|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2020 - 22:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nou....Halsema heeft nu wel een vrijbrief gegeven om die maatregel aan de laars te lappen. Als hoofdverantwoordelijke moeder van een minderjarig kind die gewapend gaat inbreken had zij al nooit meer burgermeester mogen zijn. Verders vind ik die demonstranten hypocriet . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Amsterdammertje erin rammen . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eigenlijk gewoon Halsema die hier verdient vastgepind te worden. Was er van te voren al onrustig over. Nou kut, neem dan maatregelen en stop met je zelf te bevredigen. Ga lekker met je poort open op de dam leggen met mafkezen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is er hier ook iemand die Halsema niet uit kan staan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Burgemeester van Den Haag is net zo’n lul zeg..
Wat betreft de drukte bij de demonstratie op de Dam, die leidde tot veel beroering, zegt Ommen: "De dialoog die nu gevoerd wordt, kun je omdraaien. Zoveel mensen willen hun gezondheid te riskeren om hierbij aanwezig te zijn. Het is een boodschap die ze over willen brengen. Blijkbaar is het zo belangrijk voor mensen. Dus wat gaan we eraan doen?"
Ze riskeren ook de gezondheid van andere mensen zo lullo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan kan je beter Aboutaleb hebben die zegt Max 80 demonstranten..klaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen probleem met Halsema, maar hier heeft ze een kapitale blunder gemaakt. En haar functie staat terecht ter discussie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2020 - 12:03 schreef RenatoBos het volgende:Burgemeester van Den Haag is net zo’n lul zeg.. Wat betreft de drukte bij de demonstratie op de Dam, die leidde tot veel beroering, zegt Ommen: "De dialoog die nu gevoerd wordt, kun je omdraaien. Zoveel mensen willen hun gezondheid te riskeren om hierbij aanwezig te zijn. Het is een boodschap die ze over willen brengen. Blijkbaar is het zo belangrijk voor mensen. Dus wat gaan we eraan doen?"Ze riskeren ook de gezondheid van andere mensen zo lullo.. Niet alleen de gezondheid. Het zijn gewoon onruststokers van aard. Je gaat toch niet een zaak al deze serieus nemen om discriminatie ter discussie te stellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2020 - 14:08 schreef VVout het volgende:[..] Niet alleen de gezondheid. Het zijn gewoon onruststokers van aard. Je gaat toch niet een zaak al deze serieus nemen om discriminatie ter discussie te stellen. Afgezien van dat...eens.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2020 - 14:08 schreef VVout het volgende:[..] Niet alleen de gezondheid. Het zijn gewoon onruststokers van aard. Je gaat toch niet een zaak al deze serieus nemen om discriminatie ter discussie te stellen. Precies het oogt als een hype ,waar waren al die demonstranten toen Mitch Henriquez hier in het Zuiderpark werd gewurgd door agenten en overleed. Een paar avonden rellen in de Schilderswijk maar geen demonstratie. Zo werd er hier ook een ventje in zijn nek geschoten door de politie omdat hij wegrende ,ook overleden. Kijk is echt wel triest voor die Loyd en hoe het er aan toe gaat in dat Amerika ,maar een dode daar belangrijker maken dan hier vind ik hoogst merkwaardig . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er zijn ook goedwillende blanke en zwarte agenten op een laffe manier doodgeschoten ? Maar waarom demonstreren, ze niet over steniging van vrouwen in Arabie, of noem maar op. Gisteren ook dat hele droevige trio Havertong, Roethof, Airfyrie man man wat willen ze graag de slachtofferrol. Trouwens wisten jullie dat die aifyrie een ashanti is lees dat stukje maar eens over slavenhandelaren. Ik ben heel vaak in Afrika geweest, deze mensen zijn arm maar trots, en praten nimmer over het verleden En zijn trots op hun kleur . Ik heb nimmer rascisme meegemaakt in mijn eenheid, en die bestond uit 65% gekleurde mensen.
