|
|
Stylzz
|
|
|
Komen in de hemel, als er in de hel geen plaats meer is... Oh Susanna wat is ons Feyenoord wonderschoon.
Nostalgie jonguh |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik heb me altijd afgevraagd waarom we dat zingen. Wat weet die Susanna nou toch van Feyenoord? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 - 23:22 schreef Els het volgende:Ik heb me altijd afgevraagd waarom we dat zingen. Wat weet die Susanna nou toch van Feyenoord? Ik ken haar niet. Ik vind die eerste zin ook wel gek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ik me niet vergis komt een temeier niet in de hemel tenzij die vol is. En misschien is de schoonheid van Susanne hier benadrukt met wat is ONS Feyenoord wonderschoon.
Kortom een Feyenoord bitch misschien, dit is een uit de hand gelopen fantasie van mij ik zou het anders ook niet weten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 - 23:22 schreef Els het volgende:Ik heb me altijd afgevraagd waarom we dat zingen. Wat weet die Susanna nou toch van Feyenoord? Ik denk dat zij ooit een studente was en een enquette had gemaakt op een Feyenoordforum... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2013 - 11:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik denk dat zij ooit een studente was en een enquette had gemaakt op een Feyenoordforum... En een alias gebruikt? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als het maar geen Wim2 is Els.. |
|
|
|