|
|
VVout
|
|
|
Is in ieder geval ook te zien buiten Nederland vanwege die stomme auteursrechten die geen Europa kennen zoals die 2 clips van Sevi, daar word ik echt maf van. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:Voor het eerst hier.....hahaha waarschijnlijk voor het laatst.....ik word afgebrand.. Komt tie [ filmpje ] Is mijn ding afbranden? ik zie er (nog) geen reden toe .. ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mijn dochtertje woont in Amsterdam....die zie ik om de twee weken 2 uur. Voor alle papa's met een prinsesje....
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
"The Boss" says so, dus .. Anyhow, fijne dagen allemaal, en wat het nieuwe jaar betreft wens ik voor U allen hetzelfde wat U voor mij ook wenst ... ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 23:06 schreef sevillana het volgende:[ filmpje ] "The Boss" says so, dus .. Anyhow, fijne dagen allemaal, en wat het nieuwe jaar betreft wens ik voor U allen hetzelfde wat U voor mij ook wenst ... ;) Dan komt het wat mij betreft voor jou wel goed |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 december 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Thanks, .. 't is en blijft alleen een beetje jammer dat je voor de "verkeerde club" bent ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ach wees blij, zoiets wil je echt niet in het stadion Sev..d:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: zolang ik mijn bek maar hou en kleding aanpas, dan zal ik niet opvallen......meeuw |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb nog een kaartje voor vak T, interesse maat(?)d:-) |
|
|
|