|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lichtelijk overdreven, tuurlijk, maar iedereen vreet het. De media het meest. En dan wordt het groter.
Verdenk Simeone in dit geval ook van een beetje acting. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima voorbeeld voor de jeugd . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2021 - 11:00 schreef FR-Henk het volgende:[..] Oneens. Door zo'n man tref je een echte tegenstander. En geen slaapverwekkend geheel. En wat doet ie verkeerd? Een duwtje geven aan Slot? Hou toch op. Was smaakmaker en trad op tegen eigen speler en had recht te twijfelen aan de 2-1. Maar goed, kop boven het maaiveld... Na de wedstrijd Slot de hand weigeren en weg duwen, dan ga je te ver. Passie tijdens de wedstrijd, prima natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was niet verstandig, maar zo groot en erg vond ik het niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hij komt aan iemand van Feyenoord, das genoeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Snap ik. Slot ging daar na afloop geweldig nuchter op in. Maakte het onbelangrijk. Heel goed. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 - 10:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Snap ik. Slot ging daar na afloop geweldig nuchter op in. Maakte het onbelangrijk. Heel goed. Genoeg om een flapdrol te zijn en verder lekker zijn gang laten gaan natuurlijk, t's wat 't is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dafuq....
Roze kameraden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is een supportersinitiatief. Is prima toch. T doet niks kwaad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Roze kameraden past prima bij de uitstraling van onze club..alsjeblieft kap met die onzin. Niks tegen lhtb-ers overigens naar laat dat fanclubje maar achterwege.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hand in hand lopen ze toch al. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waren onze tijd al ver vooruit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De "persoon" die Berghuis z'n dochtertje dood wenst. Jezus man. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Eens Hersenloos tokkievolk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mee eens.
Mijn Telegraaf was trouwens het artikel dat t doet voorkomen alsof Slot teleurgesteld zou zijn in de transfers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Eens, al is 'flapdrol' dan nog complimenteus. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Echt wel, die moet je uit voorzorg op laten nemen denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Berghuis Die denkt dat je als een hoer kunt overstappen van klant naar klant En je zonder problemen tralalala tussen aardsrivalen kan overstappen.........en dat tussen de duizenden fans,niet een paar hersenlozen zitten die rare dingen gaan roepen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat betekent niet dat je moet accepteren dat je gezin bedreigd wordt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Piet, een ijsbal ok, maar kinderen laat je er buiten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo is dat. Opknopen dat tuig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik praat het niet goed, dat lees je ook als ik zeg dat er gekken tussen zitten Maar hij had na moeten denken wat er kan gebeuren, Hij heeft toch gezien op de tribunes wat daar tussen zit? Maar je kan dit niet tolereren maar wel verwachten toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 augustus 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja Piet, verwachten kon je dit natuurlijk. Ik werd er ook niet vrolijk van laat maar zeggen.
Er zijn er alleen die echt er over gaan, pijpbom in een vak gooien, hamertje tik je en weet ik wat. Soms kan je alleen maar met je hoofd schudden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het zit in de mensheid ( sommigen) gaat het niet om hootsies dan wel om ajax Zit geen verschil tussen, als de meerderheid maar helder blijft Ook op het forum zijn genoeg weldenkenden... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja joh zit jij daar ook bij? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jazeker maar ik dacht dat ik de enigste was.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een 24-jarige man uit Eindhoven is veroordeeld voor het weghalen van een babylijkje uit een graf, het openen van twee andere graven, diefstal van kruizen en urnen met asresten en het bekladden van de muur van een kerk.
Damian H. krijgt een gevangenisstraf van een jaar, waarvan ruim acht maanden voorwaardelijk, en een taakstraf van 240 uur. Verder moet de man zich laten behandelen aan zijn problematiek en mag hij drie jaar niet op begraafplaatsen en in kerken komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan zit er iets niet goed in je pan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 - 15:59 schreef RenatoBos het volgende:Een 24-jarige man uit Eindhoven is veroordeeld voor het weghalen van een babylijkje uit een graf, het openen van twee andere graven, diefstal van kruizen en urnen met asresten en het bekladden van de muur van een kerk. Damian H. krijgt een gevangenisstraf van een jaar, waarvan ruim acht maanden voorwaardelijk, en een taakstraf van 240 uur. Verder moet de man zich laten behandelen aan zijn problematiek en mag hij drie jaar niet op begraafplaatsen en in kerken komen. WTF |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Satanisme, kuurtje duivel uitdrijving. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er zijn toch ook bloemenleggers die geloven in een politiek pedofielen netwerk Gekken zijn het |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dé voetbalwereld
‘ Romelu Lukaku is dankzij zijn megatransfer van Internazionale naar Chelsea in een klap de duurste voetballer aller tijden. De Belgische spits heeft nu in totaal 327 miljoen euro aan transfergeld gegenereerd en dat is zelfs meer dan Neymar.’
Lukaku. Ze zijn gek geworden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die moet je zeker aanpakken want dat zijn halve tbs'ers ,en misschien zelfs hele tbs'ers.
Ik walg ook hoor van Berghuis ,maar dat had ik al toen hij nog voor ons speelden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 - 07:45 schreef Stylzz het volgende:Dé voetbalwereld ‘ Romelu Lukaku is dankzij zijn megatransfer van Internazionale naar Chelsea in een klap de duurste voetballer aller tijden. De Belgische spits heeft nu in totaal 327 miljoen euro aan transfergeld gegenereerd en dat is zelfs meer dan Neymar.’ Lukaku. Ze zijn gek geworden Je mag je serieus afvragen waarom hieraan zoveel geld verspeeld wordt en op wat voor manier ze aan deze gelden komen.
Bezopen!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 - 08:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die moet je zeker aanpakken want dat zijn halve tbs'ers ,en misschien zelfs hele tbs'ers. Ik walg ook hoor van Berghuis ,maar dat had ik al toen hij nog voor ons speelden. Echt waar en het veroorzaakt dat ze nu al zitten broeden bij de KNVB om bij bepaalde spreekkoren de wedstrijd stil te leggen.
Het komt onder een vergrootglas en je kan er gif op innemen dat het gaat gebeuren door een klein groepje verstierders. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 - 08:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die moet je zeker aanpakken want dat zijn halve tbs'ers ,en misschien zelfs hele tbs'ers. Ik walg ook hoor van Berghuis ,maar dat had ik al toen hij nog voor ons speelden. Ik niet. Voor mij was Berghuis een verademing voor Feyenoord, Ongeacht zijn fratsen. De beste voetballer in jaren binnen de gelederen van Feyenoord. Maar naar ajaks.. die zag ik niet direct aankomen dus vanaf nu gewoon lucht. Bedreigingen uiteraard.. maar dreigen om je kinderen wat aan te doen, begint het bij mij te koken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|