|
|
piet de paler
|
|
|
Heel die lhbter kliek wat songfestival heet. Wat een discrimatie voor de gewone Hetero man ....... Hahahahah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al die Fransen die achterlijk Nederlands schrijven. Wat een belediging van onze schone taal. Hahaha!
Grapje piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan ik hebben, en ja als je 40 jaar niets in aan je Nederlandse taal doet. Dan krijg je dat, en dan ook Frans moet praten met je vriendin hahahahaa Maar ik kan heeeeeeel veeeeeeel hebben.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Seumeren. Slechte verliezer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zet supporters tegen elkaar op ........gevaarlijke actie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Broccoli . En zeker de mensen die dit verzonnen hebben . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat slecht.................... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gezien de uitslag zijn veel mensen BLM wel zat inmiddels... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik durdfe dit niet te memoreren Politieke, en beste jongetje van de klas.Vingerheffend naar Europa en de wereld....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou ie er gebroken van zijn of nie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Cor Pot.
Nog geen dag weg en hangt nu al de vuile was buiten.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op zich wel interessant om te horen hoe het een beetje liep, maar dit is idd wel meer iets voor een boek over 5 jaar oid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zie Oranje ook niet ver komen idd. dus dat thema ook weer snel achter ons. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Standaard, zeker ook de komende weken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Memphis. Gewoon omdat het kan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, niet Willem Engel. Die is al hersendood. Kan ie ook niet helpen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja een appel valt niet ver van de boom......pappa was ook zo, broertje de advocaat ook |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die kun je wel sticky maken op dit topic... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Frons de Boer again... Dat je 270 dagen nodig hebt gehad om te ontdekken dat je geen kwaliteiten hebt. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Moest wel lachen. Want Dirk Kuyt hoorde ik inderdaad continu over Stefan praten op tv.
Weet je ook meteen hoe ie met Dirk klikte. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2021 - 08:36 schreef Stylzz het volgende:[..] Moest wel lachen. Want Dirk Kuyt hoorde ik inderdaad continu over Stefan praten op tv. Weet je ook meteen hoe ie met Dirk klikte. De v is blijkbaar moeilijk uit te spreken als je stijf staat van de botox |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met haar bukake kop . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja precies, beetje excuus aanbieden voor het slavernij verleden, pffff tyfuswijf.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2021 - 16:14 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja precies, beetje excuus aanbieden voor het slavernij verleden, pffff tyfuswijf.. Sta je mooi voor lul tegenover al je slaven |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Die Femke is stiekum zelf een slavin...
Kuthoer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die nazaten zijn gewoon op geld uit, ze hebben die slaven niet eens gekend. Mijn opa moest voor de Duitsers In de oorlog onder dwang ook van alles doen ga toch ook niet om geld vragen.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Moeten wij dan ook Romeinen (Italie), Vikingen(Noorwegen, Zweden, Denemarken) aanklagen...
Pfff, die politici van ons die die dingen verzinnen, moeten ze aan de hoogste boom opknopen!
Landverraders zijn het! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zijn echt de weg kwijt daar, zet ze op een boot mat drum ‘s and base! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Halsema is Mussert 2.0 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je hebt slavenij en slavenij, maar uiteindelijk telt het alleen maar hoe je met de mens omgaat. De slaven hadden het niet overal slecht en zeker niet vergeleken uit de situatie waar ze uit kwamen. Generatie na generatie heeft hier de kans door gekregen zich in onze cultuur te integreren en onze kennis in onderwijs te genieten. Ja zeker waren er ook zat onmenselijk zaken waar te nemen, maar door de geschiedenis staan we samen nu waar we staan. Stop toch met die achterlijke excuuspolitiek en kijk vooruit. Gewoon dingen doen nu die we doen en elkaar onbezorgd de hand toerijken. Wat een gelul allemaal om politiek op een goed voetstukje te willen komen bij een jankend stukje publiek. