|
|
tomson
|
|
|
quote: Die knaap is zelf gaan huppelen. Waarschijnlijk met een beetje stimulatie van zaakwaarnemer, entourage en andere aanverwante figuren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Voor dat geld schijt ik in een zak en doe ik t zelf op de post |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tommie, waar zoek jij allemaal naar op internet man d:-))) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha je moest s weten ..naja beter van niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2020 - 14:05 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Eerlijk gezegd lijkt het mij sterk dat een gast van 14 jaar, zo maar ineens uit zichzelf zegt: Oh, laat ik maar naar 020 gaan. Kan niet anders dan dat daar meer achter zit, contacten, zaakwaarnemer... Maar goed, des te meer reden om te zorgen dat bij ons alles tip top in orde is, ook de aansluiting naar het eerste... Zoals al eerder gezegd, de belangrijkste taak voor Arnesen in mijn ogen. Oh je kent t verhaal niet. Een familielid van m was net dit gestart: https://www.dsmanagement.nl/spelers Geen toeval |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ah ok, ja tis zoiets dat wat ik bedoel dus... Geen toeval inderdaad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kindsoldaat in de topsport, als die nog plezier heeft in voetbal als ie volwassen is mag het een wonder heten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Disgusting. Gore markt. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
komt ie dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2020 - 19:52 schreef Positivo het volgende:Onze leraressen die protesterende huilebalken, die nu geen les willen geven het wordt steeds gekker in dit land. Daarnaast alle paniek Corona hazen. Altijd het vingertje naar mensen steken altijd mensen boeren , in oorlogstijd naar militairen of Afrika wegzetten als jammer je bent er nu eenmaal geboren . Nu komt er een virusje en we storten met zijn allen in totale gekte depressies en de psychiaters zijn niet aan te slepen. Echt te sneu voor woorden. Van een sterk land uit de tweede wereld oorlog naar een stel huilebalkende bakfiets milieu “mannen” metroseksueel. Vraag mij nooit meer waarom ik gefrustreerd ben of reageer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik nomineer mezelf dat ik mijn handjes niet thuis kon houden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Of aandachtsgeilen die ruimte zoeken om te balken. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat mag, meer is het ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als er verder niets van komt heb je iemand waker geschud. Soms heeft z'n knul dat gewoon ff nodig, was bij mij niet veel anders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: In het vervolg jezelf maar vaker afrukken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heerlijk filmpje ,had nog mooier geweest met 2 of zelf 3 rijen ME,ers achter elkaar van beiden kanten. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2020 - 23:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heerlijk filmpje ,had nog mooier geweest met 2 of zelf 3 rijen ME,ers achter elkaar van beiden kanten. Sloan hem pa. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2020 - 23:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heerlijk filmpje ,had nog mooier geweest met 2 of zelf 3 rijen ME,ers achter elkaar van beiden kanten. Opruimen dat volk, we werken ons met zijn alles de pleuris er wat van te maken en zij breken de boel af. Prima dit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mmmmmmmmmmmmm Piet moet even terug schakelen. 10 min geleden stond er een oudere Marokkaanse man voor de deur...................met een gebakje. Sprak slecht Nederlands , gelukkig erg goed Frans . Deze man bood zijn excuus aan voor het gedrag van zijn zoon. Had eerder op de dag, al een bekeuring gehad . Hij vond dat hij gefaald had in de opoeding ( vrij vertaald) Nadat ik vertelde dat ik niet boos werd is zijn zoon erbij gehaald, excuus aanvaard en toch nog gelachen
Tja Piet staat nu met een mond vol tanden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Top en je hoort nu dus live dat het de ouders ontglipt. Die voelen zich er ook niet prettig bij en we zullen dit wel samen moeten oplossen. Met een aai is het niet geregeld, af en toe gaat het zo en niet anders. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik had dit niet verwacht......... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2020 - 11:56 schreef piet de paler het volgende:Mmmmmmmmmmmmm Piet moet even terug schakelen. 10 min geleden stond er een oudere Marokkaanse man voor de deur...................met een gebakje. Sprak slecht Nederlands , gelukkig erg goed Frans . Deze man bood zijn excuus aan voor het gedrag van zijn zoon. Had eerder op de dag, al een bekeuring gehad . Hij vond dat hij gefaald had in de opoeding ( vrij vertaald) Nadat ik vertelde dat ik niet boos werd is zijn zoon erbij gehaald, excuus aanvaard en toch nog gelachen Tja Piet staat nu met een mond vol tanden. Mooi verhaal! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2020 - 15:51 schreef tomson het volgende:[..] Die knaap is zelf gaan huppelen. Waarschijnlijk met een beetje stimulatie van zaakwaarnemer, entourage en andere aanverwante figuren. Artikel in de telegraaf : waarom vertrekken er zoveel talenten van Feyenoord naar Ajax ? Antwoord : Ajax betaalt gewoon meer. Heel veel meer. Joh ? Verassend. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2020 - 13:19 schreef tomson het volgende:[..] Artikel in de telegraaf : waarom vertrekken er zoveel talenten van Feyenoord naar Ajax ? Antwoord : Ajax betaalt gewoon meer. Heel veel meer. Joh ? Verassend. Schijt aan alle andere clubs, maar wel janken over van alles en nog wat. Dat het allemaal terug het moeras in mag zinken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die gaan echt klappen krijgen dit jaar, let maar op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wij in verhouding net zo veel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die hebben wel lekkere megasalarissen daar. Feyenoord heeft dit nog een beetje in toom weten te houden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2020 - 15:27 schreef VVout het volgende:[..] Die hebben wel lekkere megasalarissen daar. Feyenoord heeft dit nog een beetje in toom weten te houden. Ja klopt. Maar ook veel meer spek op de botten. Dus verhoudingsgewijs zal de pijn evident/gelijk zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 april 2020 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2020 - 15:43 schreef van geil het volgende:[..] Ja klopt. Maar ook veel meer spek op de botten. Dus verhoudingsgewijs zal de pijn evident/gelijk zijn. Ik las laatst ergens dat wij t redelijk voor elkaar hebben, kunnen dit dragen. Nauwelijks transfersom verlies. Moet niet te lang duren natuurlijk |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Het buurmeisje die in hotpants haar auto staat te wassen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je wijf die hoofdpijn heeft als je wakker wordt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ah jullie ook al :p |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Durf het bijna niet te vragen maar waarom.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
OMDAT DE KAPPERS NOG DICHT ZIJN |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hij schuift alle verantwoordelijkheid naar het RIVM die het ook niet weet. Heb alleen maar drogredenen gehoord slappe zak durft geen maatregelen te nemen.
Kritische journalisten, boze ondernemers rellende jeugd gaat hem de kop kosten. Hier laat ik het bij we gaan een depressie in voor een virus dat als je het geneest in een andere vorm weer terug komt.
Laten we tot onze dood in huis blijven, dan loopt niemand risico ook de leraressen niet ,die voor de leeuwen worden gegooid als proefkonijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|