|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 - 08:24 schreef lijdensweg het volgende:Dit weekend:Erwin Mulder een 10 Wat een verademing, een weekendloze Erwin Mulder .... Wat? Zit ie het weekend bij jou? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat is weekendloos bij jou? Of ben je nu echt zo dom? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zonder weekend, dus dat je moet werken... Volgens jouw post heeft Mulder geen weekend, dus ik dacht dat hij bij jou zat, want dat lijkt me best weekend bedervend voor die jongen.
Ik dacht eerst ook dat jíj blij was met een Mulder-loos weekend, ( als in; lijdensweg is blij dat hij een weekend niet naar Mulder hoeft te kijken) maar toen bedacht ik me dat jij met jouw onfeilbare intellect zo'n fout nooit zou maken.....
Verder is Mulder over het algemeen weekendloos, trainen op zaterdag en op zondag jouw blij maken in de goal, die werkt dus gewoon in het weekend. Behalve deze keer dus heeft hij nu wel weekend. Het zou me dan ook niet verbazen als hij van kans gebruik maakt om gezellig bij zijn maat lijdensweg langs te gaan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 23 maart 2014 - 07:36 schreef hotjumper het volgende:[..] Zonder weekend, dus dat je moet werken... Volgens jouw post heeft Mulder geen weekend, dus ik dacht dat hij bij jou zat, want dat lijkt me best weekend bedervend voor die jongen. Ik dacht eerst ook dat jíj blij was met een Mulder-loos weekend, ( als in; lijdensweg is blij dat hij een weekend niet naar Mulder hoeft te kijken) maar toen bedacht ik me dat jij met jouw onfeilbare intellect zo'n fout nooit zou maken..... Verder is Mulder over het algemeen weekendloos, trainen op zaterdag en op zondag jouw blij maken in de goal, die werkt dus gewoon in het weekend. Behalve deze keer dus heeft hij nu wel weekend. Het zou me dan ook niet verbazen als hij van kans gebruik maakt om gezellig bij zijn maat lijdensweg langs te gaan. Jumper, je kunt het beter met zinnetjes van maximaal 4-5 liefst hele simpele woordjes proberen ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 23 maart 2014 - 07:36 schreef hotjumper het volgende:[..] Zonder weekend, dus dat je moet werken... Volgens jouw post heeft Mulder geen weekend, dus ik dacht dat hij bij jou zat, want dat lijkt me best weekend bedervend voor die jongen. Ik dacht eerst ook dat jíj blij was met een Mulder-loos weekend, ( als in; lijdensweg is blij dat hij een weekend niet naar Mulder hoeft te kijken) maar toen bedacht ik me dat jij met jouw onfeilbare intellect zo'n fout nooit zou maken..... Verder is Mulder over het algemeen weekendloos, trainen op zaterdag en op zondag jouw blij maken in de goal, die werkt dus gewoon in het weekend. Behalve deze keer dus heeft hij nu wel weekend. Het zou me dan ook niet verbazen als hij van kans gebruik maakt om gezellig bij zijn maat lijdensweg langs te gaan. gewoon accepteren dat hij nu eenmaal niet beter weet, jumpert het ene mens heeft nu eenmaal iets meer kennis in huis dan het andere individu ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 maart 2014 door sevillana -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Barcelona!!!!!!!!!(toch nog ergens goed voor) |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Feyenoord - GAE
Mulder 5 Janmaat 7 De Vrij 7 BMI 6 Kongolo 6 Clasie 6 Vilhena 6 Immers 7,5 Schaken 6 Te Vrede 6 Boetius 5,5
Nelom 6 Vormer 6 Armenteros - |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder 4 Janmaat 7 De Vrij 7 BMI 6.5 Kongolo 6.5 Clasie 6 Vilhena 6 Immers 7,5 Schaken 5 Te Vrede 6 Boetius 6
Nelom 6 Vormer 6 Armenteros |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Feyenoord - Gae 5-0
Mulder 3, ik mag helaas niet minder geven Janmaat 7 de Vrij 7.5 BMI 6.5 Kongolo 7 Clasie 6.5 Immers 7.5 Vilhena 7 Schaken 4 te Vrede 5.5 Boetius 6.5 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 14:24 schreef Stylzz het volgende:Mulder 4 Janmaat 7 De Vrij 7 BMI 6.5 Kongolo 6.5 Clasie 6 Vilhena 6 Immers 7,5 Schaken 5 Te Vrede 6 Boetius 6 Nelom 6 Vormer 6 Armenteros +1 |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Feyenoord - GAE
