|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahahaha Ik hoop dat Twente weer wat deukies gaat oplopen Sevi... Ikvind hun het sterkst ogen op dit moment. heeft ook een brede en redelijk goede selectie, naar Eredivisie niveau gemeten dan .. ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 20:56 schreef sevillana het volgende:[..] is natuurlijk nog wel vrij jong, mag dus ook wel z'n foutjes maken zo nu en dan, het verwachtingspatroon is ook vrij hoog wat hem betreft Eens maar toch denk ik dat hij eens gepasseerd moet worden zonder teveel woorden er aan vuil te maken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 20:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens maar toch denk ik dat hij eens gepasseerd moet worden zonder teveel woorden er aan vuil te maken. dat kan geen kwaad, denk niet dat hij daar direct minder van wordt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 20:56 schreef van geil het volgende:[..] zou ik echt niet snappen. die vond ik vandaag zo sterk met z'n positiespel zonder bal. theo Janssen is niet in balbezit geweest. Ja dat klopt maar hij brengt aanvallend te weinig.. Op sommige momenten moet hij wat meer uit zijn talent halen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk het ook niet maar blijft speculeren uiteraard. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 20:56 schreef van geil het volgende:[..] zou ik echt niet snappen. die vond ik vandaag zo sterk met z'n positiespel zonder bal. theo Janssen is niet in balbezit geweest. Theo is natuurlijk nooit één van de snelste geweest en, los van z'n traptechniek, wel een beetje op z'n retour inmiddels |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 21:03 schreef sevillana het volgende:[..] Theo is natuurlijk nooit één van de snelste geweest en, los van z'n traptechniek, wel een beetje op z'n retour inmiddels was nooit snel,maar wel altijd aanspeelbaar,,nu niet. en natuurlijk is hij op z'n retour,maar heeft geen bal aangeraakt behoudens dode spelmomenten.dat blijft knap vind ik. zeker als je ziet dat Theo nog steeds zeer waardevol was voor Vitesse. zeg was,,want hij schijnt n zware blessure te hebben opgelopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind Theo overigens een goeie gozert. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja man...gewoon Theo,heerlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 6 Janmaat 6 De Vrij 7 Indi 6.5 Nelom 4 Clasie 7 Vormer 7 Vilhena 6 Armenteros 5.5 Pellè 7 Boëtius 4
Wissels: Schaken 4 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Havenaar is 1,94m. De Vrij is 1,89. Maar inderdaad oogde Havenaar 2 meter+ en de Vrij 1.80m. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: niks mis mee, behalve dat uitstapje naar de snavels dan natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2013 door sevillana -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft ie volgens mij achteraf best spijt van.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 23:19 schreef Alexmem het volgende:[..] Havenaar is 1,94m. De Vrij is 1,89. Maar inderdaad oogde Havenaar 2 meter+ en de Vrij 1.80m. Won elk duel. Niet alleen van de Vrij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de Vrij Clasie en Armenteros in het elftal van de week bij soccernews. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Basis: Mulder 6,5 Janmaat 7 De Vrij 7 Indi 7 Nelom 5 Clasie 7 Vormer 6 Vilhena 6 Armenteros 5,5 Pellè 7 Boëtius 5
Wissel: Schaken 5,5 |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Onjuist. Havenaar kwam niet aan de bak. Op het ene doelpunt na. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ga nog maar eens kijken. Won zeker de eerste helft elk luchtduel. T leverde niets op, dat is wat anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik wacht op jan ..... wil die goede cijfers zien. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Basis: Mulder 7,5 Janmaat 7 De Vrij 7 Indi 8 Nelom 7 Clasie 7 Vormer 7,5 Vilhena 6,5 Armenteros 7 Pellè 8 Boëtius 5
Wissel: Schaken 6,5 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: afgelopen en over denk ik.. kruisband gescheurd. lijkt me einde carriere. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Richt zich op volgend seizoen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Benieuwd hoe die het oppakken verders dan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kudt voor Jansen, hopelijk voor hem dat ie nog terug kan komen maar ik zie hem nu eerder zo'n dik Romario'tje worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat wordt 6-9 maanden roken, drinken en mc Donalds. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zijn normale levensstijl dus.. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
