|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Basten is nooit serieus te nemen. Roept wat om aandacht te krijgen. Heeft een identiteitsprobleem. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar helemaal ongelijk heeft ie misschien niet, je zou dit seizoen misschien over moeten doen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Huiløn
Jaap Stam blikt in gesprek met Goal terug op zijn korte avontuur bij Feyenoord. De 47-jarige trainer ging in de zomer naar De Kuip en stapte in oktober alweer op. Op dat moment stond Feyenoord teleurstelling in de middenmoot. Stam had goede afspraken gemaakt met Martin van Geel en Jan de Jong, maar beide heren vertrokken opeens en dus stond hij er alleen voor.
"Ik had met Martin en Jan al afspraken gemaakt over de invulling van de selectie en over spelers die wellicht zouden vertrekken, dat soort dingen, maar in mijn laatste week als trainer van PEC Zwolle werd ik opeens geconfronteerd met het vertrek van Martin. En een week voor de start van het nieuwe seizoen ging ook Jan weg. Ik was opeens helemaal op mijzelf aangewezen bij Feyenoord. Opeens kwamen er andere mensen aan het roer te staan die deze functies nooit eerder hadden bekleed."
"Er kwamen spelers binnen die weinig hadden gespeeld (Fer, Karsdorp red.) en daarnaast moest ik gebruik maken van jongelingen. Dat was op zich geen probleem. Maar ik benadrukte tevens dat de verwachtingen misschien wel te hooggespannen waren. We hadden echt tijd nodig om te groeien. Dat was volgens de clubleiding geen probleem. Maar tegelijkertijd moest ik in de eerste vier tot vijf maanden spelers fit krijgen én resultaten boeken. Zo gaat dat nou eenmaal in de voetballerij. Ik kwam dan ook tot de conclusie dat ik hiervoor niet naar Feyenoord was gekomen en dat het wellicht beter was dat iemand anders het van mij zou overnemen. Bij mijn aantreden was namelijk een heel andere voorstelling van zaken gegeven." |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Huiløn
Jaap Stam blikt in gesprek met Goal terug op zijn korte avontuur bij Feyenoord. De 47-jarige trainer ging in de zomer naar De Kuip en stapte in oktober alweer op. Op dat moment stond Feyenoord teleurstelling in de middenmoot. Stam had goede afspraken gemaakt met Martin van Geel en Jan de Jong, maar beide heren vertrokken opeens en dus stond hij er alleen voor.
"Ik had met Martin en Jan al afspraken gemaakt over de invulling van de selectie en over spelers die wellicht zouden vertrekken, dat soort dingen, maar in mijn laatste week als trainer van PEC Zwolle werd ik opeens geconfronteerd met het vertrek van Martin. En een week voor de start van het nieuwe seizoen ging ook Jan weg. Ik was opeens helemaal op mijzelf aangewezen bij Feyenoord. Opeens kwamen er andere mensen aan het roer te staan die deze functies nooit eerder hadden bekleed."
