|
|
Xapter
|
|
|
Voor vrijwel niemand was het goed te beoordelen, maar Anthony Lurling liet er geen twijfel over bestaan. "Ik zag het meteen, die bal was echt wel over de lijn", aldus de NAC-aanvaller na afloop van Feyenoord-NAC (1-0). Lurling: "Ik snap eerlijk gezegd de discussie niet. Over de lijn is over de lijn. Klaar. Feyenoord drie punten, en wij met lege handen. Maar ach, dat zijn we bij NAC wel gewend. We hebben hier in competitieverband nog nooit gewonnen." Lurling bleek verder ook opmerkelijk positief over zijn oude werkgever. "Dit weten niet veel mensen, maar van kinds af aan ben ik supporter van de club. Ik ging vroeger ook regelmatig naar De Kuip. Van mij had Feyenoord kampioen mogen worden." De 36-jarige Brabander kijkt ook nog altijd met trots en plezier terug op zijn eigen periode in Rotterdamse dienst. "Ondanks mijn Kuipvrees waren de twee jaar bij Feyenoord de mooiste in mijn voetballeven. En dat zal altijd zo blijven." Over zijn eigen spel in De Kuip vanmiddag was de grillige veteraan wel zeer kritisch. "Ik moet eerlijk zijn en ook in de spiegel kijken. Op een enkele opleving na was ik over de hele wedstrijd gezien helemaal niets in Rotterdam", aldus Lurling.
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/8975/lurling-bal-was-over-de-lijn.html |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit maakt alle matennaaierij wel goed ja. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ehhh...nog steeds een matennaaier |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Maar gauw een rennie genomen :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bah, wat zou ie gezegd hebben als hij wel goed had gespeeld.
NSB'er |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooi stukje,alsof hij t zelf geschreven heeft.
:):):):):):)(:() |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ondanks mijn kuipvrees... Hahaha ! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Lurling///Held!!! Maar had ik eerder al gezegd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lul wil zeker jeugdtrainer worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zou n mooi topic zijn |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Flapdrol op sokken ? ;) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat is hij eigenlijk een laf minderwaardig onderkruipsel.
Een persoon die iets niet koopt omdat de verkoper een conflict heeft met een vriend is een minderwaardig onderkruipsel. Dat is al reden genoeg om je ballen te laten amputeren.
Mij vervolgens aanvallen op een forum puur vanwege een discussie met datzelfde vriendje betekend dat je die nutteloze piemel ook maar meteen kunt inleveren.
Maar ik ga ervan uit dat zoiets geen straf voor jou is. Want je lijkt me meer het type dat neemt ipv geeft. En daarbij heb je geen piemel en of ballen nodig. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 10:15 schreef Wim2 het volgende:Wat ben ik eigenlijk een laf minderwaardig onderkruipsel. Een persoon die iets niet koopt omdat de verkoper een conflict heeft met een vriend is een minderwaardig onderkruipsel. Dat is al reden genoeg om je ballen te laten amputeren. Mij vervolgens aanvallen op een forum puur vanwege een discussie met datzelfde vriendje betekend dat je die nutteloze piemel ook maar meteen kunt inleveren. Maar ik ga ervan uit dat zoiets geen straf voor jou is. Want je lijkt me meer het type dat neemt ipv geeft. En daarbij heb je geen piemel en of ballen nodig. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Luling viespeuk, boehoe.......kuipvrees en daarna alleen maar min praten over onze club! Oprotten schande dit topic! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 10:15 schreef Wim2 het volgende:Wat is hij eigenlijk een laf minderwaardig onderkruipsel. Een persoon die iets niet koopt omdat de verkoper een conflict heeft met een vriend is een minderwaardig onderkruipsel. Dat is al reden genoeg om je ballen te laten amputeren. Mij vervolgens aanvallen op een forum puur vanwege een discussie met datzelfde vriendje betekend dat je die nutteloze piemel ook maar meteen kunt inleveren. Maar ik ga ervan uit dat zoiets geen straf voor jou is. Want je lijkt me meer het type dat neemt ipv geeft. En daarbij heb je geen piemel en of ballen nodig. eh? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 10:15 schreef Wim2 het volgende:Wat is hij eigenlijk een laf minderwaardig onderkruipsel. Een persoon die iets niet koopt omdat de verkoper een conflict heeft met een vriend is een minderwaardig onderkruipsel. Dat is al reden genoeg om je ballen te laten amputeren. Mij vervolgens aanvallen op een forum puur vanwege een discussie met datzelfde vriendje betekend dat je die nutteloze piemel ook maar meteen kunt inleveren. Maar ik ga ervan uit dat zoiets geen straf voor jou is. Want je lijkt me meer het type dat neemt ipv geeft. En daarbij heb je geen piemel en of ballen nodig. :) |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 10:15 schreef Wim2 het volgende:Wat is hij eigenlijk een laf minderwaardig onderkruipsel. Een persoon die iets niet koopt omdat de verkoper een conflict heeft met een vriend is een minderwaardig onderkruipsel. Dat is al reden genoeg om je ballen te laten amputeren. Mij vervolgens aanvallen op een forum puur vanwege een discussie met datzelfde vriendje betekend dat je die nutteloze piemel ook maar meteen kunt inleveren. Maar ik ga ervan uit dat zoiets geen straf voor jou is. Want je lijkt me meer het type dat neemt ipv geeft. En daarbij heb je geen piemel en of ballen nodig. Dat is hij zeker doet me een beetje aan jouw denken wim2 :P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 10:15 schreef Wim2 het volgende:Wat is hij eigenlijk een laf minderwaardig onderkruipsel. Een persoon die iets niet koopt omdat de verkoper een conflict heeft met een vriend is een minderwaardig onderkruipsel. Dat is al reden genoeg om je ballen te laten amputeren. Mij vervolgens aanvallen op een forum puur vanwege een discussie met datzelfde vriendje betekend dat je die nutteloze piemel ook maar meteen kunt inleveren. Maar ik ga ervan uit dat zoiets geen straf voor jou is. Want je lijkt me meer het type dat neemt ipv geeft. En daarbij heb je geen piemel en of ballen nodig. Is het jouw tweeling broer Wim? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is die Quote op n bordje te krijgen Wim??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Topic met vreemde wending. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Waar is ie, ben er klaar voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ehh, ging iets verkeerd.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
waarschijnlijk bij je geboorte al,:) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Was voor iemand anders bedoelt.
Hij had mijn vrouw verkracht en mijn kinderen bepist.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 19:36 schreef Wim2 het volgende:[..] Was voor iemand anders bedoelt. Hij had mijn vrouw verkracht en mijn kinderen bepist. Ah hebbis, hier gebleven jij, had nog wat af te handelen.
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Twee van mijn kinderen kunnen niets meer zien door de pis.
Die duivelse Reineart ! Ik zal hem pakken en zijn penis amputeren! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ziezo, Reinaert zal nooit meer mijn vrouw verkrachten en mijn kinderen bepissen.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat wil je nou eigenlijk bereiken LUL!
O ja...Aandacht... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik was het niet!!
Het was Reinaert de sluwe vos! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beter je klassiekers kennen. Vanden Vos Reynaerde. In dit Forum heb jijzelf hondsdolheid.
En als schizofreen.... Is Wimpie niet alleen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Leuk die foto van Wim.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 19:48 schreef Wim2 het volgende:[..] Twee van mijn kinderen kunnen niets meer zien door de pis. Die duivelse Reineart ! Ik zal hem pakken en zijn penis amputeren! WTF.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010