|
|
piet de paler
|
|
|
Rutte weg in deze crisis mmmmmmmmmmwie gaat deze taak dan oppakken Baudet? Wilders? Jetten? Azarkan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoorden ze gisteren zeggen dat de uitvoering daarvan geheel bij het RIVM lag en vaccineren uitvoerend bij de GGD, vandaar dat het ook niet opschiet er wordt geen noodzaak vanuit de regering gemaakt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan legt het werk op de bodem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alles ligt plat , Ligt Diemers wel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Valt niet uit te leggen 123. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 10:31 schreef VVout het volgende:Dan ook nog lacherige gaan zitten doen dat de Kerst voor de deur staat en een liedje gaan zingen. Wacht ff .. wat was dit ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een of ander interview met Hoekstra over de belastingcenten en de Jonge die aan het zingen was. Het flapdrollen comité. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De beste stuurlui staan aan wal, en hebben geen verantwoording voor 17 milj virologen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 12:50 schreef piet de paler het volgende:De beste stuurlui staan aan wal, en hebben geen verantwoording voor 17 milj virologen Exact dat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 12:50 schreef piet de paler het volgende:De beste stuurlui staan aan wal, en hebben geen verantwoording voor 17 milj virologen Dit gaat over de toeslagen affaire Piet, ff opletten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Banaan, roep ik ook maar wat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Intussen ook over vaccinatie, kijk vervolg maar. Idd even opletten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: OK, was niet mijn aandeel dus gemist |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Rascist ik roep pruim |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2020 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zelf . Eergisteren was ik nog "rijk" vandaan zijn me crypto's nog maar de helft waard :( |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, xrp heeft een behoorlijke klap gehad... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maar dat hoort erbij, trekt wel weer aan... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt he ,dacht gisteren dan koop ik er nog wat bij. Is ook nog even met 20% gezakt haha Volgens mij ben ik er niet zo goed in Cobus. Maar ik laat ze nu gewoon jaren met rust. We zien wel toch. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 24 december 2020 - 09:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Echt he ,dacht gisteren dan koop ik er nog wat bij. Is ook nog even met 20% gezakt haha Volgens mij ben ik er niet zo goed in Cobus. Maar ik laat ze nu gewoon jaren met rust. We zien wel toch. Ja Leon, dan sta je ff vast en moet je weer wachten tot ie er uit klimt. Het zou zomaar nog kunnen dit jaar, soms zijn het van die rare sprongen.
Ik zat zelf ook in één keer aan het scherm vast, zag de WXT kelderen en heb daar mijn BTC ff op los gelaten die nu even dwars weg loopt. You win some you loose some, das het spelletje nu eenmaal en moet je niet te snel door laten onder krijgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 24 december 2020 - 15:39 schreef VVout het volgende:[..] Ja Leon, dan sta je ff vast en moet je weer wachten tot ie er uit klimt. Het zou zomaar nog kunnen dit jaar, soms zijn het van die rare sprongen. Ik zat zelf ook in één keer aan het scherm vast, zag de WXT kelderen en heb daar mijn BTC ff op los gelaten die nu even dwars weg loopt. You win some you loose some, das het spelletje nu eenmaal en moet je niet te snel door laten onder krijgen. Ik ga ze nu vasthouden , Eigenlijk deed ik dat al en had 2x mijn inzet . Nu heb ik half mijn inleg VVout haha. Ik wacht gewoon net zolang totdat het weer goed komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 december 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 24 december 2020 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ga ze nu vasthouden , Eigenlijk deed ik dat al en had 2x mijn inzet . Nu heb ik half mijn inleg VVout haha. Ik wacht gewoon net zolang totdat het weer goed komt. Ik zei toch, Renewi . van 0,20 naar 0,44. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mijn XRP ging van 0,24 naar 0,62 . Heb er alleen niks meegedaan haha koekoek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goedemorgen Leon, dat gebeurt elke belegger weer eens, De volgende x misschien halveren en in ieder geval je geld terugpakken . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
+30,5% weer op de Bitcoin en de Bitcoin zelf gaat ook nog eens een +6% op USDT
Vliegt heen en weer die koers, Leon weer happy nu ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die beukt de ballen uit de boom :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daarvoor zal die eerst nog eens met 100% moeten stijgen geile haha Maar ik zie liever 30 + dan 30- Maar goed wie niet lol |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De verontwaardiging in Brazilië is groot. Het land wordt zwaar getroffen door het coronavirus, met op dit moment ruim 190.000 sterfgevallen. Toch besloot Neymar om een - in deze tijden grootschalig - feest te organiseren. De krant ‘O Globo’ bracht het nieuws naar buiten over een ‘minifestival’ van vijf dagen om 2021 goed in te zetten, samen met liefst 500 genodigden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 27 december 2020 - 13:54 schreef RenatoBos het volgende:De verontwaardiging in Brazilië is groot. Het land wordt zwaar getroffen door het coronavirus, met op dit moment ruim 190.000 sterfgevallen. Toch besloot Neymar om een - in deze tijden grootschalig - feest te organiseren. De krant ‘O Globo’ bracht het nieuws naar buiten over een ‘minifestival’ van vijf dagen om 2021 goed in te zetten, samen met liefst 500 genodigden. Kan allemaal, de president heeft tenslotte ook schijt aan corona |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Flapdrol van het jaar is .............? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leo Driessen van Foxsports wat een lul |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kenneth penis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 januari 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kunnen er inmiddels 3 bij |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Volkomen eens. Bijna geen bal naar de goede kleur. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Had er weerzin aan, zal dadelijk wel weer jammeren dat "het" niet goed genoeg was. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|