"Er kwamen spelers binnen die weinig hadden gespeeld (Fer, Karsdorp red.) en daarnaast moest ik gebruik maken van jongelingen. Dat was op zich geen probleem. Maar ik benadrukte tevens dat de verwachtingen misschien wel te hooggespannen waren. We hadden echt tijd nodig om te groeien. Dat was volgens de clubleiding geen probleem. Maar tegelijkertijd moest ik in de eerste vier tot vijf maanden spelers fit krijgen én resultaten boeken. Zo gaat dat nou eenmaal in de voetballerij. Ik kwam dan ook tot de conclusie dat ik hiervoor niet naar Feyenoord was gekomen en dat het wellicht beter was dat iemand anders het van mij zou overnemen. Bij mijn aantreden was namelijk een heel andere voorstelling van zaken gegeven." |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twitteraars die het nodig vinden om op Femke Halsema in te hakken, omdat ze naar hun zin het Wilhelmus niet duidelijk genoeg playbackte. En de sites die hier hun clickbait weer van draaien . Man man de boodschap van 2 minuten stilte is weer heerlijk aangekomen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt. Ik beschouw dat als een goed ding. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 20:40 schreef Fart het volgende:Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt. Ik beschouw dat als een goed ding. Eens, lekker buiten gewerkt vandaag. Morgen mooi weer, gaat de lak er op. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Goed bezig .. Heerlijk die klussen. Ben bezig met een trap renovatie, dankbaar werk wanneer het einde nadert ken ik je vertellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 20:40 schreef Fart het volgende:Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt. Ik beschouw dat als een goed ding. Ik ook niet.. Hoe zijn die twitteraars op de Dam gekomen dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is iedereen godverredomme nou eens klaar met grof vuil naar het afvalstation te brengen. Teringzooi. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 21:16 schreef FR-Henk het volgende:Is iedereen godverredomme nou eens klaar met grof vuil naar het afvalstation te brengen. Teringzooi. Geen idee, ik kom er niet. Gewoon containertje gehuurd. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Goeie vraag. Ik zou ze niet eens herkennen als ik ze zou tegenkomen. Zou zo maar kunnen dat ze in de straat stenen zijn verwerkt? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twitter is een afvoerput. En dus 99% kut. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Net zoiet als faceboek dus |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelukkig zijn wij dan weer die ene procent die verstandige taal bezigen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ben al lang blij dat hier geen plaatjes van blije gezinntjes worden gedeeld, of van kids die er giga ranzig uit zien na een soort van papperige maaltijd met de opmerking "kijk hem eens lekker eten" er bij. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ze hebben het dan ook over ons wanneer ze het over "de 1 procent" hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 21:32 schreef Fart het volgende:Ben al lang blij dat hier geen plaatjes van blije gezinntjes worden gedeeld, of van kids die er giga ranzig uit zien na een soort van papperige maaltijd met de opmerking "kijk hem eens lekker eten" er bij. Of hondje op foto doet gekkie, gekkie. "Oooo, ik heb al 7 likes op die foto." Kinderen ook..."Mn alles, mn leven, mn zoon."
Of van die filofacebook-quotes: Ik geef niet om hen die over mij praten, want ze zullen mij koud laten." |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha.. ik zag dit voorbijkomen op het andere afvoerputje FB. Was verbaasd dat dit nou juist hetgene was wat die mensen bezighield tijdens die 2 minuten stilte. Gewoon weer een reden om los te gaan op iemand die ze niet aanstaat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet meer dan terecht. De rest hangt er maar wat bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 21:39 schreef tomson het volgende:[..] Haha.. ik zag dit voorbijkomen op het andere afvoerputje FB. Was verbaasd dat dit nou juist hetgene was wat die mensen bezighield tijdens die 2 minuten stilte. Gewoon weer een reden om los te gaan op iemand die ze niet aanstaat. Geen idee waar het over gaat . Maar een bijzonder KUTWIJF is het zeker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 21:22 schreef Fart het volgende:[..] Goeie vraag. Ik zou ze niet eens herkennen als ik ze zou tegenkomen. Zou zo maar kunnen dat ze in de straat stenen zijn verwerkt? Echt soortje mozaïek?? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 21:39 schreef FR-Henk het volgende:[..] Of hondje op foto doet gekkie, gekkie. "Oooo, ik heb al 7 likes op die foto." Kinderen ook..."Mn alles, mn leven, mn zoon." Of van die filofacebook-quotes: Ik geef niet om hen die over mij praten, want ze zullen mij koud laten." Haha inderdaad. Of de meuk die om aandcht verlegen zit en deelt: "Als je wat te zeggen hebt, doe het dann recht in mijn gezicht, want je hebt geen idee!".
Waarop iemand vraagt: "wat is er dan?"
En die vervolgens het antwoord krijgt: "Nee niks, degene over wie ik het heb weet het wel, maar ze kenne me niet".
