|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2018 - 15:40 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Weergaloos, op YT zijn er weinig live opnames van goeie kwaliteit te vinden. Op deze Rein Raus cover na dan :) [ filmpje ] Vrouw naar m'n hart :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: WEISSES FLEISCH.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2018 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2018 - 16:31 schreef Gerard_FR het volgende:Mooie lijst Wout, op Rein Raus lijkt wel een ban te zitten. Waarom zou dat nou toch zijn, ;) Gewoon omdat het lekker is :b
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ff deze erin gooien. 90's week! Wat heb ik gelachen om die gast met zijn half Duits/Engels accent. Teksten hilarisch :))
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das echt een eikel, al die schreeuwerds eigenlijk die van die verkrachte ravecore maakte bah. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Geen muziek dit keer, ..maar gewoon ff lachen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2018 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahajaks |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Lekker deinzend ritme.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2018 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Blijft geweldig, ik vind de pros en cons of hitchhicking van Roger Waters alleen ook goed, heeft me door menige depressie heengetrokken. Lekker in een donkere lamer op mijn bed luisteren naar dit hoorspel op muziek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 augustus 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2018 - 18:02 schreef piet de paler het volgende:Blijft geweldig, ik vind de pros en cons of hitchhicking van Roger Waters alleen ook goed, heeft me door menige depressie heengetrokken. Lekker in een donkere lamer op mijn bed luisteren naar dit hoorspel op muziek ;) |
|
|
|