|
|
tomson
|
|
|
Mokotjo bungelt er nog net bij. Laatste week denk ik :p |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 19:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat balletje van Tonny was te zacht ingespeeld, waardoor Clasie moeilijker kon opendraaien. Beide gingen de fout in, maar het begint bij Tonny. En Mulder, de standbeeld . Deed weer eens niet eens de moeite ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 1e goal apatisch. Raar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik had inderdaad ook het idee dat er meer in had gezeten. Leek verrast. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vond t irritant dat hij al schuldverwijtende gebaren maakte voordat de bal over de lijn was.en dat gebeurt vaak. duik gewoon n's. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 23:10 schreef van geil het volgende:ik vond t irritant dat hij al schuldverwijtende gebaren maakte voordat de bal over de lijn was.en dat gebeurt vaak. duik gewoon n's. +1 |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Basis: Mulder 8 Janmaat 8 De Vrij 8 Mathijsen 8 BMI 8 Clasie 8 Vilhena 8 Immers 8 Schaken 8 Pellè 8 Boëtius 8
Wissel: Goossens -
Van mijn kant voor iedereen een 8 voor deze wedstrijd. Gewoon een hele goede wedstrijd waarin 2 slippertjes meteen twee tegendoelpunten opleveren. Verder de wedstrijd compleet gedomineerd, jezelf niet van de wijs laten brengen door een tegendoelpunt. Goed afjagen, vrijwel constant scherp, overal bovenop en goed positiespel. Eerlijk gezegd is dit de beste wedstrijd van het seizoen. En zulk positiespel en zo tegelijk jagen, dat kan alleen als iedereen doet wat hij moet doen. Als er bijvoorbeeld twee spelers verzaken, dan lukt dit niet en gaat het fout. Daarom wat mij betreft een absolute teamprestatie die ik graag beloon met een 8 voor iedereen. Goossens niet, want die speelde naar mijn mening tekort. Of je moet zijn goede voorzet gelijk met een 8 belonen, maar dat lijkt me wat te optimistisch.
Als er morgenavond net zo wordt gespeeld, dan ben ik ervan overtuigd dat we met de winst naar huis gaan! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mulder 6,5 Als je zo weinig te doen hebt doe dan hetgeen wat je moet doen tenminste goed.. Janmaat 7. Wanneer ga je nu ook eens scoren ? Van hem verwachtte ik het eerder dan van de Vrij. De Vrij 8 Zelfs scoren ! Hoop ik vaker te zien. Mathijsen 7 Baas van de verdediging, maar dat geintje met die bloedneus stond hij er even knullig op. BMI 8 Vond hem beresterk spelen. Is zijn post oranje dipje gelukkig weer te boven. Clasie 7 Solide, met een paar slippertjes waarvan een een tegengoal inleidde. Vilhena 7 Goed gespeeld, half punt aftrek voor dat achterlijke juichen.. Immers 7,5 Je weet wat je aan hem hebt. Love it or leave it :p Schaken 8 Eindelijk maakte je de praatjes vooraf eens waar. Hield mijn hart al vast. Pellè 9 Deed eigenlijk alles goed. Was zelfs af en toe de spelmaker Boëtius 8.5 Bezorgt iedere back waar hij tegen staat een kutdag :)
