|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zijn nieuwe en ik vind 'm goed! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kon deze band nog niet maar misschien jullie wel. Voor mij wel een ontdekking want vind elk nummer goed
https://youtu.be/KNU4dAMCQq8?si=mv5H4UIkG3m_tBG8
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb kaarten voor pink floyd experience ,deze band is erg goed. Gaan nu het concert herhalen met wat oude helden van PF uit de echte band. Ze hebben 3. Concerten volgeboekt in ahoy. Aanrader voor de oudjes
Jongeren mogen ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 maart 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is het met bingo tussendoor, Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Niet zo gek ook hรจ. Het verschil tussen de set-ups van de originele band en zon coverband is het verschil tussen een rolls royce en een dacia ๐ Pink Floyd verbouwt de zaak letterlijk voor een optreden vrachtwagens vol decorstukken, niks te gek.. 2014 The Wall nog gezien, Roger Waters in sportpaleis Antwerpen. Vooral visueel nog een waanzinnige show en toen was ie al 70. Heeft zichzelf de laatste jaren opgeworpen als een hardcore Poetin adept, dat vind ik wel jammer eerlijk gezegd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 maart 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 - 20:37 schreef tomson het volgende:[..] Niet zo gek ook hรจ. Het verschil tussen de set-ups van de originele band en zon coverband is het verschil tussen een rolls royce en een dacia ๐ Pink Floyd verbouwt de zaak letterlijk voor een optreden vrachtwagens vol decorstukken, niks te gek.. 2014 The Wall nog gezien, Roger Waters in sportpaleis Antwerpen. Vooral visueel nog een waanzinnige show en toen was ie al 70. Heeft zichzelf de laatste jaren opgeworpen als een hardcore Poetin adept, dat vind ik wel jammer eerlijk gezegd.. Eigenlijk doelde ik voornamelijk op de zang en tegen het einde de hoge vocale tonen in samenspel met de gitaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat had ik niet uit je verhaal gehaald hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Weet iemand welk stukje je van deze link moet gebruiken om het filmpje te plakken? Er is iets veranderd lijkt het maar ik weet niet wat ๐ค
https://youtu.be/PEWP9nbqG9Q?si=gDO3imdVL9K9lA56
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je moet nu vanachter ook een stuk van de link knippen knippen. Tot en met het vraagteken |
|
|
|