Mulder 3 (Ik heb hem vaak verdedigd, maar die fouten van vandaag kunnen echt niet. Waardeloze wedstrijd van Mulder. Klein wonder dat we nog de 'nul' hebben gehouden) Janmaat 7.5 De Vrij 7.5 (speelt de laatste weken steeds beter. Komt weer in vorm) BMI 5.5 (had teveel overtredingen nodig naar mijn idee) Kongolo 6.5 Clasie 7 Vilhena 7 Immers 8.5 Schaken 5.5 Te Vrede 6 Boetius 6
Nelom 6 Vormer 6 (verdient wat mij betreft wel meer speeltijd dan hij nu krijgt. Aan de andere kant stond het middenveld vandaag goed, maar je kunt hem toch ook 15-20 minuten geven ipv die kleine tien minuten van nu?) Armenteros - |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder 3(wat n ramp zeg} De Vrij 7 Bmi 5,5 Kongolo 6,5 Janmaat 6,5 Clasie 5,5 Vilhena 6,5 Immers 7 Schaken 6 Te Vrede 6 Boetius 6,5
Nelom 7 Vormer 5,5 |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Mulder 4 Janmaat 7 De Vrij 7,5 BMI 6.5 Kongolo 6.5 Clasie 6 Vilhena 6 Immers 7,5 Schaken 5 Te Vrede 6 Boetius 6
Nelom 6 Vormer 6 Armenteros |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mulder 5 BMI 6.5 Kongolo 6 De Vrij 7 Janmaat 7 Clasie 6 Immers 7 Vilhena 8.5 goeie werklust Schaken 5.5 Te Vrede 6 Boetius 6
Nelom 6 Vormer 6 Armenteros -
Op naar Almelo |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Volgens velen is Mulder niet de keeper maar Hahn moet ook nog veel leren hoor wacht maar af |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, maar die ziet r niet uit als een bange muis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis Mulder 4 Janmaat 7 De Vrij 7 BMI 6 Kongolo 6.5 Clasie 6,5 Vilhena 6 Immers 7,5 Schaken 5 Te Vrede 6 Boëtius 6
Wissels Nelom 6 Vormer 6 Armenteros - |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vieren en Vijven voor Erwin Mulder?? Hebben die soms met een blinddoek gekeken??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 18:33 schreef lijdensweg het volgende:Vieren en Vijven voor Erwin Mulder?? Hebben die soms met een blinddoek gekeken??? Voor die ene verdwaalde redding. Anders een 3 nu 4 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha, oke dan maar ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Mulder 4.5 Janmaat 7 De Vrij 7 Bruno 6.5 Kongolo 6.5 Clasie 6 Vilhena 6 Immers 7,5 Schaken 5.5 Te Vrede 6 Boetius 6.5
WISSELSPELERS: Nelom 6 Vormer 6 Armenteros nvt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
BASISTEAM: Mulder 10 Janmaat 7 De Vrij 7 Bruno 6.5 Kongolo 6.5 Clasie 6 Vilhena 7 Immers 8 Schaken 5.5 Te Vrede 7 Boetius 7
WISSELSPELERS: Nelom 6 Vormer 6 Armenteros nvt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 4 Janmaat 7 De Vrij 7.5 BMI 6.5 Kongolo 6.5 Clasie 6 Vilhena 6.5 Immers 8 Schaken 6 Te Vrede 6 Boëtius 6
Wissels: Nelom 6 Vormer 6 Armenteros / |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 22:42 schreef hotjumper het volgende:BASISTEAM: Mulder 10 Janmaat 7 De Vrij 7 Bruno 6.5 Kongolo 6.5 Clasie 6 Vilhena 7 Immers 8 Schaken 5.5 Te Vrede 7 Boetius 7 WISSELSPELERS: Nelom 6 Vormer 6 Armenteros nvt Hahahahahaha! Doe ik Immers ook een 10. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja Muldertje was gewoon beroerd |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Mulder 4 Janmaat 6.5 De Vrij 6.5 BMI 6 Kongolo 6 Clasie 6 Vilhena 6.5 Immers 8 Schaken 6 Te Vrede 6 Boëtius 6
Wissels: Nelom 6 Vormer 6 Armenteros / |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Mulder 6- (2x grabbelen) Janmaat 7 De Vrij 9 BMI 7 (vanwege redding op doellijn) Kongolo 7 Clasie 6,5 (moet op schietles) Vilhena 7 Immers 10 (deed niks fout) Schaken 6.5 Tevrede 7 Boetius 7
Nelom 7 Vormer 6.5 Armenteros 8 (deed niet moeilijk over 2 minuten speeltijd) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 16:14 schreef sportdwaas het volgende:Mulder 6- (2x grabbelen) Janmaat 7 De Vrij 9 BMI 7 (vanwege redding op doellijn) Kongolo 7 Clasie 6,5 (moet op schietles) Vilhena 7 Immers 10 (deed niks fout) Schaken 6.5 Tevrede 7 Boetius 7 Nelom 7 Vormer 6.5 Armenteros 8 (deed niet moeilijk over 2 minuten speeltijd) Immers een 10? Da's pas objectief. Want vind ik ook. