|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhhhaaaaaaaa hahahahahahahahahahahahahahaha......huilie huilie hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha slaat nergens op maar ik vind het leuk om te doen. probeer het maar: miljoenen uitgegeven v Bommel is de redder hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahha
bedankt voor de aandacht |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
o ja en pottedikkie daar hebben we ook nog kleine dickie hahahahahahahahahahahahhahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
te veel zeewier langs de japanse oostkust gegeten? rare man! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik hoop dat ik niemand hier beledig,
maar met limbo's ben ik altijd voorzichtig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
nee maar orakels van het forum, stel je voor je koopt de duurste mercedes, en denkt dat je daarmee alles gaat winnen.De buurman koopt en leent onderdelen om een autootje te laten rijden (feyenoord). Bovendien zet je in die Mercedes nog eens een oud formule 1 coureur. kortom je gaat racen. En achter je zit een geleende auto met een heel jong chauffeurtje en die houd je gewoon bij. dan moet je toch lachen als die mercedes chauffeur gaat vertellen mijn auto was niet goed dit seizoen.
Hierop kun je maar een ding zeggen eigenlijk 2 nummer 1 voelt het nog steeds lekker die 10-0 uit het verleden en de laatste woorden VUILNISMAN KUNNEN DEZE ZAKKEN OOK MEE?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 mei 2013 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar ga ik ook niet van aan van Bommel denken.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Piet zit niet aan de wiet, hij tuurt over de stille zee, en mijmert over het leven. en dan laat je gewoon je brainfarts gaan (hersenscheetjes) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 - 20:57 schreef piet de paler het volgende:Piet zit niet aan de wiet, hij tuurt over de stille zee, en mijmert over het leven. en dan laat je gewoon je brainfarts gaan (hersenscheetjes) Ben ik blij dat ik aan de wiet zit.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Libanon of is dat ouderwets, of skunk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Amnesia roken we hedendaags Piet.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
in Libanon deden we dat uit de grote waterpijp (lekker zacht aan het huigje)Maar wat heeft dit met van Bommel te maken. O ja hij heeft altijd van die rooie oogjes na de wedstrijd en moet wel eens huilie huilie van de wiet emoties. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: is voor beginners.. Crack voor de kenners |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 - 21:24 schreef piet de paler het volgende:in Libanon deden we dat uit de grote waterpijp (lekker zacht aan het huigje)Maar wat heeft dit met van Bommel te maken. O ja hij heeft altijd van die rooie oogjes na de wedstrijd en moet wel eens huilie huilie van de wiet emoties. De vraag is wat hebben wij met van bommel te maken ? Brainfart topic idd piet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wie was dat ook alweer die de Feyenoordsupporters zo lekker stereotiep wegzette ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik associeer jou eigenlijk meer met GHB. Om uit te delen dan he... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
nou begrijp ik er niets meer van het Gemeentelijk havenbedrijf (GHB) wat heeft dat er nu mee te maken? hihi |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kortom van Bommel is een lul |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En niet topicwaardig piet. Nie meer doen he ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 - 21:33 schreef tomson het volgende:[..] Wie was dat ook alweer die de Feyenoordsupporters zo lekker stereotiep wegzette ? Iets met een l? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Sorry meneer Tomson. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die ook :) Doelde op iemand die in de media de Feyenoord fans typeerde als brave huisvaders die op zondag helemaal doorgesnoven mekaar helemaal de harses in liepen te slaan.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ghgheghe
zie m nou pas.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Oke heer piet. Ook dit kuttopic is je weer vergeven ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 - 21:59 schreef tomson het volgende:[..] Die ook :) Doelde op iemand die in de media de Feyenoord fans typeerde als brave huisvaders die op zondag helemaal doorgesnoven mekaar helemaal de harses in liepen te slaan.... Oh geen idee. Die tijd heb ik gehad hoor. Doe dat nu op espresso |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: n nuchtere maag is voor mij afdoende |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nuchter, ff biertje halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kloek kloek, en nog een biertje kloek kloek dan blurb en zzzzzzzzzzzzzzz blurb zzzzzzzzzzzz. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 - 21:59 schreef tomson het volgende:[..] Die ook :) Doelde op iemand die in de media de Feyenoord fans typeerde als brave huisvaders die op zondag helemaal doorgesnoven mekaar helemaal de harses in liepen te slaan.... ahhh weekend warriors |
|
|
|