|
|
MightyAce
|
|
|
Ja dit gaat never nooit zo laat afgelast worden. De aversie tegen dit soort natuuridioten is wel flink gegroeid, hoop dat ze d'r blij mee zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gaat gewoon door. Iedereen heeft zijn aandacht gehad, rechter heeft de indruk gewekt dat hij er goed over nagedacht heeft. En dan gewoon beuken met die zooi. Mijn zoon, dochter en broer gaan. Ik heb geen zin meer in het circus. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ze hadden gewoon bij de aanvraag wakker moeten zijn niet kortstondig voor een geplande datum. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor de ramstein fans bekijk eens op youtube the HU Zelfde soort muziek andere taal. De moeite waard |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi he Wat ook zo een onbekende band is ( ander genre) is the t party Live is trouwens the Hu zeer goed |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juli 2023 - 08:41 schreef CobusIII het volgende:Gaat gewoon door. Iedereen heeft zijn aandacht gehad, rechter heeft de indruk gewekt dat hij er goed over nagedacht heeft. En dan gewoon beuken met die zooi. Mijn zoon, dochter en broer gaan. Ik heb geen zin meer in het circus. Gaat vol volume doorrrr |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker hoor, veel plezier daaro. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juli 2023 - 13:58 schreef piet de paler het volgende:Mooi he Wat ook zo een onbekende band is ( ander genre) is the t party Live is trouwens the Hu zeer goed |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil