|
|
van geil
|
|
|
Maakt het niet minder asociaal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gebedshuizen waar nu mensen opeengepakt zitten zijn in mijn ogen ook tering godshuizen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Onkwetsbare mensen............denken ze |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zijn naam wordt gewoon misbruikt voor zaken die hij niet heeft uitgesproken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Inderdaad, dus leeg houden, geen uitzonderingen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus 84 procent van de wereldbevolking bij deze. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen net zo goed tot koning Laaf of Pinokkio bidden Zelfde effect |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Sprookjesfiguur, alien af wat dan ook, die tien geboden zijn zo gek nog niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En het naleven al zeker niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaat heen en vermenigvuldig U, staat dan weer niet in dat lijstje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar hebben we carnaval voor :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nog in godshuis DE Efteling geweest? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghehe, zouden ze alleen in de zomer moeten houden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Een paar teringlijers schrijven winstcijfers bij. Met de weesgegroetjes van directeur of paus of hoe ze ook heten. Hahaha! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In principe eren die 2 afgoden, Jezus en Maria en misbruiken ze de naam des Heer ijdel. Waarom God de schuld geven van dit alles, of je geloofd of niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beetje hetzelfde als supporters die zich misdroegen in De Kuip, afreageren met Tering Kuip. Gaat ook nergens over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ongeloofwaardig geleuter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zucht. Geloof is zo middeleeuws |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vind het ook niet kunnen die volgepropte kerken.. waar ouders bv niet aanwezig mogen zijn bij hun sportende kinderen. De wereld op z'n kop. Maar de kerkgangers in dit geval uit Staphorst, hebben een dusdanig geloof dat zij zich niet laten vaccineren hé, als het medicijn een feit is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het wordt weer eens tijd voor; Frank de Boer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ligt aan de naam. :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: De eeuwige flapdrol. In tegenstelling tot zijn broeder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zucht, zonder geloof stort een maatschappij in. Maakt niet uit wat voor geloof, iedere tijd heeft een vorm van nodig en ook die verschild nog eens van mens tot mens. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Of er een hogere macht is of niet, dat moet ieder voor zichzelf weten. Ik heb er niet zoveel mee. Waar ik wel moeite mee heb, zijn al die zogenaamde vertegenwoordigers van de hogere macht die hun volgers vertellen hoe en wat te doen. Daar is zelden iets goeds uit voort gekomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen oordeel over overtuigingen Mag iedereen voorzichzelf weten, mits de vrijheid van anderen in het geding gaat komen door een ander zijn overtuiging
Life is good
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik kwam hier om hetzelfde te zeggen. Wat creatief en orgineel is ie toch he..
“Ik zou die acht miljoen in de clausule voor Berghuis direct met de kruiwagen naar De Kuip brengen,” aldus een gecharmeerde Aad de Mos in gesprek met het ED. “Ik zou hem in de limousine
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Soms is het nodig om vrede af te dwingen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 19:41 schreef ar het volgende:Ik vind het ook niet kunnen die volgepropte kerken.. waar ouders bv niet aanwezig mogen zijn bij hun sportende kinderen. De wereld op z'n kop. Maar de kerkgangers in dit geval uit Staphorst, hebben een dusdanig geloof dat zij zich niet laten vaccineren hé, als het medicijn een feit is ja de wereld op zijn kop ja alhoewel ik me ook niet zomaar laat vaccineren maar dat heeft verder niks met gods wil te maken. Ik heb me ook nooit voor de griep laten vaccineren en ik heb zeker 20 jaar geen griep. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: tja ik ben ervan overtuigd dat geweld helemaal niet nodig is. Heb het altijd gezien als druk middel en drukmiddelen lossen geen conflic op, die starten een volgende |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 13:18 schreef pat het volgende:[..] tja ik ben ervan overtuigd dat geweld helemaal niet nodig is. Heb het altijd gezien als druk middel en drukmiddelen lossen geen conflic op, die starten een volgende In Rwanda heb ik gezien dat het wel werkte. Daar kon je geen gesprekken voeren en hebben we ouderwets moeten vechten om de Hootsies en Tootsies uit elkaar te houden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 15:04 schreef piet de paler het volgende:[..] In Rwanda heb ik gezien dat het wel werkte. Daar kon je geen gesprekken voeren en hebben we ouderwets moeten vechten om de Hootsies en Tootsies uit elkaar te houden Ik ben er van overtuigd dat in bepaalde richtingen dit ook alleen maar wat uithaalt en de conversatie aangaan een gebed zonder eind is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De haat was zo groot, en de misdaden te heftig . Naderhand toen er een impasse was, ging men praten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja als praten niet helpt houdt het ook een keer op, zeker als een bevolking ook nog eens de dupe is, |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Praten met een Hootsie of een Tootsie ... zal een leuk gesprek worden met een naam als Hootsie of Tootsie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Echte naam hutu en tutsi. Ik moest ze alleen uitelkaar houden, ging niet met praten , maar best wel zwaar geweld. Denk er gelukkig nu niet vaak meer over na, en kijk liever naar mijn beestjes en lekker ouwehoeren over Feyenoord
Life is good
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Het boeit mij vrij weinig wie er allemaal om welke reden aan elkaar zitten. Als ik dr maar geen last van heb. |
|
|
|