|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stylzz heeft solidariteit laten zien. Het wij gevoel. Waaaaaauuuuuwwww. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En de FIA, hadden gewoon in de uitslag 5 plaatsen terug moeten zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
KNVB ,pleur op met die van Gaal . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat dacht je van Blind?? Hoe kan die in godsnaam weer op de loonlijst komen na een kwalificatie zo te verneuken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Pas maar op dat je zo net geHenkerT wordt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen ruzie maken .............. Vrijheid van meninguiting ( voor sommigen ) hahahah |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 12:13 schreef MightyAce het volgende:[..] Wat dacht je van Blind?? Hoe kan die in godsnaam weer op de loonlijst komen na een kwalificatie zo te verneuken! Wist ik niet eens , ook op pleuren . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Nu nog een vrouw en een transgender erbij, en zie eens hoe politiek correct we zijn. Wel onder de Fuhrer Van Gaal, dat wel... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Piet voor alle onzin die hij verkondigt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha. Maar t is zo. Anders kreeg je de diversiteit maffia achter je aan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De verveling of de wedstrijd spanning gaat omhoog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juli 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 13:05 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Nu nog een vrouw en een transgender erbij, en zie eens hoe politiek correct we zijn. Wel onder de Fuhrer Van Gaal, dat wel... Ik vind jou wel een vrouw. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: We zitten gewoon on topic en zijn vol verwachting voor vanavond Piet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Al wordt het wel tijd om religie als mutant virus te gaan behandelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee joh, vakantie in Frankrijk. Heb nog geen gevoel bij deze wedstrijd. Pas als ze indruk maken wordt het weer wat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Samen met diversiteit, als je geen regenboog lul hebt ben je de sjaak. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 13:44 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee joh, vakantie in Frankrijk. Heb nog geen gevoel bij deze wedstrijd. Pas als ze indruk maken wordt het weer wat. Ik ga in Augustus naar Marseille voor 2 weekjes. Kan niet langer, de beestjes moeten verzorgd worden, Waar zit je ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Diversiteit prima. En hoe vaker dat thema benoemd wordt,, des te meer de achterlijken het verschil willen benadrukken in ik-hun. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 13:47 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik ga in Augustus naar Marseille voor 2 weekjes. Kan niet langer, de beestjes moeten verzorgd worden, Waar zit je ? Loire gebied, in buurt Amboise. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 13:50 schreef FR-Henk het volgende:Diversiteit prima. En hoe vaker dat thema benoemd wordt,, des te meer de achterlijken het verschil willen benadrukken in ik-hun. Precies, het vergroot de polariteit alleen maar. Heb altijd al kennissen gehad van diverse nationaliteiten en geaardheid en me nooit gerealiseerd dat je er een thema van moest maken. Door het zo te benadrukken wekt wel een soort aversie op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 13:56 schreef VVout het volgende:[..] Precies, het vergroot de polariteit alleen maar. Heb altijd al kennissen gehad van diverse nationaliteiten en geaardheid en me nooit gerealiseerd dat je er een thema van moest maken. Door het zo te benadrukken wekt wel een soort aversie op. Yep, dat zie je ook hier terug. Je gooit een hengeltje uit en.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik doelde op Fraser he ;-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 12:13 schreef MightyAce het volgende:[..] Wat dacht je van Blind?? Hoe kan die in godsnaam weer op de loonlijst komen na een kwalificatie zo te verneuken! Echt onbegrijpelijk. Helemaal de weg kwijt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En danken ze Patrick Lodewijks ook nog ff af... |
|
|
|