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2021 - 04:26 schreef VVout het volgende:Je hebt slavenij en slavenij, maar uiteindelijk telt het alleen maar hoe je met de mens omgaat. De slaven hadden het niet overal slecht en zeker niet vergeleken uit de situatie waar ze uit kwamen. Generatie na generatie heeft hier de kans door gekregen zich in onze cultuur te integreren en onze kennis in onderwijs te genieten. Ja zeker waren er ook zat onmenselijk zaken waar te nemen, maar door de geschiedenis staan we samen nu waar we staan. Stop toch met die achterlijke excuuspolitiek en kijk vooruit. Gewoon dingen doen nu die we doen en elkaar onbezorgd de hand toerijken. Wat een gelul allemaal om politiek op een goed voetstukje te willen komen bij een jankend stukje publiek. helemaal mee eens , dat groepje jankerds die hopen op excuus zodat ze een schade vergoeding kunnen gaan eisen , en dan linkse regerings partijen die over elkaar vallen hoe erg ze het wel niet vinden bah wat een engerds |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2021 - 04:26 schreef VVout het volgende:Je hebt slavenij en slavenij, maar uiteindelijk telt het alleen maar hoe je met de mens omgaat. De slaven hadden het niet overal slecht en zeker niet vergeleken uit de situatie waar ze uit kwamen. Generatie na generatie heeft hier de kans door gekregen zich in onze cultuur te integreren en onze kennis in onderwijs te genieten. Ja zeker waren er ook zat onmenselijk zaken waar te nemen, maar door de geschiedenis staan we samen nu waar we staan. Stop toch met die achterlijke excuuspolitiek en kijk vooruit. Gewoon dingen doen nu die we doen en elkaar onbezorgd de hand toerijken. Wat een gelul allemaal om politiek op een goed voetstukje te willen komen bij een jankend stukje publiek. ach jij en ik hebben het niet meegemaakt, gezien mijn ptss weet ik er een beetje van als mensen je niet begrijpen maar groter hoeven we het ook niet te maken. netals de mensen die er nu om roepen, ze beroepen zich allemaal op hun overgrootouders of zelfs verder terug.
als land zijn we schuldig maar persoonlijk is niemand die nu leeft dat nog. niemand wordt ook vervolgd dus helemaal niemand wordt er ook beter van dus eigenlijk maakt het persoonlijk niet veel uit.
ik heb wel een andere flapdrol, het ABP. dat is de instantie die voor de veteranen besluit of ze iets wel of niet hebben en of dat dat wel of niet te maken heeft met dienst. het is een beslissing die binnen 180dgn moet worden genomen. in mijn geval is dat dus vandaag (alles eromheen etc ook) afgesloten.(begonnen 23-4-2019)
dat zijn echte flapdrollen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juli 2021 door pat -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2021 - 04:26 schreef VVout het volgende:Je hebt slavenij en slavenij, maar uiteindelijk telt het alleen maar hoe je met de mens omgaat. De slaven hadden het niet overal slecht en zeker niet vergeleken uit de situatie waar ze uit kwamen. Generatie na generatie heeft hier de kans door gekregen zich in onze cultuur te integreren en onze kennis in onderwijs te genieten. Ja zeker waren er ook zat onmenselijk zaken waar te nemen, maar door de geschiedenis staan we samen nu waar we staan. Stop toch met die achterlijke excuuspolitiek en kijk vooruit. Gewoon dingen doen nu die we doen en elkaar onbezorgd de hand toerijken. Wat een gelul allemaal om politiek op een goed voetstukje te willen komen bij een jankend stukje publiek. In de victoriaanse tijd werden blanken ook als slaven behandeld. Ik jank daar toch ook niet over. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Krabbendam, Driessen, Gouka en andere paupers
Martijn Krabbendam, Feyenoord-wanker van Voetbal International
'We weten toch allemaal dat 'clubliefde' niet bestaat bij een jongen die uit Apeldoorn komt'
Serieus kunnen we dit soort mensen AUB een stadion verbod geven? Mee werken aan al die smerige kut spelletjes, kut uitspraken, stoken en zuigen. Ik verwacht een rectificatie lamlul, ik kom gvd van Apeldoorn ZUID, uit een rasechte Feyenoord familie. Daarna Harderwijk, en die kwamen toch HEEL VAAK in Rotterdam. Misschien geen Rotterdams bloed in mij, en misschien voel ik niet wat een echte Rotterdammer voelt. Maar het maakt toch geen kut uit waar je vandaan komt? Ik doe er alleen helaas langer over om daar te komen!
Zo dat moest ik even kwijt, sorry peoples. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha die gozert die wilde het shirtje van Til niet aan dat jonge ventje geven.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja wat een triesteling haha Tokkie volk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 - 18:05 schreef RenatoBos het volgende:Haha die gozert die wilde het shirtje van Til niet aan dat jonge ventje geven.... Lees net dat we een steward heeft ingegrepen, kind heeft 't shirt alsnog. |
|
|
|