|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat dan volgens jouw? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hij stelt de twitter uitspraak coronahysterie aan de kaak door Wout, met aan het verhaal gekoppelde kamerleden doktoren enz.
Toegegeven het klink een beetje warrig allemaal, maar lees nergens dat hij hier zelf ook achter staat. Meer een open vraag of je dit binnen Oranje wilt hebben of beter gezegd in de maatschappij.
Of zie ik dat nou verkeerd? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zie je goed , maar alleen de suggestie al . Flapdrolwaardig voor mij . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees dat corona dashboard, kan wel begrijpen dat sommige mensen wappies worden: Aantal vaccinaties die daar aangegeven zijn, gaat niet over de prikken maar geleverde vaccins. Het R getal is een wazige berekening Daarbij het warrige beleid aangaande wie krijgt wat voor vaccin Wel doorgaan niet doorgaan Astrazeneca Risico bij pfizer vaccinatie Plus de rare opmerkingen van Baudet ,, , Meneertje Engel Dus ja ......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rutte en de Jonge
7,50 voor een testbewijs om straks op een terras te kunnen zitten. Knettergek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 12:51 schreef MMM het volgende:Rutte en de Jonge 7,50 voor een testbewijs om straks op een terras te kunnen zitten. Knettergek. Krijg je dan 3 consumptie bonnen erbij misschien? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alle Duitsers die hier nu een huisje hebben gehuurd. Waar zijn die gedisciplineerde Duitsers gebleven...... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar hebben ze in Nederland nog nooit iets van aan getrokken en als je pech hebt ben je je fiets kwijt. Nederlanders in het buitenland hebben dat ook btw. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ajaks, ga de foto geen eens hier plakken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moeten heel stil met de nadruk op heel stil hopen op een overwinning van de neuzen brrrrrr Ga ook niet kijken , ga de buiten bbq opstoken |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Nee, doe dat aub niet. Heiligschennis is dat! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 15:14 schreef piet de paler het volgende:Moeten heel stil met de nadruk op heel stil hopen op een overwinning van de neuzen brrrrrr Ga ook niet kijken , ga de buiten bbq opstoken Nou ik ook niet! Bier staat koud, bbq aan en klaar! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Heb de foto wel gezien in het AD, bahbah! Heiligschennis, ongelofelijke actie weer van de KNJB!! Grof schandalig! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je zou ze toch op willen wachten in Delft.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Echt wel! Grrrrrrrrrr |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
beetje ver rijden helaas ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alle clubs die deel willen nemen aan de Europese Super League. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsja UEFA of Super League. who roles the money? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Herinnert u zich deze nog "Gerrit Zalm"? Deze mensen liegen nooit weet je -.- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: De vis wordt duur betaald... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 26 juni 2017 - 23:19 schreef van geil het volgende:Gerrit Zalm. De man van de euro. Europa. DSB. Fortis. ABN . En nu de formateur van een kabinet . Dat is het kwadraat van Danny Blind voor Oranje. ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bestuurders die het gedrocht Super League bedacht hebben. Of is het een wake-up call naar de UEFA? Net zo erg trouwens. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lood om oud ijzer dus. Belachelijk dat de Europa league relatief zo weinig oplevert en de Champions league zo overbetaald is. Dus UEFA is er voor mij niet minder om. Wanneer gaan we de gelden weer eens beter verdelen, zodat het in de breedte kwalitatief beter wordt. Alleen daarmee blijft de spanning binnen diverse competities aanwezig en de moeite waard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
UEFA en FIFA hebben boter op hun hoofd. Allee draait al jaren om geld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: V Praag wat een enge man |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Spelers Feyenoord toch, kan het wel op andere afschuiven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: quote van Praag: 'Waarom zou ik haat hebben tegen Feyenoord? En waarom hebben mensen haat tegen Ajax? Omdat ze er altijd van verliezen?'
Arrogantie ten top. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De bommenlegger bij de cafes |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Met stip, wat dupeert die de uitbater en ook de Feyenoorders die daar graag hun wedstrijd bekijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Baudet! Hij gunt anderen een zware griep. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das nog mild, er zijn er ook die je financieel in de afgrond helpen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja joh, altijd beter dan op de IC terecht komen. En dood gaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je aan de grond zit is dat de enige oplossing die mensen vaak nog zien. Sommige herstellen beter van een zware griep Henk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zeepbel Forum doorgeprikt......... |
|
|
|