|
|
JanM
|
|
|
Mulder//HELD!
Janmaat///HELD!
Mathijsen///HELD!
Clasie///HELD!
Pellè///HELD!
Overige posities waren natuurlijk zonder enige discussie voor:
Van Beek///HELD!
BMI///HELD!
Vilhena///HELD!
Vormer///HELD!
Immers///HELD!
en
Boëtius///HELD!
maar dan zouden het wel héél veel Feyenoorders zijn ;-P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 december 2013 door JanM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Laat ze nog maar even in die waan! De prijzen worden pas eind van het seizoen verdeeld! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: of,,,,,,, is de rechtsbuiten en de nr 10 toch echt de dooddoener? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat wist ik niet, wat knap |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Morgen ben je het alweer vergeten.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gewoon de held van deze transferperiode, echt tof hoe hij die volgevreten dikzak te kijk zet, ghèhè. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2014, en Tonny heeft al meer goed gedaan dan de 4 maanden ervoor. Hoopgevend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: en hij was nog jarig ook... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Allemaal een 8 en Pelle een 10 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mulder 7 Janmaat 8 de Vrij 7,5 Mathijsen 7 Bruno MI 8 Clasie 8,5 Immers 7,5 de Vilhena 8 Schaken 8,5 Pellé 9,5 Boëtius 9
Goossens 7
Koeman 9 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een 10 krijgt ie als ie al zijn kansen zou benutten ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder 6 Janmaat 7 De Vrij 7,5 Mathijsen 6 BMI 8 Clasie 8 Immers 6 Vilhena 7 Schaken 8,5 Boetius 8,5 Pelle 9.
Goossens 8
Koeman 8.eindelijk n's positiewisselingen in de voorhoede. Immers in n meer controlerende rol. en volledig doordekken! Prima.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis Mulder 6 Janmaat 7,5 De Vrij 7,5 Mathijsen 7 BMI 8 Clasie 7,5 Vilhena 7 Immers 6 Schaken 8,5 Pellè 8,5 Boëtius 8,5
Wissel Goossens -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 januari 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Basis Mulder 6 Janmaat 7 De Vrij 7,5 Mathijsen 6,5 BMI 7,5 Clasie 7,5 Vilhena 7 Immers 6 Schaken 7,5 Pellè 8 Boëtius 7,5
Wissel Goossens 6 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Mulder 6,5 Janmaat 7,5 De Vrij 7,5 Mathijsen 7 BMI 7,5 Clasie 7 Vilhena 7 Immers 6,5 Schaken 8 Pellè 8,5 Boëtius 8
Wisselspeler(s): Goossens 6,5
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die lage cijfers van Mulder snap ik dit keer niet en die van immers ook niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 16:36 schreef van geil het volgende:Mulder 6 Janmaat 7 De Vrij 7,5 Mathijsen 6 BMI 8 Clasie 8 Immers 6 Vilhena 7 Schaken 8,5 Boetius 8,5 Pelle 9. Goossens 8 Koeman 8.eindelijk n's positiewisselingen in de voorhoede. Immers in n meer controlerende rol. en volledig doordekken! Prima. Leg jij eens uit waarom jij Immers van een 7 naar een 6 zet, los ervan dat ik een 6 veel te laag vind? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik gaf m eerst n 7 voor t positiespel. later realiseerde ik me dat dat eigenlijk de verdienste van koeman was. dus maakte er n 6 van. was voldoende maar ik vond dat hij veel te traag handelde,haalde vaak de snelheid er uit. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Basisteam: Mulder 6,5 Janmaat 7 De Vrij 7,5 Mathijsen 7 BMI 7,5 Clasie 7,5 Vilhena 6,5 Immers 7 Schaken 8 Pellè 8,5 Boëtius 8 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 18:06 schreef van geil het volgende:Ik gaf m eerst n 7 voor t positiespel. later realiseerde ik me dat dat eigenlijk de verdienste van koeman was. dus maakte er n 6 van. was voldoende maar ik vond dat hij veel te traag handelde,haalde vaak de snelheid er uit. Immers kon zeker de eerste helft het hoge baltempo niet aan. Spel ging grotendeels aan hem voorbij en als hij wel in balbezit kwam duurde het wat langer of ging het mis. Dus eens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mulder was af en toe wat weifelend. En heeft eigenlijk verder ook weinig te doen gehad. Dus dan haal je geen dikke voldoende. Immers liep wat in de weg bij het hoge baltempo, zeker de eerste helft. Daarom zesjes voor beide. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat krijg je als je er geen verstand van heb ;-) .... En dan ben ik nog vrij positief geweest over Erwin Mulder qua punten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De punten vanuit de Trein