Maar dat USA stond al niet hoog bij mij, maar die zeepbel is wel doorgeprikt,Gezondheidszorg, armoede,tascisme, Maar ik woon in Nederland en dat is zo slecht nog niet.
Life is good |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja goed stuk, heeft gelijk, maar zoals ze zelf zegt niemand wil het horen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jack van Gelder. Paspoort afnemen en terug sturen naar Fransosenland. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En neem van halst mee.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Graag, ook al zo'n hersenloze zak. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je mag geen afval exporteren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jawel dat mag wel... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geen idee, maar stop ze maar in Brabant in die nertsenfokkerijen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vind het zielig voor Brabant. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2020 - 09:00 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja goed stuk, heeft gelijk, maar zoals ze zelf zegt niemand wil het horen Dat denk ik ook Piet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hersenloze mensen die geen idee hebben wie Pin Fortuyn was. Geen respect voor Nederlandse waarden en normen waren het thema voor hem, niet waar je vandaan kwam. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2020 - 12:01 schreef VVout het volgende:Hersenloze mensen die geen idee hebben wie Pin Fortuyn was. Geen respect voor Nederlandse waarden en normen waren het thema voor hem, niet waar je vandaan kwam. Van een afstand volgde ik het Nederlandse nieuws, en was ook gecharmeerd van Rita Verdonk. Zou prima passen in de huidige politiek, |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Deze uitspraak is aan slijtage onderhevig |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Flapdrol van de week is voor mij Jack van Gelder. samen met zijn ziggo coriveeen en zijn joodse gedrag ondermijnt deze niksnut zonder enige ervaring met voetbal de rust bij onze mooie club.
toespelingen, het verdraaien van woorden in zijn voordeel en het opzetten van onze mede finalist utrecht richting ons maakt hem de flapdrol van de week voor mij. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: shit je bent me voor lol |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: laat die mongool lekker buiten mijn brabant. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou jullie graag meenemen naar het Franse platte land of kleine steden, om zo het echte Frankrijk te leren kennen. Ongecompliceerde mensen, die houden van een goed glas en lekker eten. De meeste Nederlanders maken het eerste kenneis met Parijzenaars waar de meeste Fransen ook een schurft aan hebben Het 020 van Frankrijk., maar hoezo moet jack v Gelder naar Frankrijk ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Humberto Tan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heeft ie je van zijn instagram gegooid maat? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha nee maar hij wil ook even zijn momentje pakken nu ,dat had hij een halfjaar terug ook kunnen doen. Dan had het nog interessant geweest ,nu vind ik het vooral lafjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2020 - 21:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha nee maar hij wil ook even zijn momentje pakken nu ,dat had hij een halfjaar terug ook kunnen doen. Dan had het nog interessant geweest ,nu vind ik het vooral lafjes Heb een beetje het idee dat dat r momenteel veel zijn..mensen zijn gek geworden..
