|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2020 - 22:27 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dus als je dreigt met gezondheidsregels te over treden, krijg je meer voor elkaar? Man, dat zou pas echt ziek zijn. Meyer gaat hierin te ver. Maar genoeg hierover. Punt. Net zoals mensen die dit zeggen, woordelijk op pakken en af te wegen. Neem een voorbeeld aan de interpretatie van Rutten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zijn pas gajes bestuurders |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die laten anderen ook eerst tien keer een tekstje uitkauwen en justitieel onderzoeken voor ze die uit papegaaien, geen plaats voor eerlijke emotie wat door sommige dan als domme uitspraak wordt beschouwd in de huidige vlakke maatschappij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 mei 2020 - 11:16 schreef VVout het volgende:Die laten anderen ook eerst tien keer een tekstje uitkauwen en justitieel onderzoeken voor ze die uit papegaaien, geen plaats voor eerlijke emotie wat door sommige dan als domme uitspraak wordt beschouwd in de huidige vlakke maatschappij. Tis wat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja dat is pas rottigheid en de laconieke benadering van zulke praktijken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat ventje wat gisteren boos was op tvdat hijeen boete en En strafblad kreeg..........
Pfffffffffff wat een jeugd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Bussen bekogeld nadat niet iedereen mag instappen Of dat buschauffeur en de onderneming een keus hebben, reguleren en de wet navolgen moet vanuit de bevolking zelf komen inclusief het begrip hiervoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Uhhhhhhhhh mondkapjes en gewoon bus normaal vullen .............. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iedereen die 5g palen in de fik steken en bussen bekogelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 10:24 schreef piet de paler het volgende:Uhhhhhhhhh mondkapjes en gewoon bus normaal vullen .............. Moet je wel de airco uitzetten volgens meneer de Hond.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mondkapjes zonder leuke afbeeldingen onmiddellijk verbieden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik gebruik de string van mijn vriendin als mondkapje ( niet die met open kruis) Hahaahah |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hebben ze al mondkapjes van Feyenoord? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Noa Lang..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 10:24 schreef piet de paler het volgende:Uhhhhhhhhh mondkapjes en gewoon bus normaal vullen .............. Als de getallen blijven zakken, van mij part. Wel het dakraam open en de bij geringste twijfel weer aanscherpen. Zou het wel bij zitplaatsen houden, een vol gestampte bus hoofd aan hoofd is misschien weer net wat overdreven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat is er met dat rare mannetje? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het is voor mij de flapdrol van de week na z’n uitlatingen weer dat ie altijd al Ajacied is geweest en zo.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dus geen hempjes zonder mouwen, En bus ontsmetten op eind of begin punt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Warme weer komt eraan, iemand zweet zich de ballen, laat je die dan door een nauw gangpad lopen? Ook al heeft ie mondkspje?
Ik zeg:iedereen in het openbaar vervoer verplicht in kikvorspak. Of latex, of carnavalsoutfit, harnas... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 11:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Het is voor mij de flapdrol van de week na z’n uitlatingen weer dat ie altijd al Ajacied is geweest en zo.. Tja ik denk zelfs dat de meeste Ajacieden dit zelfs erg vinden hahaha Nagemaakt ventje is het. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 12:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tja ik denk zelfs dat de meeste Ajacieden dit zelfs erg vinden hahaha Nagemaakt ventje is het. Denk het ook, echt super nagemaakt, loopt naast z’n schoenen en heeft me een arrogante grafkop.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaar schoonmaakwerk laten doen. Al is ie daar echt te stom voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 12:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tja ik denk zelfs dat de meeste Ajacieden dit zelfs erg vinden hahaha Nagemaakt ventje is het. Klopt. Liep in een Ajax shirt in onze Academy |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Smerig Roony ,heel smerig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 12:15 schreef RenatoBos het volgende:[..] Denk het ook, echt super nagemaakt, loopt naast z’n schoenen en heeft me een arrogante grafkop.. Vooral dat laatste |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 12:09 schreef FR-Henk het volgende:Warme weer komt eraan, iemand zweet zich de ballen, laat je die dan door een nauw gangpad lopen? Ook al heeft ie mondkspje? Ik zeg:iedereen in het openbaar vervoer verplicht in kikvorspak. Of latex, of carnavalsoutfit, harnas... Nee niet iedereen in latex. Wetsuit is goed genoeg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bodypainten dan maar, en dan full natuurlijk en glad geschoren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, maar helaas wel waar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jan de Jong.. Nu directeur van eredivisie cv. Want hij had zo'n feeling met het spelletje :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 18:06 schreef tomson het volgende:Jan de Jong.. Nu directeur van eredivisie cv. Want hij had zo'n feeling met het spelletje :) Maar media is wel iets dat meer in zijn straatje past. Ik zou even een slag om de arm houden,hoewel t uiteraard opvallend is dat zo'n man weer in een erebaantje terecht is gekomen. Misschien toch door zijn kwaliteiten?We gaan het zien Tom |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 18:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar media is wel iets dat meer in zijn straatje past. Ik zou even een slag om de arm houden,hoewel t uiteraard opvallend is dat zo'n man weer in een erebaantje terecht is gekomen. Misschien toch door zijn kwaliteiten?We gaan het zien Tom Echt bizar haha.. bij ons was hij in no time vertrokken iig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja flappie werd hij genoemd haha Maar had wel de ballen om te zeggen ,ik heb geen zin om een beslissing te nemen voor het nieuwe stadion ,ik stap op . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Graydon mannetje kan er ook wat van trouwens. Binnen een jaar van ADO naar Eredivisie naar NAC... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 19:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja flappie werd hij genoemd haha Maar had wel de ballen om te zeggen ,ik heb geen zin om een beslissing te nemen voor het nieuwe stadion ,ik stap op . Flappie de flapdrol? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je weet wat voor een gepluk dat is die paint, mag je zelf kiezen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 22:18 schreef VVout het volgende:[..] Als je weet wat voor een gepluk dat is die paint, mag je zelf kiezen ;) Nee nee we maken van z’n kop een mossel, die heb je ook met een sik.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bah, een mossel met een sik krijg ik een raar beeld bij :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zijn vrouw heeft rood haar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, Mogûh. Een mossel met een rode sik en voor de rest gebodypaint, nu wordt het pas echt verfeppelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van Basten wou zich uit de discussie houden, maar wil toch nog wat zeggen. Zeg dan ook niks, mafkees. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 08:56 schreef VVout het volgende:Van Basten wou zich uit de discussie houden, maar wil toch nog wat zeggen. Zeg dan ook niks, mafkees. Pannekoek! |
|
|
|