|
|
piet de paler
|
|
|
DE BOER blijft een neus in zijn selectie beleid |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
"Kabinet wil proef met 1500 man in voetbalstadion"
Stelletje flapdrollen, pak op was Cas mee bezig was maar daar zal wel te weinig neuzen snot aan hangen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2020 - 12:59 schreef VVout het volgende:"Kabinet wil proef met 1500 man in voetbalstadion" Stelletje flapdrollen, pak op was Cas mee bezig was maar daar zal wel te weinig neuzen snot aan hangen. Bijzonder ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Prima kerel, laat Berghuis heel. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Arib & Co, ach een half miljardje meer of minder voor je onderkomen. Begin liever met inenten en neem zelf ook een prik, heb je gelijk 2 problemen minder. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2020 - 09:13 schreef VVout het volgende:Arib & Co, ach een half miljardje meer of minder voor je onderkomen. Begin liever met inenten en neem zelf ook een prik, heb je gelijk 2 problemen minder. laat mij er ff buiten... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alle virus ontkenners, en complot wappies |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghèhè ,t's goed Co. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker naar de wintersport in Zwitserland, niks aan de hand joh! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je bedoelt een vrouwtjes rat uit het riool? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zoals het er nu naar uit ziet Quincy Pro Mes |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Rare prikkert, heb echt z'n teringhekel aan mensen die het niet bare af kunnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Echt he.. peng peng Boateng schoot tenminste alleen maar met zn vinger |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tsja, zet mijn vingers liever zinvol in :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was ook niet Georges finest moment :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Diego schoot ze met de buks gewoon de tuin uit en is een volksheld :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Diego was God (of iig zn hand) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeg ik, geen Winchester of Longrifle :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die traint voorlopig tijdje achter gesloten deuren.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, dat balkje voor zijn ogen -.- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In Juni gebeurd en nu op zondagochtend opgeladen. Ach laat dat jong nog een potje voetballen :p |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is er al wat bekend over Hapsie? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ajax heeft Quincy Promes op staande voet ontslagen. De aanvaller heeft achter de rug van de directie om gesprekken gevoerd met de politie.
“Kijk, ik snap heel goed dat de politie geïnteresseerd is in iemand die verdacht wordt van een steekpartij”, zegt Ajax-directeur Edwin van der Sar. “Maar stap dan gewoon op me af en zeg ‘Edwin, de politie wil met me praten en ik ben van plan om op die uitnodiging in te gaan’. Dan kunnen we zien hoe we daar samen mee omgaan. Dit stiekeme gedoe vind ik echter geen stijl.”
“Promes is een beetje naïef geweest”, denkt Telegraaf-verslaggever Valentijn Driessen. “Als je erop vertrouwt dat een arrestatie niet uitlekt, dan ken je de politie niet.” Ondanks de ophef denkt Driessen dat Promes en de politie er wel uitkomen: “Ik hoor in de wandelgangen dat ze hem voor vier jaar willen vastleggen.” |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als hij het gedaan heeft, ben je stadium flapdrol al ver voorbij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik geloof er niks van,maar we gaan t zien |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is wel vreemd dat pas 5 maanden later aangifte wordt gedaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker hoogst merkwaardig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Dinsdag benadrukte coronaminister Hugo de Jonge dat het vaccineren ‘niet valt of staat met een week eerder beginnen’ Een paar doden meer maakt toch niet meert uit, ze zijn er dus weer eens niet klaar voor in Nederland. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je bent niet direct na de eerste prik veilig, ik dacht 60% pas na de tweede tussen de 90% en 97% Zit even wart weekjes tussen dit is het Pfizer vaccin, en komen er meer die nu inzetten op 1 prik en betere vervoer oplossingen ( niet op miin zoveel graden) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2020 - 12:57 schreef piet de paler het volgende:Je bent niet direct na de eerste prik veilig, ik dacht 60% pas na de tweede tussen de 90% en 97% Zit even wart weekjes tussen dit is het Pfizer vaccin, en komen er meer die nu inzetten op 1 prik en betere vervoer oplossingen ( niet op miin zoveel graden) Hoe langer je het uitstelt hoe verder je andere doelen ook verschuift. Er zijn geen lul verhaaltjes over te bedenken, ze zijn er nog niet klaar voor in Nederland. Wat er na komt en verbeterd kan worden is op dat moment weer meegenomen maar niet nu. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Duitsland was in maart al aan het plannen hoe ze gaan vaccineren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Weet het, maar het loopt hier wel heel hard op nu. T's dat een deelstaat zijn cijfers vandaag niet ingeleverd kreeg, anders hadden we hier het record weer verbroken ver boven de 30.000 besmettingen er bij.
Vanuit oostelijk aangrenzende landen lijkt wel een mutatie te zijn opgetreden en zitten ze in één keer te pieken vanuit het niets, terwijl westelijk de cijfers nu weer ligt dalen.
Zou blij zijn als het vaccin positief aanslaat en we er een punt achter kunnen zetten. Gisteren weer 700 doden hier in Duitsland, zal maar een goede kennis, vriend of familie van je zijn, maar in principe is iedere dode er één te veel als we nu niet handelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar moet je ook Belg voor zijn ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Rutte die niet opstapt na het rapport over de toeslagen-affaire. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Meer de halsstarrige mensen onder hem die direct voor de uitvoering handelen en zich achter van alles en iedereen verschuilen. Dan ook nog lacherige gaan zitten doen dat de Kerst voor de deur staat en een liedje gaan zingen. Je zal als Rutte zijnde zoiets moeten besturen, maar eigenlijk past hij er ook wel tussen. |
|
|
|