Goossens 6 voor de moeite. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 - 13:49 schreef tomson het volgende:[..] Mulder 6,5 Als je zo weinig te doen hebt doe dan hetgeen wat je moet doen tenminste goed.. Janmaat 7. Wanneer ga je nu ook eens scoren ? Van hem verwachtte ik het eerder dan van de Vrij. De Vrij 8 Zelfs scoren ! Hoop ik vaker te zien. Mathijsen 7 Baas van de verdediging, maar dat geintje met die bloedneus stond hij er even knullig op. BMI 8 Vond hem beresterk spelen. Is zijn post oranje dipje gelukkig weer te boven. Clasie 7 Solide, met een paar slippertjes waarvan een een tegengoal inleidde. Vilhena 7 Goed gespeeld, half punt aftrek voor dat achterlijke juichen.. Immers 7,5 Je weet wat je aan hem hebt. Love it or leave it :p Schaken 8 Eindelijk maakte je de praatjes vooraf eens waar. Hield mijn hart al vast. Pellè 9 Deed eigenlijk alles goed. Was zelfs af en toe de spelmaker Boëtius 8.5 Bezorgt iedere back waar hij tegen staat een kutdag :) Goossens 6 voor de moeite. +1 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kun je dus tellen Jan |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
020-Feyenoord 3-1
Mulder 3 Janmaat 5 van Beek 7 Mathijsen 6 Bruno MI 6 Clasie 5 Vilhena 7 Immers 3 Schaken 5 Pellé 5 Boëtius 6
Koeman 3 ( Waardeloze wissels )
Nelom 3 Armenteros 3 Goossens 3 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Mulder 6 Janmaat 4 Van Beek 7 Mathijsen 6 BMI 6,5 Clasie 4 Vilhena 7 Immers 4 Boetius 7 Pelle 6 Schaken 4
Nelom 4 Armenteros 4 Goossens - |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder 3 Janmaat 5 van beek 7,5 Mathijsen 6 BMI 6,5 Clasie 5 Immers 3 Vilhena 8 Schaken 6 Pelle 6 Boetius 6,5
Koeman n drie. speelt niet in op de veranderingen van de Boer. en die wissels pffffffffffffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis Mulder 4 Janmaat 5 Van Beek 6,5 Mathijsen 5,5 Indi 6 Clasie 4 Vilhena 7 Immers 3 Schaken 6,5 Pellè 6 Boëtius 5,5
Wissels Nelom 4 Armenteros 4 Goossens - |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 22:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:BasisMulder 4 Janmaat 5 Van Beek 6,5 Mathijsen 5,5 Indi 6 Clasie 4 Vilhena 7 Immers 3 Schaken 6,5 Pellè 6 Boëtius 5,5 WisselsNelom 4 Armenteros 4 Goossens - Eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 3 Janmaat 4 Van Beek 5 Mathijsen 4 Indi 6 Clasie 3 Vilhena 6.5 Immers 3 Schaken 6.5 Pellè 4 Boëtius 4
Wissels: Nelom 3 Armenteros 3 Goossens / |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
In de auto onderweg
Mulder 5.5 Janmaat 5 Verbeek 6 Mathijsen 5 BMI 6 Clasie 4 Immers 3 direkt zaterdag op de bank (lui varken) Vilhena 6.5 Schaken 6.5 Pellè 5 Boetius 5
Wissels: Nelom 4 Armenteros 4 Goossens - |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Clasie was volgens mij met de gedachten bij Benfica zo slecht was hij bezig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daar heb jij hem zeker voor gescout. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het was bewust wat 020 ging doen. Clasie het zo moeilijk mogelijk maken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Makkelijk dan voor de tegenstanders: Clasie vast zetten en het is een makkie tegen Feyenoord
Zou wel triest zijn en van een bedenkelijke niveau van de rest als dit waar is ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Eerst nog de wedstrijd die ons veel vertrouwen gaf voor gisteren:
19e ronde (Utrecht uit: 2-5) 13 posts
Mulder 6,7 Janmaat 7,3 De Vrij 7,6 Mathijsen 7,0 Martins Indi 7,8 Clasie 7,5 Vilhena 7,2 Immers 6,9 Boëtius 8,2 Pellè 8,5 Schaken 8,0
Goossens 6,7
Gemiddeld:
TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld