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2020 - 21:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb een beetje het idee dat dat r momenteel veel zijn..mensen zijn gek geworden.. [ filmpje ] Dat denk ik ook ,het lockdown syndroom of iets. Toen Mitch Hendriquez hier bij Parkpop werd doodgewurgd door een agent ,was er alleen een demonstratie in de Schilderswijk waar hij bij een tante op bezoek was. Verders niemand op de dam ,malieveld of de Erasmusbrug . Nu gebeurd het in Amerika en dan is het opeens wel relevant .. Ik snap er echt geen enne klote van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mindere hersencellen die het corona verschijnsel niet kunnen dragen. GGZ zit ook eivol . Uitlaatkleppen lijkt n remedie . Vraag me alleen af of je dat allemaal moet tolereren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2020 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2020 - 22:06 schreef van geil het volgende:Mindere hersencellen die het corona verschijnsel niet kunnen dragen. GGZ zit ook eivol . Uitlaatkleppen lijkt n remedie . Vraag me alleen af of je dat allemaal moet tolereren. Mensen in een GGZ instelling met psychische klachten altijd helpen uiteraard. Verders alle extremen niet tolereren ,dat sowieso nooit in geen enkel geval. Verders denk ik dat juist mensen met weinig hersencellen het minste last hebben van angst .Bijvoorbeeld de meest getergde individuele oorlogshelden op een slagveld hadden niet een al te hoog IQ. Met 2 hersencellen hoef je ook maar 2 keuzes te maken,leven of dood. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je moet je afvragen wie zich naar een slachtveld laten sturen. Bij de dienstkeuring was het ongeveer; 80 tot 100 Infanterie (kanonnenvlees) Die flippen of gaan lekker los. 100 110 Marine 110 120 Luchtmacht 120 plus Marechaussee etc
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2020 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2020 - 22:29 schreef van geil het volgende:Je moet je afvragen wie zich naar een slachtveld laten sturen. Bij de dienstkeuring was het ongeveer; 80 tot 100 Infanterie (kanonnenvlees) Die flippen of gaan lekker los. 100 110 Marine 110 120 Luchtmacht 120 plus Marechaussee etc Jep zo ongeveer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2020 - 21:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb een beetje het idee dat dat r momenteel veel zijn..mensen zijn gek geworden.. [ filmpje ] Wat zij ie nou die demonstrant, je moet niet lullen met je blonde haren en blauwe ogen op een anti discriminatie demonstratie. Moet niet gekker worden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2020 - 02:41 schreef VVout het volgende:[..] Wat zij ie nou die demonstrant, je moet niet lullen met je blonde haren en blauwe ogen op een anti discriminatie demonstratie. Moet niet gekker worden! Ja man het zijn focking zelf rascisten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey ze hebben een blanke tegen de grond gewerkt gaan wij blanken nu ook demonstreren met borden white power in plaats van black power? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar is nu de opwinding over zwarte mensen die elke dag sterven in Afrika Black lives matter of alleen bij dikke zwarte amerikanen ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2020 - 09:45 schreef piet de paler het volgende:Waar is nu de opwinding over zwarte mensen die elke dag sterven in Afrika Black lives matter of alleen bij dikke zwarte amerikanen ? Daar kijken ze niet naar Piet..hypocriet zooitje |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook als er een geneesmiddel of vaccin is gaan dan die dikke zwarte amerikanen hun spullen geven aan blm in Afrika ? Wereld is hypocriet, maar dat wist ik al |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HAha je hebt trump gehoord hè eerst de Amerikanen dan de rest vaccin |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook die Airfrye man man wijzen op ons slaven verleden. Mijn vriendin vertelde mij dat hij een Ashanti is , dit volk heeft de slaven gevangen en verkocht aan de blanken. Als we het dan toch over ons verleden hebben ? In Afrika heb ik ook discriminatie gezien maar dan stammen onder elkaar, dit wordt nog steeds uitgevochten met bloedige afloop. Mensen gaan gewoon dood in Afrika en dat zijn er duizenden op jaar basis, ook door geweld. Autoband om je nek benzine er in en aansteken, zijn genoeg beelden van maar niemand vind dit soor BLM niet interesant Menphis niet al die topsporters in de USA niet. Heel die USA s een grote farce, ik heb gewerkt met US army daar zitten maar heel weinig zwarte mensen in de staf Bah en dan al die Nederlandse meelopers alsof we een soort provincie zijn van de USA. Ik weet en denk dat er rascisme is in Nederland en Frankrijk. Maar ik wordt echt moe van die eeuwige slachtofferrol Willen is kunnen zowel hier als in Frankrijk.
Zo en nu mijn beestjes eten geven
Life is good
( bron Ashanti nagetrokken Google )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juni 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2020 - 08:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hey ze hebben een blanke tegen de grond gewerkt gaan wij blanken nu ook demonstreren met borden white power in plaats van black power? Het gaat echt helemaal nergens over. |
|
|
|