|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: :( Sorry Sevi ....pc heeft al heel lang geen geluid... En Renato wil niet zeggen hoe je een code kan kopieren op me phone :( |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toen zij top was kroop jij nog rond in een luiert man hahaha Grappig T ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Geloof het ook Leon.. ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] :( Sorry Sevi ....pc heeft al heel lang geen geluid... En Renato wil niet zeggen hoe je een code kan kopieren op me phone :( ff sparen dan? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] :( Sorry Sevi ....pc heeft al heel lang geen geluid... En Renato wil niet zeggen hoe je een code kan kopieren op me phone :( ow, die van "ze binnen zunig", of zo iets? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kom maar naar Varkenoord zondag Leon..d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja die idd haha Moet ik weer een curcus gaan volgen op Varkenoord morgen .. Anders kost t teveel stroom ...! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee ik denk t niet jongen... Twee wedstrijden helaas aan me voorbij moeten laten gaan. Ik ga vol voor de wedstrijd morgen :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2013 - 11:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee ik denk t niet jongen... Twee wedstrijden helaas aan me voorbij moeten laten gaan. Ik ga vol voor de wedstrijd morgen :D Jammer.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-)
Dan zal ik nog eens een lekker nummertje plaatsen..
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|