Clasie (21 x basis en 1 x als invaller) J 6,38 Mathijsen (16 x basis en 1 x als invaller) J 6,09 Pellè (21 x basis) J 6,05 Janmaat (21 x basis) J 5,88 Boëtius (13 x basis en 3 x als invaller) J 5,80 Martins Indi (21 x basis) J 5,71 Mulder (23 x basis) J 5,67 Vormer (7 x basis en 7 x als invaller) J 5,64 De Vrij (20 x basis) J 5,44 Immers (22 x basis) J 5,37 Nelom (12 x basis en 2 x als invaller) J 5,28 Goossens (4 x basis en 10 x als invaller) J 5,25 Vilhena (21 x basis en 1 x als invaller) J 5,13 Schaken (19 x basis en 4 x als invaller) J 4,93 Armenteros (12 x basis en 4 x als invaller) J 4,81
<50% (mee)gespeeld:
Van Beek (4 x basis en 4 x als invaller) N 6,50 Lamprou (1 x als invaller) N 6,00 Te Vrede (1 x basis en 6 x als invaller) N 5,87 Kongolo (1 x basis en 3 x als invaller) N 5,53 Bakkal (1 x basis en 6 x als invaller) N 5,27 Van Deelen (1 x basis) N 4,36 Verhoek (5 x als invaller) N 4,20 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heb (nog) geen zin om punten te geven want dan krijgen ze allemaal een 3 (m.u.v. Van Beek en Vilhena), maar hierbij de resultaten tot nu toe:
Beker (020 uit: 3-1) 7 posts
Mulder 4,1 Janmaat 4,7 Van Beek 6,5 Mathijsen 5,4 Martins Indi 6,1 Clasie 4,1 Vilhena 7,0 Immers 3,1 Boëtius 5,5 Pellè 5,4 Schaken 6,0
Nelom 3,7 Armenteros 3,7 Goossens 3,0
Gemiddeld:
TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld
Clasie (22 x basis en 1 x als invaller) J 6,28 Mathijsen (17 x basis en 1 x als invaller) J 6,05 Pellè (22 x basis) J 6,02 Janmaat (22 x basis) J 5,83 Boëtius (14 x basis en 3 x als invaller) J 5,78 Martins Indi (22 x basis) J 5,73 Vormer (7 x basis en 7 x als invaller) J 5,64 Mulder (24 x basis) J 5,60 De Vrij (20 x basis) J 5,44 Immers (23 x basis) J 5,27 Vilhena (22 x basis en 1 x als invaller) J 5,21 Nelom (12 x basis en 3 x als invaller) J 5,17 Goossens (4 x basis en 11 x als invaller) J 5,09 Schaken (20 x basis en 4 x als invaller) J 4,98 Armenteros (12 x basis en 5 x als invaller) J 4,74
<50% (mee)gespeeld:
Van Beek (5 x basis en 4 x als invaller) N 6,50 Lamprou (1 x als invaller) N 6,00 Te Vrede (1 x basis en 6 x als invaller) N 5,87 Kongolo (1 x basis en 3 x als invaller) N 5,53 Bakkal (1 x basis en 6 x als invaller) N 5,27 Van Deelen (1 x basis) N 4,36 Verhoek (5 x als invaller) N 4,20 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
onafhankelijk van de rest van de wedstrijd allemaal een 3. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder 3 Janmaat 6 De Vrij 6,5 Mathijsen 5 Bmi 6 Clasie 5,5 Goossens 6 Immers -3 Schaken -3 Boetius 6 Pelle 6
Armenteros 6
Koeman 3. weer begonnen met Clasie terugzakkend achter de verdediging met n te diepe Immers. en wederom geen 1op1 terwijl de wedstrijd er om vroeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis Mulder 4 Janmaat 4 De Vrij 5 Mathijsen 5 Indi 6 Clasie 5 Goossens 6 Immers 3 Schaken 3 Pellè 6 Boëtius 5
Wissel Armenteros 6 Nelom 6 Te Vrede - |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Behalve BMI, Pellè, Mulder, en Clasie die krijgen een kleine 6 de rest een 3 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
buiten dan De Vrede die krijgt geen cijfer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 3 Janmaat 3 De Vrij 6 Mathijsen 4 Indi 6 Clasie 4 Goossens 4 Immers 3 Schaken 3 Pellè 6 Boëtius 4
Wissels: Armenteros 4 Nelom 4 Te Vrede / |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Mulder 4.5 Janmaat 4.5 De Vrij 5.5 Mathijsen 5 Bruni M.Indi 6 Clasie 5 Goossens 6 Immers 4 Schaken 4 Pellè 6 Boëtius 5.5
Wisselspelers: Armenteros 5 Nelom 4.5 Te Vrede nvt |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1 m.u.v. Te Vrede, die te kort heeft meegedaan om een 3 te krijgen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tussenstand:
