|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Van Ginkel wil dolgraag, maar Vitesse verkoopt niet aan Ajax' (Algemeen Dagblad)
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Moet Van Ginkel naar Ajax gaan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals je leest zal dat dus niet kunnen.. Vitesse verkoopt niet aan Ajax.. En dat is ook logisch, het zou wel heel dom zijn om je concurrent sterker te maken.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Zou een goede stap zijn voor hem.
Maar... Inderdaad remco, vitesse wil niet verkopen dus komt ie niet :) |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Geloof ook niet dat Van Ginkel er een arbitrage zaak van zal gaan maken. Vitesse ziet zich volgens mij echt al als topclub. (zal ze tegenvallen zonder Bony volgend jaar) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er wordt gewoon een "nieuwe" Bony gehaald.. Daarbij wordt iedere vertrekkende positie opgevangen door nieuwe gekochte buitenlandse spelers.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
als Ajax het juiste bedrag neer legt komt van Ginkel gewoon... maar ik zie Eriksen eerder vertrekken dus zal Maher 1e keus zijn en misschien blijft de Jong of kan Klaassen of Serero het opvangen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat denk ik dus niet... Vitesse heeft dat al eens eerder aangegeven dat binnenlandse transfers van hun talenten uitgesloten is.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Er bestaat altijd een mogelijkheid op een arbitrage zaak hoewel ik Van Ginkel niet inschat als iemand die daarvoor zal kiezen.
Uiteindelijk kan Vitesse dit jaar z'n poot nog stijf houden. Van Ginkel heeft een 2 jarig contract dus deze zomer kunnen ze rustig afhouden binnen Nederland. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Van ginkel naar ajax kan niet? Haha onzin. Vitesse zou ooit van ginkel moeten verkopen. Tenmiste als ze dat geld wel willen natuurlijk. Van ginkel is de baas waar hij heen wil. Spelers zijn de laatste die moeten tekenen voor de transfer rond is |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het ligt gewoon aan van Ginkel als hij het echt wil moet Vitesse wel,want hij kan de boel saboteren en zijn teleurstelling laten blijken en dat wil geen een club een negatieve speler in de selectie die duidelijk laat blijken dat hij weg wil,dit kan ook met Maher gebeuren als de vraagprijs te hoog is waardoor Ajax of evt PSV afhaken dan kan AZ ook grote problemen krijgen met Maher. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Met het risico dat ze aan het eind van hun contract gratis de deur uitlopen..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Van Ginkel wil ook nog niet naar het buitenland denk ik. Dus dan is alleen een binnenlandse transfer mogelijk, en zoals Er al werd gemeld Jordania zal ook eens wat geld willen zien... |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2013 - 09:03 schreef NatjosFC het volgende:Van Ginkel wil ook nog niet naar het buitenland denk ik. Dus dan is alleen een binnenlandse transfer mogelijk, en zoals Er al werd gemeld Jordania zal ook eens wat geld willen zien... want? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Vitesse heeft aangegeven de ambitie te hebben om binnen drie jaar kampioen te worden. Als ik me niet vergis, zou dat komend seizoen moeten gaan gebeuren. Om deze ambitie waar te maken, kunnen ze zeker een speler als Van Ginkel gebruiken. Ze zullen en willen zo'n talent natuurlijk niet aan een concurrent gaan verkopen, dat zou haaks op hun ambities staan. Verder zou hij het bij Vitesse ook niet slecht hebben. Ik las ergens dat Vitesse een van de hoogste salarissen betalen, dus.... Laat ik zo zeggen, ik denk ook niet dat Van Ginkel staat te popelen om naar AJAX over te stappen.
Voor een Maher is het een totaal ander verhaal, voor hem kan ik wel begrijpen dat hij een stapje hoger wil spelen. Niet allen sportief gezien maar ook financiëel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 mei 2013 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hij legt elk jaar geld bij om de begroting rond te krijgen. uiteindelijk zal hij ook geld willen verdienen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Vitesse mag zijn ambities wel hebben maar staat natuurlijk in contrast met de ambitie van van ginkel. Ajax verkoopt beter dan vitesse ook al zijn ze kampioen geworden. Van ginkel wil met het wk voor de boeg in nederland blijven. Dan is vitesse of ajax. Vitesse speelt geen cl en speelt tijdens de competitie in een half leeg stadion of half vol. Dat zegt genoeg hoe voetbal leeft in Arnhem. Als je bij ajax speelt dan sta je meteen op de kaart van buitelandse clubs en zeker als je international bent |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2013 - 16:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Vitesse mag zijn ambities wel hebben maar staat natuurlijk in contrast met de ambitie van van ginkel. Ajax verkoopt beter dan vitesse ook al zijn ze kampioen geworden. Van ginkel wil met het wk voor de boeg in nederland blijven. Dan is vitesse of ajax. Vitesse speelt geen cl en speelt tijdens de competitie in een half leeg stadion of half vol. Dat zegt genoeg hoe voetbal leeft in Arnhem. Als je bij ajax speelt dan sta je meteen op de kaart van buitelandse clubs en zeker als je international bent En wat als je het bij AJAX niet gaat redden (zie Janssen en Suljemani)) dan kun je het NL elftal ook wel vergeten. Op het moment dat hij nu nog een jaartje bij Vitesse blijft kan hij altijd (met de contacten van Jordania) naar een buitelandse club. Uiteindelijk heeft hij nog een contract tot 2016. Begrijp me niet verkeerd, maar ik zou graag willen dat hij naar A'dam verhuisd, maar ik zou het zelf niet echt logisch vinden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 mei 2013 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2013 - 12:05 schreef NatjosFC het volgende:[..] hij legt elk jaar geld bij om de begroting rond te krijgen. uiteindelijk zal hij ook geld willen verdienen. Nee, wil die niet. Hij wil een mooie club opbouwen met een goede fundering. En dan is het inderdaad slim om je beste spelers niet te verkopen. Hij heeft geld als water dus dat is het probleem niet. Zou me niks verbazen als hij Bony ook aan zn contract houdt.