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 16:14 schreef sportdwaas het volgende:Mulder 6- (2x grabbelen) Janmaat 7 De Vrij 9 BMI 7 (vanwege redding op doellijn) Kongolo 7 Clasie 6,5 (moet op schietles) Vilhena 7 Immers 10 (deed niks fout) Schaken 6.5 Tevrede 7 Boetius 7 Nelom 7 Vormer 6.5 Armenteros 8 (deed niet moeilijk over 2 minuten speeltijd) Oh ja, jij kan maar tot 2 tellen! 2x grabbelen? Ze waren op 1 hand niet te tellen, dus minstens 5x grabbelen ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mulder heeft weer voor de 3e keer toch de NUL gehouden |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Maar vraag ditmaal niet hoe.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dankzij keeper BMI! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: BMI heeft de nul gehouden bedoel je ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach, laten we het er maar op houden dat het niet een van z'n beste wedstrijden was .. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Klopt. was even een schokmomentje :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder 3 Boëtius 3.5 Schaken 4 Verhoek 4 De rest 5.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Mulder 3 Janmaat 4 De Vrij 5 BMI 6 Kongolo 5,5 Clasie 5,5 Vilhena 7 Immers 7 Schaken 4,5 Te Vrede 6 Boetius 4
Vormer - Verhoek 5 Van Beek - |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Heracles Almelo- Feyenoord 1-2
Mulder 3,5 Janmaat 5,5 de Vrij 5 Kongolo 6 Bruno MI 5 Clasie 5 Immers 4,5 Vilhena 5,5 Schaken 3,5 te Vrede 5,5 Boëtius 4,5
Verhoek 4 Vormer 5 van Beek 5 ( voor de moeite )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder 3 Janmaat 6 De Vrij 5,5 Bmi 5 Kongolo 6 Clasie 5,5 Immers 5,5 Vilhena 6,5 Schaken 5,5 Te Vrede 6,5 Boetius 5,5
Verhoek 5 Vormer 4 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tevreden tevreden denk met een 6,5 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mulder 8 Janmaat 6 de Vrij 6 Kongolo 6 Bruno MI 6 Clasie 6 Immers 8 Vilhena 6 Schaken 6 te Vrede 8 Boëtius 6
Verhoek 6 Vormer 6 van Beek 6 ( omdat we gewonnen heben ) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Mulder 5 Janmaat 5.5 De Vrij 5.5 Bruno 6 Kongolo 5.5 Clasie 6- Vilhena 6.5 Immers 7 Schaken 5 Te Vrede 6 Boetius 5
WISSELSPELERS: Vormer 5 Verhoek 4.5 Van Beek nvt
het was weer zo'n pot die je niet hoeft te zien |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mulder 6 Janmaat 6 De Vrij 6 BMI 6 Kongolo 5.5 Immers 6 Clasie 6 Vilhena 7 Schaken 6 Te Vrede 6.5 Boetius 6
Wissels Vormer 5.5 Verhoek 5 Van beek -
Ik heb de wedstrijd in het stadion gezien dan kun je pas alles van de spelers zien en goed beoordelen daarom deze cijfers van mij |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Mulder 5 Janmaat 6 de Vrij 7 Kongolo 7 Bruno MI 6 Clasie 6 Immers 8 Vilhena 6,5 Schaken 6 te Vrede 7 Boëtius 6
Verhoek 5 Vormer 6 van Beek 6 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2014 - 22:17 schreef sportdwaas het volgende:Heracles Almelo- Feyenoord 1-2 Mulder 5 Janmaat 6 de Vrij 7 Kongolo 7 Bruno MI 6 Clasie 6 Immers 8 Vilhena 6,5 Schaken 6 te Vrede 7 Boëtius 6 Verhoek 5 Vormer 6 van Beek 6 zeer goede beoordeling ook zeker in het stadion geweest |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 3 Janmaat 5 De Vrij 6 Indi 6 Kongolo 6 Clasie 5 Immers 6 Vilhena 6 Schaken 4 Te Vrede 6 Boëtius 3
Wissels: Verhoek 3 Vormer / van Beek /
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2014 - 22:05 schreef de bluffer het volgende:Mulder 6 Janmaat 6 De Vrij 6 BMI 6 Kongolo 5.5 Immers 6 Clasie 6 Vilhena 7 Schaken 6 Te Vrede 6.5 Boetius 6 Wissels Vormer 5.5 Verhoek 5 Van beek - Ik heb de wedstrijd in het stadion gezien dan kun je pas alles van de spelers zien en goed beoordelen daarom deze cijfers van mij laat L. het maar niet zien, Mulder een 6 ? btw, ben ik trouwens niet met je eens, dat je alles beter kunt beoordelen als je in een stadion bent. maar dit geheel ten zijde van ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2014 door sevillana -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis Mulder 3 Janmaat 5 De Vrij 5 BMI 6 Kongolo 5 Clasie 5,5 Vilhena 6,5 Immers 6 Schaken 4 Te Vrede 6 Boëtius 4
Wissels Verhoek 5,5 Vormer 6 Van Beek -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 april 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|