20e ronde (ADO uit: 3-2) 7 posts
Mulder 3,8 Janmaat 3,8 Van Beek 4,6 Mathijsen 4,0 Martins Indi 5,1 Clasie 4,5 Goossens 4,4 Immers 3,1 Boëtius 4,2 Pellè 5,1 Schaken 3,1
Armenteros 4,3 Nelom 3,9 Te Vrede 3,0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder 4 Janmaat 5,5 De Vrij 5 Kongolo 6,5 Bmi 6 Clasie 6 Vilhena 6 (speelde goed maar moet er een maken) Immers 4 Armenteros 6 Pelle 7 Boetius 6,5
oh ja,, Koeman n drie! slechte veldbezetting n soort 4 5 2 als Vitesse in balbezit was.???? en weer geen Te Vrede er bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Mulder 6 Janmaat 6 De Vrij 5 Kongolo 6,5 Bmi 4 Clasie 6,5 Vilhena 7 (speelde goed maar moet er een maken) Immers 6 Armenteros 6 Pelle 7 Boetius 6
Goossens 5 Van Beek 6 Schaken 4 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 4 Janmaat 5 De Vrij 4 Kongolo 6 Indi 5 Clasie 5 Vilhena 6 Immers 3 Armenteros 3 Pellè 6.5 Boëtius 6.5
Wissels: Schaken 3 van Beek / Goossens / |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Mulder 6 Janmaat 6 De Vrij 5,5 Kongolo 6,5 Bruno M.Indi 6 Clasie 6,5 Vilhena 7 Immers 5 Armenteros 6 Pelle 7 Boetius 7
WISSELSPELERS: Goossens 5 Van Beek 6 Schaken 4,5 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Snap de voldoendes van Armenteros totaal niet, zal wel aan mij liggen.. In minuut 3 het overzicht niet bewaard, Immers helemaal vrij. Dat schot in de tweede helft was helemaal om te janken. 1 goede voorzet gegeven op Pellè in de tweede helft. En nee, Schaken deed het niet veel beter. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Mwah, .. het is ook weer niet zo dat Armenteros uitblonk maar ik heb hem vanavond naast mindere dingen toch ook wel goede dingen zien doen, vond het tot nog toe eigenlijk één van z'n betere wedstrijden voor Feyenoord. Ben het wel met je eens dat die doelpoging van hem ooit beter is geweest maar wat kansen benutten betreft kunnen we nog wel ff doorgaan. Twijfelde eerlijk gezegd ook wel een beetje tussen 5 en 6, heb hem het voordeel van de twijfel gegeven. ;) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Basisteam: Mulder 6 BMI 6 Janmaat 6 De Vrij 3 Zeer grote fout bij dat doelpunt Kongolo 6.5 Immers 4 Vilhena 7 jammer voor die mooie kans Clasie 6.5 Armenteros 6.5 Pellè 7 Boetius 7
wissels: Van Beek 6 Schaken 5 Goossens 5 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Basisteam: Mulder 19 BMI 19 Janmaat 10 De Vrij 10 Kongolo 10 Immers 11 Vilhena 10 Clasie 10 Armenteros 10 Pellè 10 Boetius 10
wissels: Van Beek 6 Schaken 5 Goossens 5 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zeer royaal. Ze zullen zich wel afvragen waar ze het aan verdiend hebben. .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wissels komen er slecht van af. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vooral v Beek. Vond ik weer best goed invallen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Had ie maar niet op de bank moeten beginnen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Roda jc-Feyenoord 1-2
Mulder 6.5 Janmaat 7 De Vrij 6.5 BMI 6 Kongolo 6 Clasie 7 Immers 6 Vilhena 6.5 Armenteros 6.5 Pellè 6.5 Boetius 6.5
Goossens 6 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Onderweg vanuit Kerkrade, op de achterbank van de grote, dikke BMW uit de 7-serie. Met Dikkie Dik naast je en De Vliegende Panters achter het stuur. |
|
|
|