen ofzo? Nou inderdaad een hele grote plast voor je raad.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap t wel. Een ieder die je zou interviewen met dezelfde ziektes die hij heeft, die niet bekend is, zal globaal zo'n verhaal hebben. T probleem is omdat Gordon bekend is, vinden wij dat ie zijn bek moet houden en niet moet zeiken. Maar onbekende mensen zijn nu immers helaas geen vulling voor de showbiz sites. En, je hoeft t niet te lezen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hahaha nieuwe uitdrukking autocorrectie blijft leuk.
Nee je hoeft het niet te lezen je hebt gelijk krantenvulling. |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Ik word doodziek van de Arno Vermeulen. Zit overal bij met zijn dikke neus. Komt nu weer dat de eindstand van vorig jaar moet gelden. Ja natuurlijk wil hij dat zijn zijn vriendjes van 020 weer zeker kampioen. Nee nu een keer andersom. De huidige stand. Neuzen staan gelijk met az en dan gewoon onderling resultaat. Zal die vermeulen gek staan de kijken die ajaxied |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Ik word doodziek van de Arno Vermeulen. Zit overal bij met zijn dikke neus. Komt nu weer dat de eindstand van vorig jaar moet gelden. Ja natuurlijk wil hij dat zijn zijn vriendjes van 020 weer zeker kampioen. Nee nu een keer andersom. De huidige stand. Neuzen staan gelijk met az en dan gewoon onderling resultaat. Zal die vermeulen gek staan de kijken die ajaxied |
|
|
|
|
Kromme
|
|
|
Ik heb niks zinvols of nieuws toe te voegen aan de hele discussie hierboven. Wil gewoon even melden dat ik kots-ziek wordt van: - Arno Vermeulen - Johan Derksen - Valentijn Driessen - Leo Driessen - Mark Overmars - Edwin van der Sar - Gordon - Gerard Joling - huilebalken en iedereen die verder een mening heeft over Feyenoord die afwijkt van mijn mening!!
Ik ben erg tolerant, geloof het of niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vergeet je Ellie lust nou niet? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hugo de Jonge, over het tekort aan medische hulpmiddelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Of toch Asscher, met z'n witte LaCoste shirt om de zorg te steunen die mede door hem gesloopt is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stylzz met zijn realistische kut-posts. |
|
|
|
|
Kromme
|
|
|
|
|
|
Kromme
|
|
|
|
|
|
Kromme
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2020 - 13:50 schreef MightyAce het volgende:Of toch Asscher, met z'n witte LaCoste shirt om de zorg te steunen die mede door hem gesloopt is Ja, +1 |
|
|
|
|
Kromme
|
|
|
quote: Nou ja, okee, maar ik ken Stylzz niet persoonlijk, en hij is voor de goeie club, dus ik aarzel nog..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2020 - 14:10 schreef Kromme het volgende:[..] Nou ja, okee, maar ik ken Stylzz niet persoonlijk, en hij is voor de goeie club, dus ik aarzel nog..... Oke, vooruit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2020 - 14:10 schreef Kromme het volgende:[..] Nou ja, okee, maar ik ken Stylzz niet persoonlijk, en hij is voor de goeie club, dus ik aarzel nog..... Doe maar niet ik ken hem persoonlijk..d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Rutte de man die de ouderen leegplukte, de zorg vernietigd heeft en nu puur uit electoraal gewin de crisis uitbuit.
Burgervader Eindhoven geen voetbal meer. Verrassend een VVDer je verwacht het gewoon niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|