|
|
Stylzz
|
|
|
Jammer dat nog niet aangetoond is dat resistentie bestaat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En vooral ook hoe resistent je bent.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis net ploegen door hooibergen: je komt overal berichten tegen: over antistoffen, over resistentie, over mondkapjes, vaccins, apps, 5G (haha), over dieren en Corona-overdracht. Wat is er nog waar, wat zit er dichtbij?
Wat is er al een hoop kul verschenen/geplaatst. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2020 - 18:53 schreef FR-Henk het volgende:Tis net ploegen door hooibergen: je komt overal berichten tegen: over antistoffen, over resistentie, over mondkapjes, vaccins, apps, 5G (haha), over dieren en Corona-overdracht. Wat is er nog waar, wat zit er dichtbij? Wat is er al een hoop kul verschenen/geplaatst. The age of fake news. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Saillant detail, Bijna alle slachtoffers kregen de griepprik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2020 - 18:53 schreef FR-Henk het volgende:Tis net ploegen door hooibergen: je komt overal berichten tegen: over antistoffen, over resistentie, over mondkapjes, vaccins, apps, 5G (haha), over dieren en Corona-overdracht. Wat is er nog waar, wat zit er dichtbij? Wat is er al een hoop kul verschenen/geplaatst. Absoluut.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat heeft dit stuk met de mate van resistentie te maken maat? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Een vaccin maak je op basis van resistentie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar we hadden het niet over een vaccin, ging erom hoe resistent je bent als je Corona heb gehad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik volg je nu totaal niet geile?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zeg dus dat influenza soorten resistentie nauwelijks tot niet bestaat , net als in het artikel. Dus ook geen veilig vaccin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 mei 2020 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gelukkig dat het tegengestelde ook niet is aangetoond en ik het Robert-Koch Institut hoger aanschrijf dan een artikeltje in het parool. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De plandemic "docu" is de nieuwe hype. Met knip en plakwerk maak je pseudowetenschap tegenwoordig. Qanon is hot these days. Fake news crying fake news. Conspiracy theorieën zijn opeens mainstream want t hep op ut feesboek gestaan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 mei 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fijn voor ze, net eerst ff met mijn .... een stubi genuttigd. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Tis dat ik nog een Xbox heb anders had die tv allang het raam uit gegaan. Wat een bagger. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als je afhankelijk bent van wat rtl of sbs uitzend wel ja haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat jij wil, geile. Je bent weer gekwetst. Hahahahaha. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Deze spelling is onjuist.Gekkie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Pfff, jochie. Laat het nou weer los. Pak een drankje. Ik trakteer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben blij om te zien dat iedereen weer een beetje in zijn eigen doen is. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Langzaam aan uit de lockdown ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou vandaag gaat het erg snel als ik zo lees. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Flapdrol van de week , het AD wat een oproerktaaiende nietszeggende krant. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De tering, de redenen voor te gaan demonstreren dan ook in Duitsland vandaag.
Citaat uit de Tagesschau
quote:Die Polizeisprecherin sprach von einer "Vielfalt der Meinungen". Die Kundgebungen hätten Titel wie "Der die Freiheit aufgibt, um Sicherheit zu gewinnen", "Grundgesetz statt Corona-Wahnsinn", "Hygiene-Zeitungsverteilung", aber auch "Gegen Rechtsextremismus", "Kein Platz für Nazis", "Gesundheit ohne Zucker" oder "Gemeinsames Beisammensein bei Sonnenschein". |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2020 - 18:05 schreef VVout het volgende:De tering, de redenen voor te gaan demonstreren dan ook in Duitsland vandaag. Citaat uit de Tagesschau[..] En niet klein ook die demonstraties
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En niet alleen Berlijn, zat vandaag verdeeld over veel grote steden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Echt hé. Uitzonderingen daargelaten, incl mezelf |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Punt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De hardwerkende man moet dan maar opdraaien voor iets wat hij nooit gekregen heeft zeker! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik liep me flink te ergeren aan zowel de manier sommige maatregelen geïnterpreteerd en gehandhaafd worden. En hoe een hoop mensen zich gedragen. Maar ik besloot toch om maar een punt te zetten. Er komt toch alleen maar oeverloos gelul van hahaha.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2020 - 18:38 schreef tomson het volgende:[..] Ik liep me flink te ergeren aan zowel de manier sommige maatregelen geïnterpreteerd en gehandhaafd worden. En hoe een hoop mensen zich gedragen. Maar ik besloot toch om maar een punt te zetten. Er komt toch alleen maar oeverloos gelul van hahaha.. Haha maar eens hoor, niet normaal vandaag 1,5 meter is zowat iiedereen alweer vergeten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Net kalfjes die voor het eerst de wei in mogen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Laat ze allemaal maar lachen on dat boeregehucht waar ik woon. Een zee van ruimte en geen gezeik. Niet doorvertellen hoor :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2020 - 19:40 schreef RenatoBos het volgende:[..] Haha maar eens hoor, niet normaal vandaag 1,5 meter is zowat iiedereen alweer vergeten.. Zeg dat, echt niet normaal wat er hier loopt nu. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2020 - 20:58 schreef tomson het volgende:Laat ze allemaal maar lachen on dat boeregehucht waar ik woon. Een zee van ruimte en geen gezeik. Niet doorvertellen hoor :) Precies zeeland kutstreek d:-) Maar echt hè ben met deze tijden echt blij dat ik daar woon.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bizar, de enige snelweg hier in Zeeland van Bergen op Zoom naar Vlissingen stond tjokvol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2020 - 22:13 schreef RenatoBos het volgende:[..] Precies zeeland kutstreek d:-) Maar echt hè ben met deze tijden echt blij dat ik daar woon.. Zelfde jij met je NH ;) Ik woon hier bij de Waddenzee heerlijk ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja toch..heerlijk die rust en die ruimte.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zaanstreek: 12 km fietsen en strand, polderland met weidse horizonten, duinen en bossen.
Al die sukkies die in een file staan naar het strand. Kut voor ze. |
|
|
|