Maar what goes around comes around... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Luister nou zelf even wat je zegt. De man heeft in 3 jaar tijd 100 miljoen in Vitesse gestoken. De salariskosten zijn skyhigh in Arnhem maar de inkomsten zijn niet gestegen. Welke fundering heb je het in godsnaam over? Zo'n zelfde solide fundering als Malaga misschien, waar de geldschieter opstapte en de club plotseling failliet was?
Nee, Jordania doet van alles behalve een solide fundering bouwen. je kan van alles zeggen maar dat is volslagen haaks op de werkelijkheid. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2013 - 17:09 schreef Eide het volgende:[..] Luister nou zelf even wat je zegt. De man heeft in 3 jaar tijd 100 miljoen in Vitesse gestoken. De salariskosten zijn skyhigh in Arnhem maar de inkomsten zijn niet gestegen. Welke fundering heb je het in godsnaam over? Zo'n zelfde solide fundering als Malaga misschien, waar de geldschieter opstapte en de club plotseling failliet was? Nee, Jordania doet van alles behalve een solide fundering bouwen. je kan van alles zeggen maar dat is volslagen haaks op de werkelijkheid. Eens Eide!! Die man moet spelers laten gaan anders gaat hij op zijn bek!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2013 - 08:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens Eide!! Die man moet spelers laten gaan anders gaat hij op zijn bek!!! Nou ja, hij moet niets. Als hij spelers aan hun contracten wil houden is dat zijn goed recht.
Met financial fairplay mag hij straks de tekorten niet meer bijlappen. Ben benieuwd hoeveel er over blijft van dat "beleid" als Vitesse niet heel rap meer inkomsten weet te vinden. Begroting van 30 miljoen waar je 30 miljoen per jaar bij moet leggen.... ik ben geen financieel deskundige maar volgens mij is dat geen gezonde gang van zaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 21:41 schreef remco k het volgende:Dat denk ik dus niet... Vitesse heeft dat al eens eerder aangegeven dat binnenlandse transfers van hun talenten uitgesloten is.. Vind ik raar, want zijn de clubs met zijn allen niet verantwoordelijk voor een goede doorstroom van eigen jeugd... Ik bedoel...is zo een transfer niet alleen maar goed voor je nationale team... Vitesse kijkt niet breed genoeg... |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
net als twente gunt Vitesse ajax geen spelers toe, een speler voor een luttel bedrag verkopen geeft ze meer voldoening dan voor een reeel bod van ajax, maar zie, twente gunde ajax een speler niet, diezelfde speler had binnen ajax een leuke voorbereiding kunnen maken voor het europesche avontuur, ze gaan direct Europa in en vallen door de mand als kleine kinderen, zie aisaidi van heerenveen, die moest ergens anders een gat op vullen, dat deed hij en beland grotendeels op de lege plek op de bank. door het gedrag van clubs als heerenveen, twente en nu Vitesse belanden spelers in een situatie die hen geen windeieren zal leggen. clubs als deze zien dus alleen geld en wat de speler betreft is het dus gewoonweg jammer |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Marco van Ginkel moet aankomende zomer de eerste aankoop worden van het Londense Chelsea. De 20-jarige middenvelder staat in de nadrukkelijk belangstelling van Ajax maar nu zou ook Chelsea zich hebben gemengd in de strijd.
Volgens Goal.com is de Engelse club zeer gecharmeerd van Marco van Ginkel en moet hij de eerste aankoop worden van Jose Mourinho. Verwacht wordt dat Mourinho binnen afzienbare tijd een contract voor vier jaar zal tekenen bij Chelsea.
Vitesse kent een nauwe samenwerking met de Londense club en ook dit seizoen kon Vitesse weer rekenen op steun vanuit Engeland. Patrick van Aanholt, Tomas Kalas en Gaël Kakuta werden allen gehuurd van Chelsea.
http://vitesse.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=711&abbr=vitesseinside |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 16:13 schreef uitnoord het volgende:net als twente gunt Vitesse ajax geen spelers toe, een speler voor een luttel bedrag verkopen geeft ze meer voldoening dan voor een reeel bod van ajax, maar zie, twente gunde ajax een speler niet, diezelfde speler had binnen ajax een leuke voorbereiding kunnen maken voor het europesche avontuur, ze gaan direct Europa in en vallen door de mand als kleine kinderen, zie aisaidi van heerenveen, die moest ergens anders een gat op vullen, dat deed hij en beland grotendeels op de lege plek op de bank. door het gedrag van clubs als heerenveen, twente en nu Vitesse belanden spelers in een situatie die hen geen windeieren zal leggen. clubs als deze zien dus alleen geld en wat de speler betreft is het dus gewoonweg jammer aan het eind van de dag bepaalt de speler zelf nog altijd waar hij heen gaat. bijvoorbeeld voor Assaidi, als Rodgers van Liverpool je op belt met mooie plannen en je vervolgens zo laat zakken kun je daar niks aan doen lijkt me. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik moet nog maar zien hoeveel jonge Nederlandse spelers naar het buitenland vertrekken met het oog op de WK. Aansluitend aflopende contracten, ik zie nog wel mogelijkheden voor binnenlandse transfer ondanks dat er wild tegen gestribbeld wordt.
Jopie, Mereb en Toontje moet ook gewoon centjes hebben op de keet draaiende te houden, waarbij Mereb dan nog een aardig gevulde portomonee heeft... maar dat is volgend jaar ook afgelopen. |
|
|
|