Mulder 6.5 ( geen schuld aan beide doelpunten) Janmaat 7 De Vrij 6.5 Mathijssen 6.5 BMI 7 Clasie 7 Immers 6 Vilhena 6.5 Schaken 7 Pellè 7.5 Boëtius 7.5
Goossens 6
Ze laten nog te veel kansen liggen , daarom heb ik ze niet hoge cijfers gegeven |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 19:50 schreef de bluffer het volgende:De punten vanuit de Trein Mulder 6.5 ( geen schuld aan beide doelpunten) Janmaat 7 De Vrij 6.5 Mathijssen 6.5 BMI 7 Clasie 7 Immers 6 Vilhena 6.5 Schaken 7 Pellè 7.5 Boëtius 7.5 Goossens 6 Ze laten nog te veel kansen liggen , daarom heb ik ze niet hoge cijfers gegeven Het gaat niet alleen om kansen benutten, ook het veldspel is van invloed . Maar dat is voor blijkbaar niet van toepassing gezien je punten ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 19:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het gaat niet alleen om kansen benutten, ook het veldspel is van invloed . Maar dat is voor blijkbaar niet van toepassing gezien je punten ... Nou dat zag je bij die twee tegen doelpunten, daar was het veldspel zeker niet goed verder heb ik een zeer goeie terug reis, tot a.s. woensdag in de Arenatheater weer een zege |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Twee voetbalkenners hoor.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rob Neus verpest dit topic |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hoezo 'Neus'? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hahaha.. en toch vind ik m irritant op tv.:) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echte Feyenoordert die Geus. Zit ook vaak in de Kuip bij de wedstrijden. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hoe kun je nou deze op de Topic plaatsen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Basisteam: Mulder 7 Janmaat 7 De Vrij 7,5 Mathijsen 7 BMI 7,5 Clasie 7,5 Vilhena 7 Immers 7 Schaken 7 Pellè 8,5 Boëtius 8 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Door de juiste YouTube code tussen [youtube] en [/youtube] te plaatsen. Hoezo? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kwam bij mij ook al op, daar was je me voor.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hier zou ik normaal gesproken reageren met iets dat ik helderder van geest zou zijn, maar na gister gaat dat ook niet meer op ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 6.5 Janmaat 7.5 De Vrij 7.5 Mathijsen 7 BMI 8 Clasie 7 Vilhena 7 Immers 6.5 Schaken 8.5 Pellè 8.5 Boëtius 8.5
Wissel: Goossens /
Ga Goossens geen cijfer geven, heeft 8 minuten meegedaan.. 1 goede voorzet en hij krijgt hier al een 7..
Vond Immers weer keihard werken maar voetballend niet goed genoeg vandaag, vandaar de 6.5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ga er straks maar eens voor zitten. Elk punt telt he.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 20:20 schreef de bluffer het volgende:[..] Nou dat zag je bij die twee tegen doelpunten, daar was het veldspel zeker niet goed verder heb ik een zeer goeie terug reis, tot a.s. woensdag in de Arenatheater weer een zege Die 2 tegen doelpunten had helemaal niks met het veldspel te maken! Individuele fouten ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
begon met slaapmomentje van Clasie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee begon met slappe bal op verkeerde been bij Clasie van Vilhena |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Onzin! Clasie vraagt om de bal , dan moet ie maar overal rekening mee houden. Clasie draaide ook verkeerd weg en Vilhena had het ook anders kunnen oplossen door de Vrij aan te spelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 17:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Onzin! Clasie vraagt om de bal , dan moet ie maar overal rekening mee houden. Clasie draaide ook verkeerd weg en Vilhena had het ook anders kunnen oplossen door de Vrij aan te spelen. Dat balletje van Tonny was te zacht ingespeeld, waardoor Clasie moeilijker kon opendraaien. Beide gingen de fout in, maar het begint bij Tonny. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil