BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Herdenkingsmunt 75 jaar Feyenoord te koop

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 18 mei 2013 - 01:35   quote  deeplink  
Beste Feyenoorders,

Op Marktplaats bied ik de herdenkingsmunt ter ere van het 75-jarig bestaan van Feyenoord aan. Zijn er ooit 1000 van geslagen door Rijksmunt.

Opbrengst gaat naar een goed doel, onderzoek naar de vreselijke ziekte kanker.

Wil jij in het bezit komen van een unieke munt, biedt dan mee !!

http://www.marktplaats.nl/a/postzegels-en-munten/penningen-en-medailles/m678275904-feyenoord-75-jaar-herdenkings-munt.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&previousAction=freeAdPlacement
VVout
 VVout - zaterdag 18 mei 2013 - 08:24   quote  deeplink  
Mooie munt, wordt er al goed op geboden. Ik heb namelijk geen account op marktplaats.

Goede zaak ook waar je je voor inzet. Ik hoop dat het niet te persoonlijk is, zo'n munt weg doen is n.l. wel speciaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 mei 2013 door VVout --
tomson
 tomson - zaterdag 18 mei 2013 - 09:11   quote  deeplink  
Ik vermoed van niet. Ik geloof dat Oceanu's sympathieën bij ajax liggen.
VVout
 VVout - zaterdag 18 mei 2013 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 - 09:11 schreef tomson het volgende:
Ik vermoed van niet. Ik geloof dat Oceanu's sympathieën bij ajax liggen.
Wat mot die dan met die munt, dat zouden echt snavelpraktijken zijn die op zo'n manier te verhandelen.
tomson
 tomson - zaterdag 18 mei 2013 - 11:08   quote  deeplink  
Als de intenties goed zijn vind ik het allemaal prima.
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 18 mei 2013 - 11:10   quote  deeplink  
Wat ik met die munt moet ? M'n vader adverteerde ooit in de Gouden Gids en kreeg de munt van een vertegenwoordiger. Ik heb de munt altijd bewaard maar heb nu het idee: als ik er iemand blij mee kan maken en het levert een leuk bedrag op voor een goed doel, is iedereen tevreden. Zit totaal geen eigenbelang in.

Overigens moet het er in dit geval niet om gaan voor welke club ik sympathie heb (mooi omschreven)
van geil
 van geil - zaterdag 18 mei 2013 - 11:13   quote  deeplink  
lekker bonen eten met klapstuk
VVout
 VVout - zaterdag 18 mei 2013 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 - 11:10 schreef Oceanu het volgende:
Wat ik met die munt moet ? M'n vader adverteerde ooit in de Gouden Gids en kreeg de munt van een vertegenwoordiger. Ik heb de munt altijd bewaard maar heb nu het idee: als ik er iemand blij mee kan maken en het levert een leuk bedrag op voor een goed doel, is iedereen tevreden. Zit totaal geen eigenbelang in.

Overigens moet het er in dit geval niet om gaan voor welke club ik sympathie heb (mooi omschreven)
Dankjewel Oceanu voor je commentaar, je doelstelling is natuurlijk fantastisch en voor een verzamelaar doet het er natuurlijk toe wat de geschiedenis van zo'n object is.

Misschien zou je ons op de hoogte willen houden hoe het loopt op marktplaats. Ik heb niet zo veel zin om daar een account aan te maken, maar wie weet als het bod belachelijk laag is dat iemand hier in het forum geïnteresseerd is.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 mei 2013 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 - 11:39 schreef VVout het volgende:

[..]

Dankjewel Oceanu voor je commentaar, je doelstelling is natuurlijk fantastisch en voor een verzamelaar doet het er natuurlijk toe wat de geschiedenis van zo'n object is.

Misschien zou je ons op de hoogte willen houden hoe het loopt op marktplaats. Ik heb niet zo veel zin om daar een account aan te maken, maar wie weet als het bod belachelijk laag is dat iemand hier in het forum geïnteresseerd is.
je kan zonder account ook kijken.
van geil
 van geil - zaterdag 18 mei 2013 - 13:00   quote  deeplink  
het is niet alleen n munt toch?
certificaat ?
doosje?
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 18 mei 2013 - 13:24   quote  deeplink  
Zit in een doosje inderdaad (is op de foto's op marktplaats te zien) zit geen certificaat bij.
Van het doosje is 1 pootje kapot.
VVout
 VVout - zaterdag 18 mei 2013 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

je kan zonder account ook kijken.
Klopt, vanmorgen was er nog geen bod op gedaan en kon ik natuurlijk geen prijs vinden.

FF geduld hebben natuurlijk, -.-
van geil
 van geil - zaterdag 18 mei 2013 - 13:29   quote  deeplink  
staat nu op 32,50
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 18 mei 2013 - 17:25   quote  deeplink  
Inmiddels op 50,00 euro. Gaat goed voor het goede doel.
VVout
 VVout - zaterdag 18 mei 2013 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 - 17:25 schreef Oceanu het volgende:
Inmiddels op 50,00 euro. Gaat goed voor het goede doel.
Ben de rotste niet, toch maar ff een accountje aangemaakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Herdenkingsmunt 75 jaar Feyenoord te koop









0.0069930