9e ronde (Vite$$e uit: 1-2) 12 posts
Mulder 6,8 Janmaat 6,5 De Vrij 7,3 Martins Indi 7,0 Nelom 5,3 Clasie 7,0 Vormer 6,6 Vilhena 6,0 Boëtius 4,9 Pellè 7,1 Armenteros 5,6
Schaken 5,3
Gemiddeld na 12 gespeelde wedstrijden:
TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld
Pellè (12 x basis) J 6,14 Clasie (10 x basis en 1 x als invaller) J 5,93 Janmaat (9 x basis) J 5,72 Mulder (12 x basis) J 5,53 Nelom (8 x basis en 2 x als invaller) J 5,47 Goossens (1 x basis en 5 x als invaller) J 5,45 Armenteros (8 x basis en 2 x als invaller) J 5,42 Martins Indi (11 x basis) J 5,32 Vormer (5 x basis en 4 x als invaller) J 5,25 De Vrij (10 x basis) J 5,18 Immers (11 x basis) J 5,09 Vilhena (11 x basis en 1 x als invaller) J 5,03 Mathijsen (7 x basis) J 4,98 Schaken (10 x basis en 2 x als invaller) J 4,69
Minder dan de helft (mee)gespeeld:
Van Beek (2 x basis en 2 x als invaller) N 6,57 Boëtius (3 x basis en 2 x als invaller) N 5,58 Manu (3 x als invaller) N 5,52 Te Vrede (4 x als invaller) N 4,94 Van Deelen (1 x basis) N 4,36 Verhoek (3 x als invaller) N 3,59 Cissé (1 x basis) N 3,45 Kongolo (1 x als invaller) N 0,00 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
goed werk Jan t valt me wel op dat we dit jaar van de landelijke opinie afwijken. in tegenstelling van vorig jaar. Janmaat,Vilhena,Clasie,Pelle,en Bmi zijn de beste Feyenoorders in het voetballer van het jaar klassement. met 6,64,6,56,6,38,6,50en 6,25 ..in volgorde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We verwachten meer van ze, cijfers uit teleurstelling. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat zal t zijn ja.. maar ik denk dat t nog wel bijtrekt. en dat hoop ik ook..:) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: komt ie misschien Jhonnie van B. nog wel tegen ... ? ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis allang donderdag geweest.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alleen douwe egberts punten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hoezo? vond je 't niet genoeg soms? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Collectief een 3 wanprestatie. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Allemaal een 5 zucht. Wat doet Immers in hemelsnaam vlak voor de laatste vrije trap? Wanneer stopt dit? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 21:38 schreef Peter V. het volgende:Allemaal een 5 zucht. Wat doet Immers in hemelsnaam vlak voor de laatste vrije trap? Wanneer stopt dit? jij zag t dus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder 3 Nelom 6 de Vrij 6,5 Bmi 6,5 Janmaat 6 Clasie 8 Vilhena 4 Immers 4,5 Boetius 4,5 Pelle 6,5 Armenteros 5 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Weet je wat zo vreemd is? Boëtius speelde geweldig alleen hij verprutste kansen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: klopt,zei ik ook in zijn topic,,maar het gaat om de kansen. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Zoals gewoonlijk speelde hij de eerste helft goed. De tweede helft niet meer gezien. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik heb er nog niks van gezien:
GAE-Feyenoord 2-2 blijkbaar in de laatste minuut:
Mulder 3 en de rest een 6 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 3 Janmaat 5 de Vrij 5 Indi 6 Nelom 5 Clasie 7 Vilhena 3 Immers 5 Armenteros 5 Pellè 4 Boëtius 3
Wissels: Schaken 3 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2013 - 10:25 schreef MMM het volgende:Basis:Mulder 3 Janmaat 5 de Vrij 5 Indi 6 Nelom 5 Clasie 7 Vilhena 3 Immers 5 Armenteros 5 Pellè 4 Boëtius 3 Wissels:Schaken 3 Heb ik er toch een paar , te hoge cijfers gegeven! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Basis: Mulder 6 Janmaat 6 de Vrij 7 Indi 6 Nelom 6 Clasie 7 Vilhena 5 Immers 7 Armenteros 5 Pellè 6 Boëtius 5 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou het is gewoon de emotie...Feyenoord moet gewoon kwa wedstrijdbeeld met 1 - 4 de bus instappen...Zo waren de verhoudingen in het spel.. Ongelovelijk dat zoiets dan gebeurd maar ze speelde de eerste helft super. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Basis: Mulder 4 Janmaat 6 de Vrij 6,5 Indi 6 Nelom 6 Clasie 6,5 Vilhena 5 Immers 6,5 Armenteros 5 Pellè 6 Boëtius 5 |
|
|
|