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2020 door Fart -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ja bijvoorbeeld. Ik zat meer te denken aan kinderkoppies, maar het is om het even. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 21:39 schreef tomson het volgende:[..] Haha.. ik zag dit voorbijkomen op het andere afvoerputje FB. Was verbaasd dat dit nou juist hetgene was wat die mensen bezighield tijdens die 2 minuten stilte. Gewoon weer een reden om los te gaan op iemand die ze niet aanstaat. Daar is het ook voor blijkbaar om op los te gaan..en volgelingen heb je altijd..ik heb al die zooi gelukkig niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 21:59 schreef van geil het volgende:[..] Geen idee waar het over gaat . Maar een bijzonder KUTWIJF is het zeker. Zei is dus het afvoerputje van het riool van Amsterdom.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Een soort cum-dump. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 22:02 schreef Fart het volgende:[..] Haha inderdaad. Of de meuk die om aandcht verlegen zit en deelt: "Als je wat te zeggen hebt, doe het dann recht in mijn gezicht, want je hebt geen idee!". Waarop iemand vraagt: "wat is er dan?" En die vervolgens het antwoord krijgt: "Nee niks, degene over wie ik het heb weet het wel, maar ze kenne me niet". Haha. Variant erop: BOOS! En dan hopen dat iemand wil weten waarom. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 21:59 schreef van geil het volgende:[..] Geen idee waar het over gaat . Maar een bijzonder KUTWIJF is het zeker. Het ging mij ook niet om haar. Ik beleef die 2 minuten blijkbaar anders. Dan kijk ik niet naar welke poppetjes er staan op de Dam, dan hou ik gewoon ff mn ben;) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Haha echt he. variant hierop is de wingman die in de reacties zet dat ze je snapt in de hoop dat iedereen nog nieuwsgieriger wordt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 22:56 schreef tomson het volgende:[..] Het ging mij ook niet om haar. Ik beleef die 2 minuten blijkbaar anders. Dan kijk ik niet naar welke poppetjes er staan op de Dam, dan hou ik gewoon ff mn ben;) :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 23:05 schreef Fart het volgende:[..] Haha echt he. variant hierop is de wingman die in de reacties zet dat ze je snapt in de hoop dat iedereen nog nieuwsgieriger wordt. Trollenlegers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ha leuk, ik doe mee.
Baudet is een Soa-lijer.
Applaus. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tja, wie is er niet over die lekbak heen geweest daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Duitsers. Achterlijk te gaan voetballen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Echt hè, onbegrijpelijk.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaan in quarantene. En worden gestest, wat is het probleem? Geen publiek, ik ga er voor zitten hoor. Bovendien gaan ze veel geld verdienen door reclame en uitzend rechten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Welke levens, als je deze groep test ( daar hebben hun wel tests voor over) Ook verzorgers enzv. De camera mensen staan op 10 meter. De spelers zitten al in Quarantaine. Ik zie het probleem niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is en blijft een gok. We gaan het zien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gastronomie ook open per 9 mei, nou ze gaan helemaal los hier. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Geen grotere gok dan Ikea, markten, Wij testen niet zo vaak en veel als Duitsers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Het Robert Koch instituut test gewoon veel en is er al een week of 2 van overtuigt aan de hand van die tests dat er veel mensen al antistoffen bezitten doordat ze de ziekte al gehad hebben. Je kan het geluk noemen, maar dit hebben ze toch echt gewogen met de voorhanden cijfers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wat wilt dat zeggen VV..? Die antistoffen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In wezen niets anders dan de open TBC testen. Als er een TBC patient gedetecteert werd, werd er direct bron onderzoek gedaan, en zo de uitbraak onder controle gebracht. Dat gaan ze nu doen met het corona virus, als dat goed aangepakt wordt en men houdt zich aan de voorzorg maatregelen gaat het virus ingedamt worden.Over die verspreiding door wind, ben ik even mijn oude biologische oorlogvoering boeken ingedoken. Het gaat om een aerosol besmetting en ja door wind kan het verspreid worden, echter minder compact, als je een met een plantensproeier spuit met een ventilator zal op 3 meter bijna geen water druppeltjes meer te voelen zijn,En hoe verder hoe minder druppeltjes. Wat wel verneukeratief is zijn aircos en luchtbehandeling systemen, kijk naar de russen die een heel gebouw komden besmetten door minder dan 25cc vloeistof.
Zo en nu koffie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 mei 2020 door piet de paler -- |
|
|
|